Poate nu ma facusem inteles, pentru ca nu am zis ca dupa ce i-a dat curent, masina a pornit... Scz, nu mi-a trecut prin cap ca ungerea axului de la turbina se face separat. Deci inseamna ca s-ar fi dilatat corpul turbinei de la temperatura prea mare si s-au fisurat garniturile alea pt etansare. Pai mi s-a parut aiurea sa fie o coincidenta si sa nu se porneasca masina, decat dupa ce i-a dat curent. Eu m-am gandit ca trebuie un curent serios ca sa actioneze plunjerul magnetic, care strange arcul de la injector, dar nu stiu poate e alt sistem. Aparent nu pornea la cald.. Ma rog poate a fost o coincidenta, eu doar am explicat ce mi s-a intamplat, nu m-am dat ce nu sunt, adica nu ma pricep cine stie ce la masini, dar vreau sa invat. Chestia cu bateria, mecanicul a zis-o, adica a zis sa schimbe bateria si dupa sa vina sa schimbe injectorul. Dupa ce a pornit-o, in timp ce mergea catre mecanic a inceput sa iasa fum care a inconjurat masina si s-a speriat si i-a lasat-o acolo la service... Cert e ca mecanicul a zis ca o sa ii schimbe injectorul si turbina ca cica mai erau 4 L de ulei din 7 L, cat trebuia sa fie (nu stiu la care dintre camerele se ungere se referea). (nu a mai zis nimic de baterie).