Jump to content

nanutzu

Members
  • Posts

    34
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw

nanutzu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Ptr cei interesați, am rezolvat problema,era de la motorașul valvetronic!
  2. S-a vĂŁzut vreo urmĂŁ de uzurĂŁ la piesele schimbate? Sau ai luat-o prin eliminare?
  3. Ma gândeam sa nu fie totuși de la vreun senzor, dacĂŁ ma lasĂŁ sĂŁ merg 200-300 de km,fĂŁrĂŁ sa opresc mașina și daca merg 20-40 km, o opresc și repornesc iar apoi se aprinde eml și check engine.
  4. AÂşa zicea si mecanicul,de motoras vvt,trebuie sĂŁ-l mĂŁsoare,sper sa fie doar motorasul!
  5. Salut. Dețin un e46 benzina, 318i,motor n46b20a, cel de 143 de cai. S-au aprins ĂŽn bord check engine și eml, dacĂŁ o pornesc dupĂŁ câteva ore stĂŁ aprins doar check engine și pot sa merg sute de km, dar dacĂŁ o opresc dupĂŁ 20-30 km și o repornesc se aprinde și eml, neputând sa o turez mai mult de 2000 de rotații. A mai pĂŁțit cineva aceeași problemĂŁ sau ceva sfaturi de la ce poate sa fie problema?
  6. ma gandesc la senzorul de nivel dar....asa pot banui mai multe piese,dar nu pot sa le cumpar pe toate ca sa vad care e defecta....
  7. e46,'99,105cp. problema: daca mergeam cu masina 4-5 km se aprinde martorul de la nivelul lichidului de racire,acul era la mijloc,iar dupa 2-3 km se stingea martorul! M-am uitat la nivel a doua zi, am completat am aerisit,am pornit-o,iar aproape de mijloc se aprindea martorul iar dupa cateva minute disparea! mentionez ca plutitorul care indica nivelul oricat lichid as pune nu se ridica sa zic sa indice maxim!Am efectuat aceasta operatiune vreo 4 seri la rand,acum ultima data dupa ce am mai pus un pic de lichid,caci plutitorul era sub minim,mi s-a aprins martorul mai devreme k acul sa fie la mijloc,iar la termostat se aude un zornait cam ciudat in mod continuu!Sa fie termostatul de vina(l-am schimbat acum 3 ani ramasese blocat pe deschis),sa fie din cauza la plutitor,nu mai indica cum ar trebui si nu-i pun eu cat lichid trebuie!masina merge k ,dar ma gandesc ca totusi tre sa fie o buba undeva
  8. e46,'99,105cp. problema: daca mergeam cu masina 4-5 km se aprinde martorul de la nivelul lichidului de racire,acul era la mijloc,iar dupa 2-3 km se stingea martorul! M-am uitat la nivel a doua zi, am completat am aerisit,am pornit-o,iar aproape de mijloc se aprindea martorul iar dupa cateva minute disparea! mentionez ca plutitorul care indica nivelul oricat lichid as pune nu se ridica sa zic sa indice maxim!Am efectuat aceasta operatiune vreo 4 seri la rand,acum ultima data dupa ce am mai pus un pic de lichid,caci plutitorul era sub minim,mi s-a aprins martorul mai devreme k acul sa fie la mijloc,iar la termostat se aude un zornait cam ciudat in mod continuu!Sa fie termostatul de vina(l-am schimbat acum 3 ani ramasese blocat pe deschis),sa fie din cauza la plutitor,nu mai indica cum ar trebui si nu-i pun eu cat lichid trebuie!masina merge k ,dar ma gandesc ca totusi tre sa fie o buba undeva
  9. salut ! ce recomandati ptr bieleta de directie si capatul de bara sau ce pareri aveti despre: -flennor -ruville -moog -fai -febi la fel si ptr bieleta antiruliu Este vb despre un E46 ,316i din 99,77kw Am fost la o mie de magazine,am primit o mie de pareri,ba ca aia e buna,cealalta nu! voi ce parere aveti
  10. e 46,'99,105 cp am o problema la dezaburirea lunetei,am verificat sigurantele ,sunt bune dar nu-mi ajung cei 12 volti la luneta. Are cineva idee care sunt firele si cum pot sa le verific sa nu fie intrerupte,sau sa verific releul din dreapta spate!?
  11. pp ca tre sa-i dau ornamentele jos si in spatele lor ajung firele?! am mai verificat o kestie :Pp k rezistenta de pe geam e kontinua de la un kapat la celalalt,am verifikat ku aparatul de masura( exista trei kampuri pe luneta al rezistentei) doua dintre ele au kontinuitate si intre ele dar ku cel de-al treilea nu exista kontinuitate nici 1-3,nici 2-3! kampurile or fii konectate prin fire sau tot prin rezistenta?
  12. salut am o problema cu dezaburirea lunetei,am verificat sigurantele dar nimic . Are cineva idee cum pot sa rezolv problema! multumesc! (316i ,'99,105cp)
  13. inca un norocos : aceeasi pb cu uleiul care se scurge pe la suportu filtrului! + de cand mi-am schimbat anigelu tot completam 1/2-1 litru la 400-500 km,logic nefiind un avansat al bmw-ului m-am panicat. amfost azi la un baiat care chiar se pricepe dupa felu cum s-a miscat,am ridicat capota i-am zis pe unde vazusem eu apa(m-am bagat sub ea) a pus mana in spatele motorului si mi-a zis ca e flansa de apa,a scos mana una de acolo si cred ca are dreptate! seamana cu termostatul decat un pic mai mica si are un racord in y! m-am interesat de la meyle 40ron! sper sa fie de folos cuiva dupa ce eu mi-am batut zile bune capul cu ea sa vad pe unde are piederi scuze a scos mana uda din spatele motorului
  14. salutare! am un bmw 316i (e46) din 99,1895 cc 105 cai! pana la venirea frigului mi-am schimbat singur antigelu,am desfacut cele doua capacele de sub radiator,a curs tot am pus antigel nou 1/2 cu apa poate un pic mai mult antigel! in sfarsit ....dupa cativa km(200-300) mi s-a aprins becul de la bord ca ar fii nivelul scazut,am completat am aerisit instalatia,la fel dupa 300 km aceeasi pb,m-am uitat la surubelele care le-am desfacut cand am golit instalatia nu se vede urma de lichid. Sa fii gresit eu pe undeva sau o fii alta problema! Pana sa schimb nu am avut probleme din cand in cand verificam si completam 150-200 g lichid la cateva mii de km,acu parca se evapora instantaneu!! daca stie cineva o rezolvare ....plz help! tin mult la ea :) si inca o pb mica: avand tractiune pe spate am vazut urme de ulei la grup,am inteles ca e un dop cu un geam de sticla pe unde poti sa vezi nivelu', aveti idee ce ulei si pe unde pot completa! multumesc mult!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.