Jump to content

extreMMM

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    mures

Contact Methods

  • Yahoo
    mmm_marinel

Previous Fields

  • Masina
    bmw 520d

extreMMM's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. exact aceeasi problema o am si eu....peste 120 nu merge deloc...si mi a si crescut putin consumul...eu am schimbat si debitmetrul..am pus pierburg original ,dar degeaba.in rest am schimbat si filtrele si degeaba...pe tester mi a spus ca scapa rpresiunea din turbo...urmeaza sa o duc la reprezentanta.sa vedem ce zic cei de acolo...succes si daca rezolvi ceva anunta ne si pe noi :twoup:
  2. mufa nu e rotunda...dar totusi pe un tester am reusit sa vedem ca la 2500 rpm presiunea din turbo cade brusc de la 1.7 atm cade la 1 atmosfera si atunci masina nu mai trage....acum ca am schimbat debitmetru si filtrele nu mai scoate fum negru dar pur si simplu nu fuge din treapta a 4 citeodata si a3 a nu mai se tureaza cum trebuie.... si mai mult de 120 nu merge nici cum....nu mai stiu ce sa i mai fac :twoup: apropo am curatat si senzorul acela din spate de pe motor avea putina mizerie dar nu exagerat...nu inteleg pe unde poate sa piarda presiunea din turbo asa dintr o data....furtunurile le am verificat....singura speranta e sa o duc la reprezentanta sa vad ce zic si ei...problema e ca nu avem aici ....tre sa aleg brasov sau tg.mures...
  3. dupa cum spuneam..am fost ieri in service unde mi au verificat toate furtunasele+electrovalva de la turbo si EGR...nimik...cnd apare un prieten pt.aceleasi furtunase...si hotarim sa schimbam debitmetru meu cu al lui...surpriza masina urca mai usor in ture nu se mai plafona nu mai scotea fum negru....dar ceva tot nu functioneaza la parametrii normali pt ca in viteza a 4 urca destul de greu in ture si parca nu fuge chiar bine ....in rest pina in a 4 a merge bine...acum caut un debitmetru si un filtru de aer care e putin inbicsit si sper sa si dea drumul si la viteza mai mare k altfel ii dau eu viteza.. :twoup: ...ca deja mecanici nu mai stiau ce sa mi spuna ce sa mai fac si ce sa mai schimb...
  4. am fost la un alt service si din fericire a comunicat cu testerul lor...am dat o tura cu testerul pe ea si cnd ajungeam la o anumita turatie adica in jur de 2500 presiunea din turbo scadea brusc la o atmosfera si masina nu mai tragea....plus ca scotea fum negru....nici parametrii de la debitmetru nu erau in regula dar mi au spus ca probabil de la scaderea aia brusca de presiune da valori aiurea....azi verific iarasi toate furtunurile si daca nu gasesc nimik trebuie dat jos turbo :twoup: .....a mai schimbat cineva turbo??am auzit ca e cam scump nou.... :twoup:
  5. buna ...sunt proprietar si eu de bmw 520 d...an fabricatie 2000 cu facelift...si a inceput sa mi faca figuri ,adica:nu se tureaza cum trebuie ajunge la 2500 -3000 de ture si nu se mai tureaza plus ca si scoate ceva fum negru,nu excesiv...si mai nou si pina in 2000 de ture urca greu....mai mult de 120 km/h nu prea merge...am dus o la sevice am inlocuit debitmetrul ,ceva furtunase de aer,ventilul de la turbo si de la EGR ...nici o ameliorare...plus cnd am vrut sa o punem la tester surpriza...nu comunica cu testerul....am verificat sigurante nimik....nu mai stiu ce sa i fac...daca aveti ceva sfaturi idei...orice...help me... :twoup:
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.