Jump to content

Cozmalau

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    X3 F25 2011

Recent Profile Visitors

514 profile views

Cozmalau's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, am schimbat si eu la X3 F25 parbriz heliomat cu senzori tot de la Pilkington cu 2000 lei cu tot cu montaj. Parerea mea ca aceste parbrize sunt clasate imediat sub gama OEM. Defapt modelele noi de bmw au parbriz oem pilkington de fabrica. Iti recomand cu incredere sa mergi pe acest brand.
  2. cosmin.capusan@yahoo.com
  3. Buun deci sistem antifurt , eu l-am scos afara si modulul si partea de senzor tot, si cablurile ce il alimenta de la baterie. Avea rost sa il mai tin sub tensiune?
  4. Am dat jos plasticele si am dat de asta..... Am gasit pe un site https://www.kft.it/prodotti.php?prodotto=9&lang=1&tpl=nero
  5. Am gasit alimentarea... deci, la baterie chiar pe bornele ei erau trase 2 cabluri pe improvizatie bineinteles cu papuci ordinari de pe china si banda izolanta. Am mers cat am vazut pe cablu si firul albastru aferent tensiunii polului + intra intr-un suport dublu de sigurante cu montare pe fir, una rosie de 10A si una galbena de 6A. Buun, am scos pe rand cate una din cele 2 sigurante si am observat ca la siguranta de 10A cu masina oprita cand o conectam in soclu si o scoteam facea scantei ceeea ce era clar ca si consuma curent la stationare DAAAAR scotand acea siguranta rosie de 10A acel "tiic" de la modulul de sub bord nu se mai auzea cand apasam pe telecomanda, ceea ce e clar ca i-am taiat alimentarea prin acea siguranta. Bun , dar de ce 2 sigurante? Aia galbena nu are niciun efect cu ea sau fara ea tot una e. Eu ma gandesc ca o fii fost montata o alarma , tocmai din acest motiv montata inainte de senzoru IBS direct pe bornele bateriei , o siguranta, cea de 10A alimenta controllerul alarmei, si aia de 6A ma gandesc ca e hupa care oricum niciodata nu am auzit-o. Las aici cateva poze: Maine am sa desfac plasticele alea sa vad ce gasesc, deocamdata alimentarea am gasit-o , sa vad cum elimin dracia asta, cablajul posibil sa il las acolo sa nu mai desfac toate palsticele si pragurile din fata pana si spate unde ii bateria.
  6. Salutare! Am cumparat de curand si eu un x3 f25 2011 2.0d x drive si azi dupa ce am adus-o de la cosmetizare ma informeaza baiatul ca am un modul suspect sub bordul masinii, la compartimentul pedalier, ma uit si vad acest modul electronic cu un buzzer , senzor IR si 2 led-uri ..... Cand am cumparat masina ma vazut eu 2 telecomenzi in torpedo, nu stia nici samsaru care e treaba cu ele... azi curios ce face acel modul ma apuc de pus baterii la ambele telecomenzi si incep sa butonez, singura telecomanda care face ceva este aceea cu multe butoane care orice tasta as apasa se aude un "tic" dar fara sa se aprinda niciun led si fara sa observ sau sa aud ceva ca se intampla, desi am inchis masina, am apasat sperand ca poate e ceva legat de vreo alarma sau de inchiderea centralizata, tot nu are niciun efect acel "tic". Mentionez ca masina deocamdata de 4 luni de cand o am functioneaza bine si nu are nicio problema, nu am folosit acest modul sau telecomanda, are cineva idee ce poate fi? Aici video: https://imgur.com/4TjPjbK
  7. Cum pot afla mai exact care din ele?
  8. Salutare! Am o problema la plafonul din material retractabil la un x3 f25 2011 pe motiv ca acesta este compus din 2 bucati dupa cum stim, iar la mine se retracteaza doar o bucata, cealalta care ar veni deasupra pasagerilor din sapte e blocata in spate si nu iasa. Cum pot salva aceasta problema ? Recomandari Service zona Mures?
  9. Salut. Am o problema la acest idrive controller , nu merge stanga/dreapta si sus/jos , fizic merge dar electric nimic, a mai intampinat cineva aceasta eroare? Cum il pot scana din ISTA? Sa fie lipituri reci sau mizerie? X3 f25 2011
  10. Salut. Am aceasta eroare D01677 (XXXXXX signal (whell torque 5,40.3.4)invalid ,DME/DDE transmitter) la diagnoza cu ISTA, ce reprezinta? X3 F25 2011
  11. Salutare! Recent am schimbat si eu uleiul in cutiea de viteze si cutia de transferi+grupuri. Am inteles ca trebuie resetate si adaptarile acestori cutii odata cu revizia uleiului in ele. Imi puteti explica de ce trebuie facut acest lucru si daca chiar e necesar? Este vorba despre X3 F25 2011.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.