Salutare! Eu zic ca cei de la Bavaria se vor uita la tot ceea ce este necesar. Nu strica totusi sa pui accent pe "verificare totala". M-as uita foarte atent la turbina, la incarcarea filtrului de particule, la eventualele erori motor/cutie. Daca pot verifica si valorile pe injectoare, e excelent. N-as pune un mare accent pe bucsi, placute, discuri. Daca sunt bune ai noroc, daca nu e normal sa le schimbi, iei o masina cu 220.000 km. Ca o paranteza, nu inteleg indignarea baiatului de mai sus care este puternic consternat de faptul ca masina a parcurs aprox 50.000 de km pe an. Masinile sunt fabricate pentru a merge. Nu le face niciun rau faptul ca se deplaseaza atata timp cat sunt servisate corect. KM conteaza, dar nu vad o problema faptul ca s-a mers atat cu ea. Sa te miri ca s-a mers mult cu un diesel, e ca si cum te-ai mira ca te doare capul cand dai cu el de pereti. De asta iei diesel, sa mergi cu el cat de mult poti, sa-si merite pretul de achizitie. Asta este parerea mea. Mult succes!