Jump to content

Catalin Why

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw E60 525d

Catalin Why's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Salut. Am si eu o o problema la.un bmw e60 525d 2004 automat. De vreo saptamana motorul nu mai.merge rotund tremura si scoate fum.negru in sarcina. Am verificat si clapetele de admisie si nu au nimic. Injectoarele le am verificat. Ati mai intampinat asa ceva ? Ca la service mi s a spus ca probabil culbutorii s au dus(într-adevăr se aude putin mai tare motorul la relantii) . Multumesc.
  2. Din ce stiu eu ii poti verifica apasand butonul de senzori si pui urechea sa ii asculti pe fiecare in parte , cel putin la mine la e60 asa a functionat.
  3. Salutare. Am si eu o problema cu un bmw e60 525d, am fost la un service sa schimb alternatorul si nu stiu cum au facut si au desfacut furtunul de la clapeta de acceleratie. Am plecat de la ei si in mers a sarit furtunul. Dupa ce am plecat de la ei am simtit ca masina nu mai trage cum trebuia si in mers mi-a aparut un fulm albastrui si a pierdut din putere + o pulbere alba pe teava de esapament. Am schimbat furtunul, am pus testerul pe ea si imi apare mereu eroare la filtrul de particule.Acum problema e alta, masina nu mai trece de 180, ramane doar accelerata si nu mai trece mai mult de atat si am observat ca mi-a crescut nivelul de ulei in baie si scazuse nivelul la antigel.. Acum ventilatorul ramane pornit mereu si se aude un fasait. Multumesc. Astept si eu niste idei, pareri, orice. Ca nu mai am incredre in serivce-uri.
  4. Salut si Sarbatori Fericite. Prin grila spate de la cotiera si spate picioare sofer/pasager.
  5. Asa mi s-a spus, pe tester a aparut eroare pe el si mi s-a zis ca nu mai trece apa prin el sau pompa. Si mi s-a zis sa fac bypass, Am independent heating dar oricum nu il puteam activa din meniu ca aparea cu rosu.
  6. Salut, am schimbat termostatul ca era blocat pe deschis si nu incalzea apa mai mult de 70 grade si webasto era infundat si i-am facut bypas. Acum mai am o problema, pe grilele din fata si la picioare baga aer cald si in spate baga aer rece. Aveti idee ce are putea fi ?
  7. Salut, la fel am patit si eu la un 520 fara xenon, dupa o spalare s-a ars modulul de angel eyes. La mine a fost plin de apa si s-a ars modulul acesta, se schimba foarte usor. Iti afisez o imagine.
  8. Nu stiu ca de asta am intrebat daca stie cineva, am luat prima data robinet SH pentru ca nu eram sigur 100% ca e de la el si nu merita 700 lei doar sa incerc. Caloriferul din bord l-am dat jos si a fost curatat si au zis ca nu a fost murdar sau infundat. M-am gandit ca v-ati lovit careva de asa ceva. Problema e ca fiind foarte frig afara nu mai baga cum trebuie, cand afara sunt peste 5 grade se incalzeste foarte bine.
  9. Salut, detin si eu un bmw e60 525d clima normala. Si am urmatoarea problema. Cand este cald afara baga aer cald prin grilele din fata si in spate baga aer rece si cand afara se raceste foarte tare nu mai baga aer cald decat la viteza foarte mare, cand mergi mai usor cu masina il baga mai caldut. Am curatat si caloriferul din bord si nu a fost asa murdar. Am schimbat si robinetul de caldura(am luat sh) am pus mana si pe furtune si sunt calde. Si pe tester imi da eroare Webasto.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.