Jump to content

teostefan

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW F30 2015 B47 2.0d

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

teostefan's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

5

Reputation

  1. Salut! Am un zgomot enervant care apare doar cu motorul cald in jurul a 2000 rpm. Sunetul se aude dpmdv de undeva din partea frontal-centrala de sub capota. Turbina a fost verificata la FRK si se prezinta bine. Din pacate sunetul nu a putut fi reprodus cand am mers la ei. Zici ca stie cand mergi cu ea la mecanic. Va las mai jos un filmulet si astept o parere daca v-ati lovit de problema asta. Multumesc!
  2. Stare foarte buna. Provine de pe F30 2015 cu 230.000 km Nu are cleme rupte sau defecte, e un far perfect din punct de vedere tehnic. Se vinde in urma unui upgrade. COD 63117259526 PRET: 2000 lei Telefon 0731050949
  3. Salutare! Dat fiind faptul ca un bec a luat o tenta galbuie, caut sa-mi cumpar niste becuri noi. Ce parere aveti despre Philips XtremeVision gen2?
  4. Buna seara. In urma unui incident, am fost nevoit sa schimb farul stanga cu unul nou. Ma deranjeaza faptul ca angel eyes-urile de la farul original par galbene in comparatie cu farul nou, ceea ce este si normal: far nou vs far de 250k km. Ce se poate face, va rog?
  5. Salutare! Eu zic ca cei de la Bavaria se vor uita la tot ceea ce este necesar. Nu strica totusi sa pui accent pe "verificare totala". M-as uita foarte atent la turbina, la incarcarea filtrului de particule, la eventualele erori motor/cutie. Daca pot verifica si valorile pe injectoare, e excelent. N-as pune un mare accent pe bucsi, placute, discuri. Daca sunt bune ai noroc, daca nu e normal sa le schimbi, iei o masina cu 220.000 km. Ca o paranteza, nu inteleg indignarea baiatului de mai sus care este puternic consternat de faptul ca masina a parcurs aprox 50.000 de km pe an. Masinile sunt fabricate pentru a merge. Nu le face niciun rau faptul ca se deplaseaza atata timp cat sunt servisate corect. KM conteaza, dar nu vad o problema faptul ca s-a mers atat cu ea. Sa te miri ca s-a mers mult cu un diesel, e ca si cum te-ai mira ca te doare capul cand dai cu el de pereti. De asta iei diesel, sa mergi cu el cat de mult poti, sa-si merite pretul de achizitie. Asta este parerea mea. Mult succes!
  6. Ma bag si eu peste topicul cu distributia, sper sa nu se supere initiatorul. Unde ai schimbat uleiul la cutie? Multumesc Buna, Georgiana! Iti doresc zero probleme cu masina. Am fost la ZF Faur, in Bucuresti. Arata zona de parca ai ajuns intr-o tara din lumea a treia, dar oamenii chiar se pricep.
  7. O sa va ofer si eu parerea mea despre B47 la 2 ani de la achizitie. Detin un F30 cu motorul B47 euro 6, fara AdBlue. Achizitionat iunie 2019 la 180.000km. Am 220.000 acum. Zero probleme. Niciun zgomot dubios, niciun clantanit de lant. Mi se pare extrem de curat motorul si nu intentionez sa ii schimb distributia in viitorul apropiat. Am schimbat doar uleiul (si la cutie) si placutele Cutia e cireasa de pe tort la masina asta. Zici ca plutesti.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.