Jump to content

Mercurye

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw e90

Mercurye's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am auzit ca la e90 cica e un senzor care se arde daca iei minusul prima data jos. Trebuie dat prima data jos plusul.La e46 nu stiu daca e la fel.
  2. Am fost azi la un centru unde se reconditioneaza turbine si am povestit problema mea cap-coada si mi-au zis ca daca a mers 2 luni nu are cum sa fie din cauza calibrarii,daca nu era calibrat atunci nu mergea nici la inceput. Insa mi-a zis ca daca am dpf anulat din soft se poate sa fie si de la soft, e posibil asa ceva? M-a intrebat si la ce rpm intra turbina de obicei si i-am zis ca la 2500 si cica e prea mult ar trebui sa intre pe la 1800.Daca mai are cineva m47 163cp imi poate spune lui la ce rpm ii intra turbina? Multumesc
  3. Multumesc de explicatie. Mai am o intrebare, stiu ca depinde de firma dar daca a mai facut cineva o reglare de genu imi poate spune aprox cat ma costa? Multumesc
  4. Si atunci primul actuator ce avea? Ca am umblat cu el 10 luni fara probleme pana sa faca faza asta.
  5. Acum 1 luna am reconditionat tot motorul. Am investit peste 7000 lei in motor, reconditionat chiulasa,bloc motor segmentat pistoane si toate garniturile schimbate, a fost curatat tot motorul,nu are ce mizerie sa fie si nici furtun nu poate sa fie pentru ca a mai fost verificat motorul si ulterior de mecanic si totul este la locul lui. Am uitat sa precizez ca daca las motorul 1 ora aprox sa se raceasca isi revine si trage iar normal.
  6. Turbo nu cred sa aiba probleme deoarece azi am facut un drum de 200 km si 150 km mergea struna masina,chiar m-am mirat ce bine trage iar dintr-o data iar a pierdut puterea..
  7. Buna seara. Ma confrunt cu o problema care ma enerveaza la culmea. Am un bmw e90 320d din 2005. Problemele au inceput acum vreo 3 luni mai exact daca mergeam la drum mai lung(50km+) dintr-o data masina pierdea puterea mai exact la 2500 rpm normal trebuia sa intre turbo insa nu mai intra nimic, daca ii dadeam pana pe la 3500 atunci se simtea cat de cat turbina. Am fost la mecanic si s-a uitat pe tester si dadea eroarea 44cc turbo air charger pressure ceva de genu. Mecanicul fiind si electrician a incercat sa desfaca actuatorul sa vada daca il pote repara insa fara succes. In fine am cumparat de la dezmembrari un actuator. L-am schimbat si mergea masina normal vreo 2 luni iar acum de vreo 2 saptamani problema a reaparut. Nu stiu ce sa cred chiar am avut ghinion cu actuatorul second sau e ceva cu masina care imi strica actuatoarele ), sincer mi-e frica sa cumpar iar alt actuator si peste 2 luni iar apare problema. A mai avut cineva probleme de genu? Daca are cineva vreo rezolvare sau sfat i-as multumii.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.