Jump to content

MrMoney

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW seria 3 e46 320D 150CP

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

MrMoney's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Am reconditionat toate injectoarele si mecanicul mi-a spus sa alimentez doar cu motorina 51 standard din cauza ca cea aditivata nu-i buna pentru masina mea. Acum mereu dimineata cand vreau sa o pornesc trebuie sa-i dau 2 chei si nu imi place cum se comporta. La prima incheie aud cum se forteaza sa porneasca, dar degeaba. La a doua cheie porneste identic 100% precum un tractor, turometrul inebuneste pt scurt timp iar apoi masina isi revine la normal. Cat timp am folosit motorina aditivata nu s-a comportat niciodata astfel. Dimineata e singurul moment din zi cand porneste greu. E prima data cand se comporta asa. Bujiile sunt proaspat schimbate. Supapa EGR proaspat schimbata. Rezervorul plin motorina 51standard rompetrol. Releul proaspat schimbat. Bateria are 1 an vechime. La tester nu apare niciun defect. E normal sa se comporte astfel ? Ce e de facut ? E vorba despre un bmw seria 3 e46 320D 2002 2.0 150CP
  2. Am garda la sol 15cm fata 15cm margini 32cm spate Fara absolut nimic in masina. Imi este imposibil sa ma urc pe bordurile de 15cm si sa merg pe strazile neasfalte pline de gropi. Cat are garda la sol un bmw sedan seria 3 e46 motor 2.0 dupa producator ?
  3. Se poate strica motorul mai rau daca continui sa mergi cu un injector defect ? Se poate agrava starea autovehicului daca mergi pe o durata mare de timp cu un injector defect ? Schimbarea injectorului sau reconditionarea lui ?
  4. Ma aflu intr-un impas din cauza ca nu stiu ce motorina sa folosesc la bmw-ul meu 320D 150cp 2002. Mereu alimentez de la OMV cu maxxmotionplus (motorina lor premium) si imi place pentru ca prinde viata masina mea, dar mi-a spus un mecanic ca mai bine bag 51 standard pentru ca ajuta motorul chiar daca scade performanta. Am alimentat si de la ROMPETROL cu Efix 55 si efectiv mi-a inebunit masina la modul ca nu mai avea vlaga, tremura puternic intreaga masina gen aveam impresia ca urmeaza sa se dezmembreze, am fost nevoit sa merg cu motorul turat la maxim pana la prima benzinarie unde am bagat motorina 51 apoi masina si-a revenit la normal. Eu stiam ca motorina cu cat are cifra mai mare cu atat e mai buna, dar dupa ce am avut parte de fenomenul ala bizar cauzat de Efix 55 chiar nu stiu ce sa mai cred. Sa raman pe maxmotionplus 51 sau sa renunt la performanta pentru 51 standard ? Sa mai incerc inca odata cu Efix 55 si sa risc sa-mi stric masina ? *TU* ce motorina recomanzi unui bmw e46 2.0 din 2002 150cp ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.