Jump to content

indiferent

Members
  • Posts

    62
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw

indiferent's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Cum adica cel putin la fel de bun, daca firma sonax fabrica produsele BMW.... ?
  2. Referitor la aparatu ala care "lipeste" niste bolturi de usa, bolturi de care se trage pentru indreptare... eu am fost avertizat de tinichigiu.. ca in locurile unde a fost punctu de "sudura" sunt mari sanse sa apara rugina... deci mai bine lovit din spate.. daca vrei sa vinzi masina merge si asa.. altfel incearca in alt mod oricum in modul traditional, adica.. chituit + vopsit.. te costa 300 mii vopseaua 170.000 lacul, si manopera la vopsitor si tinichigiu
  3. aspectu exterior e jalnic, deci undeva pe la 2000 euro maxim...
  4. Mare lucru intr-adevar.. iti dai seama cate obiecte mobile.. si ascutite erau la momentu respectiv ? cine stie cate s-au desprins si prin masina... gadgeturi and stuff.. ai de mine din plin in parapet la 180 mph..
  5. Uleiu Original BMW 0W-40 e 34 ron/L la ceva magazin in ploiesti sau 9,89 euro/L in de sau 2080 forinti/L in ungaria ... in magazine..
  6. Deci spreiu cu silicon il folosesti sa dea luciu la plascitu MAT de fabrica... de pe bord ?!, a facut undeva topic dan69,si zicea acolo de curatat, plus ca nu stiu cat de sanatos este siliconu la temperaturi mari.. in masini altele decat marca dacia
  7. Si eu am auzit versiuni din astea... dar sunt curios.. de la sursa... adica la ce revizii se face schimbarea filtrului epurator... e39 (pasla) respectiv e60 (plastic)... la asta de plastic teoretic nu mai ai ce schimba..si garnitura aia rosie.. e in ulei.. e lubrifiata... nu se usuca.. habar nu am... dar asta plastic.. practic nu ai nici ce spala ... e un plastic cu ceva sistem de conducte.. si banuiesc ca undeva are o aerisire pe unde ies gazele..
  8. Este din plastic :twoup: are ceva sistem de galerii, fiindin plastic nu se imbacseste cu ulei, deci nu stiu ce ai putea sa cureti la el.. nu mai ai treaba cu filtru... de garnitura aia rosie nu stiu ce sa zic... poate intreaba cineva la BMW odata la cati km se schimba filtru epurator.... si ne lamureste. Cu filtru asta..am auzit ca se poate pune de la e60 pe e39... cativa oameni mi-au spus ca ei au pus.. si am hotarat sa iau si eu.. de nu se potrivea ... luam de celalalt, dar s-a potrivit
  9. Eu am pus filtru.. de e60, a fost 130 ron ca nu am luat toata piesa 11 care contine si piesa 15.. am luat doar piesa 15 , se potriveste perfect si e de plastic, adica nu mai necesita schimbare cod gasesti pe realoem la filtru de e60 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15 piesa 11 cu piesa 15 de e39 piesa 11 cu piesa 15 de e60 in loc de e39
  10. vezi ca este topic special de ulei... Sa revenim la filtru epurator, astazi am montat filtrul de care tot povesteam
  11. cele din 2004 sigur sunt euro3 , dar au 177 cp, 163 au cele cu motor de 2.0 L
  12. pentru cine are ski sac.. e ok wooferul in portbagaj, este un topic aici pe forum, a facut cineva la e39.. a pus statie habar nu am ce marca da oricum nu BMW si sub original BMW... semnal a luat de la firele ptr difuzoarele din usile din spate.. si zice ca a iesit super ok, adica tuna :twoup:
  13. aha si 8 L de ulei cand motoru e in blana dureaza vreo 12 ore..?
  14. Pai electrovalva.. care intrerupe alimentarea cu combustibil.. este si la stivuitor.. daramite la masina :twoup: Apropo de filtrul epurator.. tocmai am aflat.. ca pe realoem este la cylinder head.. piesa numaru 11.. Breather.. cu codul respectiv, acea piesa este... carcasa + filtrul epurator ce costa 200 ron, se poate comanda si filtrul separat adica piesa 15 ce costa 130 ron. am ales la e60 pentru ca mi-am comandat filtru epurator de e60 adica din acela ce se poate curata de plastic, nu de pasla... compatibilitatea e clara.. e aceeasi carcasa.. cand alegi 525d... ai optiunea sa alegi motorizarea din anul 2002... pentru ca este acelas motor M57N. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15 deci piesa 11 BREATHER cod 11127799225 = carcasa + filtru si costa 200 ron iar piesa 15 OIL SEPARATOR cod 11127799366 = filtru epurator si costa 130 ron
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.