Jump to content

Valytraisearotu97

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW X5 E53

Valytraisearotu97's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done

Recent Badges

0

Reputation

  1. Am inteles, multumesc, o sa vad cum face dupa ce ii schimbe filtre, ulei etc ca e luata recent
  2. Salut! Voiam sa va intreb daca credeti ca este vreo problema, daca apar oscilatii in turatie in mers, adica niste oscilatii in jurul turatiei la o deplasare cu viteza constanta (gen in jurul 1400 rpm, in jurul 2000 cand accelerez) (ar putea fi de la ulei ca e cam murdar si parca e plin de span - provenit probabil de la erodarea unor parti metale, dar nu stiu sigur daca e din cauza uleiului). Intreb aici pentru ca nu am gasit vreo intamplare similara (celelalte posturi vorbeau despre turatie oscilanta la ralanti)
  3. Am primit un update: e zob diferentialul, s-au rupt dintii si lipsesc niste bucatele de metal..
  4. Ideea e cĂŁ eu nu mĂŁ pricep și nici n-aș avea scule... voiam sĂŁ cumpĂŁr pentru un mecanic, care mi l-ar putea ĂŽnlocui... Ideea ar fi fost bunĂŁ, dar mama voia sĂŁ-l schimbe repede, pentru cĂŁ voia sĂŁ foloseascĂŁ mașina și svând ĂŽn vedere prețul... adicĂŁ am luat un motor cu 2500 de lei... deci mĂŁ gândesc cĂŁ e cam scump
  5. Salutare tuturor! Voiam sĂŁ vĂŁ ĂŽntreb dacĂŁ ĂŽmi puteți spune de unde aș putea achiziționa un diferențial grup spate pentru un BMW X5 E53 din 2006, 3.0d 218 CP. Seria de pe grup era 7524892/EAE04S și raport 3.91. DacĂŁ nu ĂŽmi puteți spune de unde pot cumpĂŁra, aș vrea sĂŁ știu mĂŁcar o pĂŁrere despre preț, pentru cĂŁ eu am vazut cĂŁ sunt ĂŽn jur de 2500 de lei, chiar și 3000 de lei la mâna a doua. Și aș vrea sĂŁ mai ĂŽntreb dacĂŁ conteazĂŁ neaparat seria ori raportul ĂŁla (presupun cĂŁ raportul conteazĂŁ). VĂŁ mulțumesc anticipat!
  6. Revin cu un update: mecanicul a zis ca s-au topit pistoanele, deci s-a calat motorul.. trebuie sa il schimbe ca cica reconditionarea costa cam la fel...
  7. Poate nu ma facusem inteles, pentru ca nu am zis ca dupa ce i-a dat curent, masina a pornit... Scz, nu mi-a trecut prin cap ca ungerea axului de la turbina se face separat. Deci inseamna ca s-ar fi dilatat corpul turbinei de la temperatura prea mare si s-au fisurat garniturile alea pt etansare. Pai mi s-a parut aiurea sa fie o coincidenta si sa nu se porneasca masina, decat dupa ce i-a dat curent. Eu m-am gandit ca trebuie un curent serios ca sa actioneze plunjerul magnetic, care strange arcul de la injector, dar nu stiu poate e alt sistem. Aparent nu pornea la cald.. Ma rog poate a fost o coincidenta, eu doar am explicat ce mi s-a intamplat, nu m-am dat ce nu sunt, adica nu ma pricep cine stie ce la masini, dar vreau sa invat. Chestia cu bateria, mecanicul a zis-o, adica a zis sa schimbe bateria si dupa sa vina sa schimbe injectorul. Dupa ce a pornit-o, in timp ce mergea catre mecanic a inceput sa iasa fum care a inconjurat masina si s-a speriat si i-a lasat-o acolo la service... Cert e ca mecanicul a zis ca o sa ii schimbe injectorul si turbina ca cica mai erau 4 L de ulei din 7 L, cat trebuia sa fie (nu stiu la care dintre camerele se ungere se referea). (nu a mai zis nimic de baterie).
  8. Pe unde credeti ca putea sa aspire uleiul din motor?
  9. Era de la injector. Nu pornea din cauza bateriei... desi pana acum nu mi-a facut nici o problema bateria... acum a tras ulei pe turbina cica.. s-ar putea sa se fi calat motorul?
  10. A mers mama azi cu ea si nu a mai pornit deloc. A vorbit cu un mecanic si i-a zis ca s-ar putea sa fie de la injectoare, dar astept ca sa vad sigur de la ce este problema. Tin sa mentionez ca de dimineata scotea fum, semn ca nu se ardea complet motorina plus un consum foarte ridicat (dublu si inca ceva peste normal 26 L/100km), iar dupa 1h-2h de mers vibratiile s-au redus si cand a incercat sa o porneasca nu a mai pornit.
  11. Salutare tuturor! Voiam sĂŁ vĂŁ cer pĂŁrerea ĂŽn legĂŁturĂŁ cu o posibilĂŁ cauzĂŁ a apariției vibrațiilor motorului la un BMW X5 E53, care se transmit ĂŽn toatĂŁ caroseria. Deci mama a fost la mecanic și i-a zis sĂŁ mai completeze cu ulei și n-a completat el cĂŁ nu avea de care ĂŽi trebuie și mama nu știa unde e. Ea când a ajuns nu mi-a spus cĂŁ trebuie completat și a mers și ea câteva zile cu ea așa. Și astĂŁzi eu am luat-o și am mers ĂŽn oraș, neștiind cĂŁ trebuie completat, iar când m-am ĂŽntors, chiar când trebuia sĂŁ opresc, am observat cĂŁ mașina trepideazĂŁ foarte mult când stau pe loc și ĂŽn mers. Și am vâzut cĂŁ pierdea și putere, deci nu mĂŁ lĂŁsa sĂŁ trec de 1400 rpm și m-am gândit la ce e mai rĂŁu adicĂŁ probabil ĂŁsta ar fi un ĂŽnceput de calare al motorului. M-am dat jos sĂŁ verific joja la ulei și era ĂŽntre MIN și MAX, dar am completat totuși, pentru cĂŁ am ĂŽntrebat-o despre asta și mi-a zis cĂŁ i-a spus cĂŁ trebuia sĂŁ punĂŁ ulei. Când sĂŁ verific din nou, am vĂŁzut ca s-a aprins un martor ĂŽn bord cu canistra de ulei. Am citit pe niște site-uri despre vibrații la motor si nu am gĂŁsit nimic legat de calarea motorului, dar ce apĂŁrea cel mai des era defectarea suporților motorului, deformarea punții, axei.. Ce credeți cĂŁ s-ar fi putut ĂŽntâmpla? Mulțumesc anticipat!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.