Jump to content

Denis Eio

Members
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw seria 3 e46 318i 2.0l

Denis Eio's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Hai că ... am întrebat ce e ăla demaror da apoi am realizat ce întrebare pun ... Deci într-un final , din orice poziție electromotorul (demarorul , mă rog) scos și dus la verificat ? Sau să-l înlocuiesc direct să nu-mi mai bat capul ? Adică , din câte știu se poate repara , aș prefera totuși unul nou
  2. Vă salut, Am un e46 318i 2.0 benzină , modelul de 143 cp din 2003 Problema este următoarea : Click Eu suspectez electromotorul , dar am zis să vă întreb și pe voi mai întâi . Evident la service nu o pot duce pentru că nu pornește ... Îmi cer scuze , acum am văzut că trebuia să postez la probleme tehnice ...
  3. Am rezolvat oarecum problema cu pornirea , pompa de benzinĂŁ nu ĂŽmi trimite destulĂŁ benzinĂŁ din prima , adicĂŁ ĂŽi dau la prima cheie scurt apoi a 2-a cheie o ia sfert , pânĂŁ schimb pompa o s-o folosesc așa Acum mai am de rezovlat problema cu apa ... Pierde apĂŁ dar nu lasĂŁ pete pe nicĂŁieri deci cred cĂŁ e dusĂŁ garnitura de chiulasĂŁ sau chiar chiulasa , dar ĂŽn bord temperatura nu se ridicĂŁ dacĂŁ merg , dacĂŁ mașina stĂŁ pe loc cu motorul pornit se ridicĂŁ temperatura dar dacĂŁ turez mașina la 1200-1500 rpm pe liber , stând pe loc , se rĂŁcește . Idei ?
  4. Știu cĂŁ electromotorul se poate testa dacĂŁ funcționeazĂŁ cum trebuie sau nu , doar cĂŁ nu știu cum sĂŁ-l testez dacĂŁ aveți cumva un link de la un tutorial sau dacĂŁ puteți sĂŁ-mi explicați pas cu pas Masa la caroserie cum o verific ? Fostul proprietar a avut stație și subwoofer pe mașinĂŁ , a rĂŁmas doar instalația electricĂŁ care practic e conectatĂŁ doar pe baterie iar ĂŽn portbagaj nu duce nicĂŁieri , oare sĂŁ fie asta cauza ?
  5. Am schimbat toate 4 bobine , nimic nou ... Mașina tot se chinuie sĂŁ porneascĂŁ , totuși dacĂŁ primesc curent ( chiar și de la un motor mai mic , am primit motor de la un Logan 1.5 DCI ) pornește mult mai ușor , oare sĂŁ fie bateria de vinĂŁ ? Țin sĂŁ menționez cĂŁ am ĂŽncĂŁrcat-o de cel puțin 4 ori cu redresorul câte 12h de fiecare datĂŁ
  6. Nu se oprește motorul complet ĂŽn 3 , ĂŽn 2 se oprește greu , dacĂŁ ĂŽl las ~2 minute ĂŽn 2 atunci da , se oprește Am mai completat cu aprox. 350-400 ml de antigel și apĂŁ distilatĂŁ sĂŁ refac nivelul . Bobina ĂŽncĂŁ nu mi-a ajuns , am dat comandĂŁ asearĂŁ dar abia astĂŁzi m-au sunat sĂŁ confirm comanda , fiind duminicĂŁ mna , pe joi-vineri o sĂŁ ajungĂŁ bobina la mine deci cel mai probabil revin cu un update de abia pe sâmbĂŁtĂŁ . CĂŁldura și-a revenit odatĂŁ cu schimbarea antigelului , oricum ĂŽncĂŁ mi-a mai scos puținĂŁ mizerie cred cĂŁ ce a mai rĂŁmas pe conducte cĂŁ mna , n-am desfĂŁcut toate conductele sĂŁ le iau la puricat sĂŁ curĂŁț perfect . Revin cu un update dupĂŁ ce schimb și bobina , dacĂŁ mai aveți alte sfaturi ĂŽntre timp le aștept cu plĂŁcere
  7. Am curĂŁțat radiatorul și tot lichidul murdar , inclusiv ce era ĂŽn motor . Am ĂŽnlocuit cu lichid nou și peste 2 zile vĂŁ anunț dacĂŁ s-a murdĂŁrit ĂŽn același hal ... deși sper sĂŁ nu Am descoperit cĂŁ bobinele de inducție sunt diferite , am 3 de un fel și una care a fost schimbatĂŁ de fostul proprietar și asta nu face contact pe bujie , e prea scurtĂŁ și se oprește chiar ĂŽnaintea capului bujie , presupun cĂŁ asta este o problemĂŁ . Chit cĂŁ , dacĂŁ o scot cu motorul pornit se simte diferența dar se simte foarte puțin ... Cât despre mufa senzorului de mai sus am fost la un electrician și mi-a spus cĂŁ nu este obligatoriu sĂŁ-mi facĂŁ contact toți pinii , senzorul funcționeazĂŁ ĂŽn continuare fĂŁcând contact perfect pe 8 pini , al 9-lea fiind existent dar contactul nu este perfect . Totuși am ĂŽnlocuit și mufa și nu mai am eroare pe tester . Pornirea are momente și momente ... ba pornește la sfert , fĂŁrĂŁ nici o problemĂŁ, ba pornește la a 3-a , a 4-a cheie . Am sĂŁ revin și dupĂŁ ce schimb bobina și uleiul cu tot cu filtre , dacĂŁ tot persistĂŁ problema , ce sĂŁ verific ?
  8. Nu prea se pupa ce am aratat eu in poza cu ce piesa mi-ai aratat , cel putin mie nu imi par asemanatoare ... eu am nevoie fix de mufa care intra in motor , nu cea care iese din motor ...
  9. Am gĂŁsit o problemĂŁ , cred Senzorul ĂŁsta : Ăn mod normal are 9 pini din câte am vĂŁzut , la mine are 9 pini partea dintre bujii , din motor , dar firul acela care se bagĂŁ ĂŽn pini (partea cu gĂŁuri) are doar 8 pini , adicĂŁ unul rĂŁmâne fĂŁrĂŁ contact . Posibil sĂŁ fie de la ĂŁsta ? Nu ĂŽi dau de cap cum ĂŽi zice ĂŽn românĂŁ sĂŁ-l cumpĂŁr de pe la dezmembrĂŁri , vreau doar capĂŁtul care a rĂŁmas ĂŽn 8 pini ...
  10. Nu am zis cĂŁ am mai avut BMW ... E primul BMW și ultimul sper ( ĂŽn sensu cĂŁ n-o sĂŁ fie nevoie sĂŁ-l schimb ) Și despre testere nu am idee cum se lucreazĂŁ cu ele , adicĂŁ din ce am vĂŁzut nu e complicat deloc doar cĂŁ mna , am zis sĂŁ nu ĂŽmi bag eu nasul , sĂŁ las pe cineva care se pricepe
  11. Pierdere pe sub mașinĂŁ cu siguranțĂŁ nu este , am lĂŁsat-o pornitĂŁ ĂŽn jur de 25-30 de min (bine , ea mai murea și o reporneam) , o mai turam , nimic Am dat ture cu ea pe stradĂŁ am consumat un sfert din rezervor doar pe stradĂŁ dus și ĂŽntors , nici o urmĂŁ Condens... ĂŽmi dĂŁ cu fum care miroase a benzinĂŁ când ĂŽncerc s-o pornesc cĂŁ nu o ia din prima și mĂŁ gândesc cĂŁ ĂŽmi bagĂŁ benzinĂŁ nearsĂŁ pe evacuare . Ăntr-adevĂŁr a avut un moment ĂŽn care a dat fum exagerat de mult , am crezut cĂŁ am luat foc
  12. Mai am un renault 1.5 dci care este in service , ii schimb injectoarele , un logan 1.6 mpi la care mi-a crapat blocul motor din cauza chiulasei care si el este in service , astept sa imi ajunga motorul sa il schimb . Problema mea principala este ca mi-au picat toate 3 in acelasi timp , de asta am ramas fara bani . Am bani incat sa trimit si bmw-ul in service pentru o problema minora dar raman fara masina , as vrea sa stiu daca ma mai pot deplasa cu el o perioada de timp pana e gata una dintre celelalte . Ziua salariului se lasa asteptata in cazul in care problema este una mai complexa . UPDATE : Am ajuns de la muncă și am încercat să îl pornesc , a dat să pornească la sfert ( Culmea , mă bucuram ) apoi s-a răzgândit și când i-am pus contactul din nou și i-am dat să pornească a doua oară se aude doar cum învârte electromotorul dar nici o încercare de a porni , nici o scânteie nimic . UPDATE2: N-am putut să mă abțin și am fost să-i dau din nou o cheie , a pornit la sfert ... Nu mai înțeleg nimic
  13. Mama lor de fiare .... Senzor am spus ca am eroare cod 2854 pe senzor vanos , pe google am vazut ceva imagini ca e o mufa de pe langa bujii , daca stie cineva sa ma lĂŁmureascĂŁ .. Cat despre bobinele de inductie , daca am schimbat bujiile si nu s a schimbat nimic in bine , clar ca le voi schimba si pe ele . Distributia sarita nu se poate verifica ? Adica ceva simptome aparte?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.