Jump to content

XAdi

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    X6

XAdi's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. Multumesc inca o data tuturor pentru sfaturi si comentarii. Azi am recuperat banii pentru piesa defectata in service si manopera. Raman multe semne de intrebare dar, pentru modulul de lumini am rezolvat la cateva zile dupa ce am avut o discutie edificatoare cu seful de service si am depus o cerere de rambursare (a fost pasul necesar in caz ca era nevoie sa merg spre ANPC sau RAR). Probabil in Germania cineva si-ar fi cerut si scuze, dar aici cred ca e bine si asa. Am sentimentul ciudat ca ar trebui sa gasesc alt service, mai ales ca probabil in curand va trebui sa schimb bujiile, iar seful de service mi-a zis de cateva ori ca e posibil sa se rupa la desfacere si sa se complice rau treaba...dar poate ca sunt eu prea tensionat. Mai vedem
  2. Multumesc! Deci, daca am inteles bine, eu trebuie sa caut un modul de x5 sau x6, din anii respectivi, sau sa caut seria de modul 61357335274. Ok?
  3. Am un X6, sasiu WBAFH61080L486752. Ma poti ajuta cu un raspuns? Multumesc anticipat!
  4. Modulul de haion este acelasi pentru toata seria "X"? Adica unul de la dezmembrari, scos de pe un x1, merge pe x6?
  5. Va salut si vin cu o intrebare: daca inlocuiesc modulul de haion la X6 cu unul second, acesta va trebui ulterior programat ca sa functioneze cu masina mea, sau va functiona imediat dupa inlocuire? Am doua pareri contrare: vanzatorul spune ca nu necesita programare, iar cei de la service spun ca da.
  6. Da, cred ca asta e solutia. Mai nou, s-a dus si calculatorul care controleaza haionul. Dupa fiecare vizita la AB, trebuie sa ma astept la un nou defect. Acest calculator se pare ca statea in apa, sub buzunarul din dreapta spate al portbagajului. Am fost chemat in atelier ca sa vad. Nimeni nu stie insa cum a ajuns apa acolo. Este curata si pare proaspata (nu e tulbure, nu e clocita). Calculatorul este insa puternic corodat in interior. Incep sa ma satur.
  7. Am primit piesele impachetate frumos. Pe carcasa calculatorului este cumva trecut anul fabricatiei? Este acolo pe o eticheta o data care e ulterioara cumpararii masinii (!), asta daca nu cumva inseamna altceva. Nu am desfacut punga sigilata de AB. Interesant si ca acel cablu de masa schimbat, nu este rupt. Cred ca scapase dintr-un surub... Ma intreb cine l-o fi slabit, ca eu masina nu am dus-o la alt service. Iar daca a scapat din surub, de ce a fost necesar unul nou? Practic, pentru un surub desfacut in mod ciudat, am platit in final la AB 3000 lei?
  8. Eh, chiar nu stau bine...Inchipuie-ti ca tocmai am inmormantat un parinte si aia 3000 erau cam ultimii bani, care erau deja planificati. Aspectul era cunoscut si de consultantul de la BA. Nu am platit fara sa clipesc, ci fara sa gandesc, fiind extrem de afectat de situatie si avand nevoie de masina.
  9. Va multumesc tuturor. Am fost neinspirat, dar sunt si unele motive personale care m-au bulversat serios in aceasta perioada si nu am mai stat sa gandesc la rece. Asa este, suma nu este deloc modica si trebuie recuperata cumva, insa eu ma gandeam ca pot rezolva amiabil (chiar daca am platit factura, nu cred ca e o problema). Romulus, ai cumva alta idee?
  10. Masina nu mai este in garantie. Dar in service am venit cu luminile ok. Dealtfel, ei nu invoca vreun defect preexistent ci recunosc faptul ca s-a produs acolo. Exista procedura cu RAR si ANPC. ANPC de exemplu, cere sa contactez initial firma si daca nu se poate rezolva amiabil, intervin ei. Am semnalat problema la BA si astept un raspuns.
  11. Pe aceasta logica, ar insemna ca un service nu poate fi responsabil pentru defectele care apar cat este masina acolo, ceea ce e gresit. In cazul meu, probabil bateria trebuia incarcata la redresor si apoi pornita masina. Nu stiu, nu ma pricep, dar poate asta e cauza pentru care nu li s-a acceptat schimbarea "pe garantie". Eu am dus masina pentru schimbarea unui cablu de 200 lei si m-am trezit cu un defect pe care nu il aveam (am intrat acolo cu lumini, semnalizare). Dar se pare ca problema defectelor care apar in service este reglementata. Cade in seama service-ului. Eu vreau sa stiu daca pot sa evit bataia de cap cu reclamatii la RAR, ANPC si sa pastrez o relatie ok cu service-ul. Eizan, sa nu ma intelegi gresit, apreciez timpul acordat, dar eu caut o solutie. Da, am platit, dar am mentionat ca nu mi se pare corect. Am platit... Ce se mai poate face?
  12. La Automobile Bavaria Bacau. Inteleg, dar intrebarea este daca trebuia sa platesc ceva sau nu, avand in vedere ca defectul a aparut in service si daca e posibila o rezolvare amiabila.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.