Jump to content

geminiator

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    325d GT/535d x drive GT- imi plac cocosatele:)

geminiator's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Salutare. Mi a placut jocul de cuvinte cu flacara mov ... Castrol am folosit 5w30 Edge Titanium Fst poza este chiar cu bidonul luat din DE. LM am folosit in 3GT acest 5w30 LL III bidonul auriu special creat pt VW cu norma 504/507 care este o norma f stricta (chiar peste cea Bmw LL04) pe care ei il recomanda si pt Bmw LL04 deci se poate folosi cu incredere. Eu am fost multumit. LM mov este acest Synthoil Hightec 5w30 cu aprobare pe norma C3 si recomandat de ei pt Bmw LL04 si Mercedes 229.51 si acolo unde exista cerinte mari ale motoarelor. Inainte m am tot documentat, am luat in considerare Motul, Ravenol, si chiar Eneos. Am citit review uri despre ele, fise tehnice, analize de laborator etc. si pana la urma, luand in considerare si experientele cunoscutilor am ales LM.
  2. De fapt sunt putin nedumerit... Ce nu intelegi in speta? Eu am relatat experienta mea personala cu acest synthoil 5w30 cu baza full sintetica (gr.IV) si am achiesat la recomandarea lui petreop. Masina e mai silentiosa si parca functioneaza mai lin cu acest synthoil hightec. Si crede-ma nu e placebo. Nu am afirmat niciodata ca un ulei hidrocracat nu ar fi bun. Am folosit in mai multe masini uleiuri hidrocracate atat de la LM cat si Castrol (cel din DE) de care am fost f multumit. Personal consider ca acest ulei este mai bun decat unul hidrocracat si crede-ma ca am citit destul despre pro si contra full sintetic pe situri de specialitate, analize de ulei - VOA si UOA etc.. Date certe/reale pe care sa te bazezi 100% nu poti avea decat in momentul in care folosesti in masina proprie, cu acelasi stil de condus, ulei full sintetic iar apoi unul hidrocracat dupa care, la un anumit nr. de km, sa zicem 10.000, iei sample din ambele si il trimiti la BlacKstone pt analiza. Si nici atunci nu poti fi sigur pt ca sunt multe variabile in joc. Uleiul perfect nu o sa l gasesti asta e sigur. Toate au plusuri si minusuri si discutia e foarte lunga. Cel din gr.IV se pare ca rezista mai bine la forfecare/imbatranire etc dar in schimb exista opinii pe forumuri ca la temperaturi f scazute se intampla ce ai scris tu acolo cu separarea bazei de pachetul de aditivi precum si faptul ca esterii ar ataca garniturile etc. Deci plusuri si minusuri. Avand in vedere cele de mai sus nu ti pot oferi date reale/certe pe care ma bazez dar la fel poti sa-ti exemplific si experienta a doi prieteni cu acest Synthoil mov. Unul dintre ei il folseste intr-un E class diesel de ani multi (e adevarat varianta 5w40 nu ce am folosit eu 5w30)si nu a avut niciodata probleme si pe care il considera un ulei extraordinar si nu l ar schimba cu altul. Celalalt prieten l-a folosit in mai multe bmw-uri care au vazut tapla si rpm-uri de nu se poate si care la fel il recomanda ca fiind un ulei senzational. Te salut
  3. Este super bun uleiul. Si eu il folosesc in 325d GT si cu siguranta il voi mai folosi si la cealalalta. Se gaseste si la noi la distrib of. dar nu il au tot timpul pe stoc. Initial eu am rugat pe cineva sa intrebe de el in Germania si neamtul de la magazin era tot nedumerit de ce il vreau pe asta si incerca sa ii bage pe gat LM 4200. Pana urma l-am gasit aici in Romania putin mai scump decat cel hidrocracat dar eu zic ca se merita avand in vedere ca e fullsintetic.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.