Am gasit alimentarea... deci, la baterie chiar pe bornele ei erau trase 2 cabluri pe improvizatie bineinteles cu papuci ordinari de pe china si banda izolanta. Am mers cat am vazut pe cablu si firul albastru aferent tensiunii polului + intra intr-un suport dublu de sigurante cu montare pe fir, una rosie de 10A si una galbena de 6A. Buun, am scos pe rand cate una din cele 2 sigurante si am observat ca la siguranta de 10A cu masina oprita cand o conectam in soclu si o scoteam facea scantei ceeea ce era clar ca si consuma curent la stationare DAAAAR scotand acea siguranta rosie de 10A acel "tiic" de la modulul de sub bord nu se mai auzea cand apasam pe telecomanda, ceea ce e clar ca i-am taiat alimentarea prin acea siguranta. Bun , dar de ce 2 sigurante? Aia galbena nu are niciun efect cu ea sau fara ea tot una e. Eu ma gandesc ca o fii fost montata o alarma , tocmai din acest motiv montata inainte de senzoru IBS direct pe bornele bateriei , o siguranta, cea de 10A alimenta controllerul alarmei, si aia de 6A ma gandesc ca e hupa care oricum niciodata nu am auzit-o. Las aici cateva poze: Maine am sa desfac plasticele alea sa vad ce gasesc, deocamdata alimentarea am gasit-o , sa vad cum elimin dracia asta, cablajul posibil sa il las acolo sa nu mai desfac toate palsticele si pragurile din fata pana si spate unde ii bateria.