Jump to content

BigKelu

Members
  • Posts

    32
  • Joined

  • Last visited

BigKelu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Chiar nu am nici o idee in cat timp ajunge la jumatate un diesel sub 0 grade Cred ca foarte greu totusi..poate 30 minute sau mai mult? Dieselu se incalzeste foarte greu cand nu este in sarcina..tocmai de aceea.dupa pornire , dupa 15-20 sec dupa ce a urcat uleiul e bine sa pleci. Un prieten cu un 330d de 184hp a tinut dupa pornire masina vreo 15 minute (iarna) si nu ajunsese pe mijloc Benzina oricum se incalzeste mult mai repede decat dieselu..alte temperaturi dau exploziile de la benzina fata de arderea de la diesel Happy New Year
  2. Am rezolvat problema Da acel al doilea termostat care e 30 euro la Bavaria a rezolvat problema in sensul ca atunci cand ajunge apa pe mijloc nu mai scade atunci cand dau drumu la incalzire. De incalzit tot cam greu se incalzeste..ajunge pe mijloc dupa vreo 8 KM (la minus 6Celsius) dar macar ramane pe mijloc. Si poate am uitat eu cat de repede se incalzea..:) Si in oras se incalzeste mult mai repede Per total sunt multumit..nu mai merg sute de Km in afara cu temperatura apei la 60-65 de grade (prima linie) sta frumos la 85Celsius Sarbatori fericite
  3. Asa o fi..io am zis ca TEORETIC ar putea fi viabila aceasta teorie La ce m-am gandit este schimbul de temperatura dintre _chiulasa_ care sta intr-un mediu inchis cat de cat si una care sta intr-o temperatura cu 20 de grade mai mica Whatever.. nici mie nu mi se parea prea plauzibila dar am zis sa o incerc..in lipsa de alte idei..si in lipsa de caldura..:blink: acum am comandat termostatul de la EGR. Filaret si Bavaria Constanta au ajuns la aceasta concluzie..deci asta sa fie.. Vedem dupa ce il schimb ca debea saptamana viitoare vine comanda P.S. aacum sunt in bucuresti si cum e mai cald vreau sa zic, ca apa se incalzeste mai greut..dat sta frumos pe mijloc..iar in conditii de mers bara la bara ajunge temperatula la apa si la 90-95 de grade..sper sa tina mai cald pana vine piesa
  4. LOL kiar ca e dincolo de noi adevarul..LOL Teoretic..pur teoretic..dupa calcule si combinatii multe e posibil..strict teoretic..vantul la -20 grade sa raceasca _chiulasa_ asa tare in cat sa nu se incalzeasca apa care e la acel moment in _chiulasa_..chiar daca termostatul o tine acolo Cred ca e defect profesional la mine cu atatea calcule si ipoteze si iar calcule..lol Astazi m-a sunat un prieten de la Filaret care cica a descoperit problema..e un al doilea "termostat - regulator de presiune" care vine undeva inaintea intrarii apei in radiator.. cica asta a fost rezolvarea la vreo 4 beemere diesel anul acesta care aveau aceleasi sintome Am sa-l skimb pe asta primu ..apoi rezolv si cu scutul..:) va anunt eu codul piesei pt cei interesati sau curiosi este: 11712247723
  5. Pai este o legatura. Cel putin teoretic..lipsa scutului face ca in mers curentul de aer sa bata in _chiulasa_ in loc sa treaca frumos pe sub masina Dupa cum am mai zis la un -5 km/h si la o viteza de 100km/h vantul care loveste _chiulasa_ are cam -15;-20 grade. Ceea ce raceste chiloasa f tare. Ei..apa care raceste motorul, in chiloasa isi are circuitul..deci prin urmare se raceste si ea. SI uite asa mi se incalzeste mie f greu apa..si f putin. Am sa incerc sa gasesc un scut sa pun si vati la curent
  6. Ai dreptate...al naibii de interesanta treaba..si nu reusesc sa-i dau de cap ma gandesc totusi ca daca radiatorul e infundat ar trebui ca motorul sa se supraincalzeasca ..tocmai din lipsa racirii pe care radiatorul presupus infundat nu ar face-o. Deci varianta asta iese din calcul. La fel si cu aerisirea..tot la supraincalzire duce. Tocmai am descoperit ca nu am o parte din scutul de sub motor..si un mecanic mi-ar fi zis ca pe acolo intra in mers curenti de aer rece de sub masina si raceste _chiulasa_ asa tare incat asta ar fi cauza mea..Adevarul ca la un -5 grade si la un 100KM/h (sa zicem un curent de cam 60-70 km/h care sufla in _chiulasa_) temperatura aerului rezultata in chiloasa ar fi cel putin -15;-20 de gade Cred ca e viabila aceasta teorie..trebuie sa mai gasesc scut acum sa verific.. Daca a patit cineva asa ceva sa-mi zica si mie...sau o parere.. Credeti ca de la asta ar putea fi?
  7. aaa..si inca ceva mie cand imi porneste..atunci cand vrea el bineinteles imi da pe la esapamentul din prag un super fum negru albastrui de zici ca a luat foc masina sa fiu sincer ma mai claxoneaza cate unul pe la semafor sa ma atentioneze ca a patit ceva masina Concluzia ..e ceva normal da dea asa fum urat cand porneste webasto? nu ma asteptam sa fie un motoras intr-un piston common rail dar parca nici chiar asa thanks
  8. parerea mea si nu numai, e ca e pacat de tine..nu de topic care e interesant si asta zice tot. bine..daca intelegi desigur si e ultima replica care ti-o mai dau pt ca nu esti demn de alta Succese si revenind la topic stie careva daca webasto are o anumita marja de functionare? adica un -5 si -15 grade de exemplu? sau functioneaza si in temperaturi foarte scazute ..sa zicem un minus 30 daca om prinde pe la Miercurea Ciuc? :blink:
  9. Pai ma baiatule daca esti atat de suparat pe cei ce vor numai mura in gura tu de ce nu stai dimineata sa vezi cat sufla ventilatorul? Sau vrei si tu mura in gura dar...altii de ce vor?! :blink: vor pentru ca tocmai de aceea exista forumuri ca cei care nu stiu sa intrebe si cei care stiu sa raspunda Si pt informarea ta webasto vine echipat si pe masini care nu au monitoare si butoane MAX si BC...... NO OFFENCE Peace
  10. suna foarte asemanator cu ce patesc eu cum ai rezolvat problema ?
  11. de ce era normal pt o masina noua sa nu se incalzeasca motoru? ma gandesc ca macar cand e noua sa functioneze perfect nu?
  12. Negative Am facut toate testele posibile care mi-au trecut prin minte Iarna intre -5 si -10 grade fara caldura pornita in 10 minute apa ajunge undeva la 50-60 de grade adica undeva sub prima liniuta Cu caldura pornita (22 grade auto) trece putin de verde Misto nu?..imi vina sa o arunc..lol
  13. Pai m-am gandit ca Filaret e service competent ca e reprezentanta doar Acum sunt in Constanta si am sa incerc aici..poate poate..dar slabe sanse Ai rezolvat problema la Fiat? daca da cum?
  14. e normal sa nu treaca de jumatate ..imi doresc si eu acest lucru foarte mult (sa se incalzeasca in cateva minute)..sa nu mai zic si de webasto ca si ala mai intra dar nici o schimbare o fi oare de la pompa de apa.. dupa cum am mai spus sa aiba un debit prea mare si sa raceasca apa prea repede? dar atunci ma intreb..termostatul ce face..ca si ala e schimbat damn..
  15. no problem.. si chiar nu se incalzeste in 10KM no way cum am zis la inceputul topicului fara caldura pornita pe un minus 10 grade ajunge la 75-80 de grade (asta cu radiatorul acoperit de cartoane..mau putin 10 cm patrati) pornesc caldura si scade la un 65 (adica undeva f putin peste prima liniuta) de grade si greu mai urca un grad doua..sa nu mai zicem daca am perioade cand nu accelelez dar e inca in viteza si are turatie se raceste simtitor dupa cum am zis am prezentat problema la Filaret si..cam atat..:blink:
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.