Jump to content

Mihai-X1

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    X1 E84 2014

Mihai-X1's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Asta e poza pe care am facut-o atunci la Eroarea de EGR. Legat de filtru de particule, la mine nu aparea warning cum ca ar trebui schimbat, ci doar ca ar trebui regenerat. A ta cum merge si ce ai schimbat la ea pana acum? 150,000 km in 3 ani (de la 65,000 in 2017 la 215,000 in 2020). Da, si mie mi s-a parut cam mult, dar mai bine asa decat invers si sa fi suspectat ca km nu sunt reali. Ma bazez pe faptul ca acesti km au fost facuti pe autostrada in Germania, ceea ce in opinia mea e mai bine decat 50,000km facuti pe strazile din Romania si la trafic de oras unde mai mult stai decat mergi.
  2. Salutare. Sunt nou atat aici pe forum cat si ca si posesor de BMW. Am achizitionat recent un BMW X1 sDrive20d E84 din 2014 184 cp automata, adus pe comanda din Germania. Masina a fost adusa pe roti la 218,000 km iar in prezent are aproape 220,000 km (asadar 2000 km parcursi de mine). Eu sunt necunoscator in ale masinilor in general, insa conform altor persoane mai cunoscatoare, cat si al unui mecanic, merge si se aude foarte bine iar de aratat arata aproape impecabil (cateva mici zgarieturi ici si colo insa de asteptat pentru o mashina sh). Cu toate acestea, dat fiind numarul foarte mare de kilometri, si al problemelor cunoscute la motoarele N47T, ma gandesc ca ar trebui totusi sa ii schimb distributia, preventiv. Mecanicul la care am dus-o a zis sa mai astept ca momentan se aude bine motorul insa nu stiu ce sa zic. Pe deoparte as mai astepta pana la 250000, pe de alta parca nu as risca sa mi se rupa lantul intr-o depasire. Voi ce ziceti si cat ar mai ajunge un schimb de distributie la acest model in 2020? Si, intrucat topicul incepe cu "Intretinere", as dori sa va intreb, pe langa distributie, ce altceva ar trebui sa mai schimb la ea preventiv (intrucat in prezent nu am niciun martor in bord). - Pana acum tot ce am schimbat au fost 2 senzori parcare spate - Uleiul a fost schimbat in Germania la 212000 km, scrie ca trebuie schimbat la 242000 insa am de gand sa il schimb dupa 10000, adica in 2000km. - La tester a iesit un cod de eroare la EGR: 4873 si mi s-a recomandat inlocuirea EGR-ului, deci probabil va trebui sa fac si asta. Am inteles ca vine vreo 600 ron? - In computerul de bord primul lucru ce apare ca va trebui schimbat sunt placutele de frana fata, in 2300 km. Astea cam cat m-ar ajunge? Alte recomandari, pareri? Atasez aici raportul CarVertical al masinii: https://click.pstmrk.it/2s/www.carvertical.com%2Fro%2Fraport%3Fid%3D4d1c736f-5ac4-48f5-9d9e-64bf77bcf753%26vin%3DWBAVN91020VY82282/PZiS1A4/4fFG/u8x4CKl9GE si o poza cu masina.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.