Jump to content

UY.Scuti

Members
  • Posts

    83
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

UY.Scuti last won the day on December 1 2021

UY.Scuti had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    constelatia Scutul

Previous Fields

  • Masina
    E60

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

UY.Scuti's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-86

Reputation

  1. da-ti-mi si mie o idee cum sa fac trimul incercuit.Sunt in impas,chiar nu stiu ce sa fac la ala,la ala mi-e cam frica sa ma bag sincer.Sa-l fac si pe acela tot pe negru sa ma risc?Sau il las asa cum e?Pana acum imi place cum a iesit cu negru,dar mi-e frica sa continui ca merg pe proverbul:dusmanul binelui e mai binele si mi-e sa nu o dau in bara O idee ceva...
  2. am terminat si cu trimul de la schimbator,dar am cam dat-o in bara un pic.Desi am degresat bine zona,am curatat-o bine de praf in timp ce am colorat trimul tot au ramas urme si a atras firisoare de praf.Asta este
  3. atunci renunt la mahon.Sa pun tot negru? Nu stiu dar in combinatie cu crem doar negrul il vad,alta culoare nu prea vad.... maro ar merge sau nu prea?
  4. la trimul central,la cel cu gurile de ventilatie sa pun tot negrul acesta sau sa caut trim pe mahon?Cum ar da mai bine?La schimbator il fac si pe acela pe negru in zilele care urmeaza.La cel central nu stiu cum sa-l fac.Oricum gri-ul acela o sa dispara,este cea mai trista culoare posibila..... M-am saturat de gri-ul acela ca de mere acre.
  5. ornamentele de pe usi le-am terminat,dar inca mai am de munca
  6. salut, doresc si eu sa sa fac acele trimuri(ornamente) din imagine pe culoare neagra si nu stiu exact ce tip de vopsea sau colant sa folosesc mai exact pt. acele ornamente.Totodata nu stiu ce fel de negru sa pun.Sa pun mat sau lucios?Si la usile din spate tot pe negru doresc sa fac acele ornamente.Imi dati o idee va rog?Chiar nu stiu exact ce materiale sa folosesc. multumesc,
  7. Fratele meu mi-a zis ca am schimbat degeaba uleiul,ca am stricat degeaba banii, ca eroarea:transmission fault, tine de o eroare mecanica sau electrica (modul) si sunt si eu constient de asta, ca NU tine de ulei acea eroare.Totusi ma gandesc ca rau nu i-am facut masinii ca am pus ulei nou. Stiu si eu ca, cutia de viteze nu mai are viata multa din moment ce am smucituri in ea. Voaim sa spun ca aceasta eroare mi-a aparut acum 6 luni,de atunci nu a aparut deloc.Apare la intervale de timp neregulat. Acum dupa ce am schimbat uleiul sa zic ca parca merge o idee mai lin masina,si nu mai simt smucituri in cutie deocamdata.Avand in vedere ca masina mea are 393 000km reali,nu mai am nici o asteptare de la ea,ma astept sa ma lase oricand.Mai merg si eu cu ea cat s-o mai putea si asta e. Murim noi oamenii,daramite niste fiare.taica miu are perfecta dreptate cand afirma ca masinile indiferent ca sunt noi,dupa un nr de km sau de ani devin niste jafuri,si ca cine face reparatii mai maricele la o masina mai veche e un fraier
  8. Am sosit de la service.Mecanicul respectiv mi-a spus ca au intrat cca 6L de ulei ZF,si mi-a spus ca a schimbat si baia ca a venit la chit.Mi-a dat baia veche inapoi.Suruburile banuiesc ca le a folosit pe cele originale sau nu stiu. L-am intrebat cum a fost uleiul in cutie avand in vedere ca masina se apropie de 400 000km,si mi-a zis ca nu era asa de rau degradat la cum ma asteptam eu,doar ca avea un miros de stricat,si ca e posibil de asta sa se fi aprins in bord transmission fault.E cam ilara chestia in fine.Ce legatura o avea mirosul,daca el ca ulei nu era asa de degradat.In fine.. Mi-a mai spus ca, cutia mea la e60 nu are mechatronic,si doar la VW este asa ceva,bmw nu are. Manopera cu piese cu tot a fost undeva la 1050 lei.Toata treaba s-a efectuat in aprox 8 ore.Am dus-o dimineata masina,si am luat-o adineauri Am schimbat si uleiul in cutia de viteze,sper ca am procedat corect.Daca s-o aprinde in continuare transmision fault nu stiu.
  9. Acum pe bord am 263k km+ inca 130k km care au fost dati inapoi.Are in jur de 390 000 km reali masina in acest moment.Iar uleiul in cutie nu a fost schimbat niciodata,eu cel putin de cand am masina de aprox 4 ani nu l-am schimbat acel ulei.Nu stiu daca proprietarul dinaintea mea a facut operatia asta.
  10. Cum un necaz nu vine niciodata singur,astazi am primit aceasta eroare in bord:Transmission fault cu rosu in MERS.Dupa ce am primit aceasta eroare in mers,am observat ca la plecarile de pe loc de la semafor,masina nu mai are vlaga,trebuie sa apas acceleratia la fund si de abia prinde 50 km/h,de abia pleaca de pe loc si cu 2 smucituri.Am ajuns sa ma claxoneze si lumea, ei crede ca fac eu misto de ei si ca plec in reluare.Am contactat un service si mi-a spus ca trebuie sa schimb uleiul din cutia de viteze.Mi-a zis ca ma costa cu schimbat ulei+manopera undeva la 1100 lei,si intr-o zi e gata. Intrebare mea ar fi doar una:Eroarea acea are legatura cu ulei scazut in cutie sau ca trebuie schimbat neaparat sau e altceva? Mai mentionez faptul ca nu-,mi apare mereu acea eroare,ultima data mi-a aparut acum 6 luni,dar acum 6 luni cand mi-a aparut, nu avea probleme cu plecarile greoaie de pe loc. un sfat ceva? Ce ar trebui sa fac,chiar sa schimb uleiul,sau il schimb degeaba?Cutia este automata. Va multumesc
  11. de multa vreme am observat ca avea un mic joc oglinda pana sa-mi pice ieri in brate....dar am zis ca un pic de joc e normal sa aiba.Am mers pe principiul ca si coada vacii se misca da nu se rupe.De abia acum vad urechea aia lipsa,tocita.probabil de aia s-a si rupt si a picat din parbriz. Asta e... Acum ma gandesc cum sa improvizez sa incarc acolo cu material cumva sa pot pune oglinda retrovizoare la loc.Am condus fara ea si e AIUREA rau sa ai ca la duba doar lateralele.Sau sa incerc sa pun alt tip de oglinda.Si din cate stiu daca nu ma insel antimoniul nu suport nici un fel de sudura cu nimic.trebuie sa ma gandesc ce sa fac...
  12. cred ca am gasit cauza dar nu sunt sigur.Antimoniul din care e facut hexagonul e ros pe una din laturi.......
  13. am reusit astazi sa fisurez si parbrizul,exact de ce ma temeam ieri,si tot nu am reusit sa montez.Am demontat nuca din oglinda ca sa-mi fie mai usor montarea si tot nu am reusit,tot nu sta.M-am uitat la hexagonul de pe parbriz si pare ok,nu vad nimic in neregula.Am atasat si filmulet ca sa vedeti
  14. jur ca fix aia am facut si eu ce face tipul din filmulet,dar nu sta,pica efectiv simt ca nu intra pe hexagon cand rasucesc de oglinda .Mi-a scos peri albi.Jur O sa ma chinui iar maine pe lumina
  15. mersi mult dar nu prea ma ajuta filmuletele alea deloc ,ca arata cum se demonteaza.Mai rau e cu montatul la loc,tocmai acolo nu explica.Si nu arata indeaproape,e totul intunecat in zona hexagonului de prindere.Nu vad nimic mersi oricum da sa stii ca numai ei au tot felul de SISTEME IDIOATE de prindere ca si la mufe si alte prinderi.Zici ca sunt retardati,nu pot sa faca ceva simplu.Tot timpul trebuie sa fie ei mai cu mot decat altii.Am ajuns sa-i urasc,deja nu-i mai suport ca natie. Chestia la ei este ca daca le inveti mecansimul de prindere la mufe si alte chestii totul devine foarte simplu,da pana inveti de multe ori rupi sau strici ceva pana te prinzi cum vine,de asta ii urasc....
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.