Jump to content

OctavianI

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520d (F10)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

OctavianI's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Conversation Starter Rare
  • One Year In Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salut BMW F01 730xd motor N57 Km 225.000 - fara probleme de functionare (cel putin eu nu identific si nu sesisez nimic, motorul merge perfect, nu este zgomotos, fara pierderi de putere, fara zgomote suspecte, fara pierdere lichide). Din punctul meu de vedere inregistreaza un consum ridicat de ulei, practic in ultima luna am completat de doua ori la un interval de aprox 1000 km (800-900 km). In acest interval de 2000km masina a fost condusa destul de sportiv in afara orasului 1.200km (inclusiv perioade lungi in sport mode) cu accelerari bruste, depasiri, viteza 160-200km/h, diferenta de aprox 800km fiind efectuati in Bucuresti. In timpul verii am reusit sa fac aprox 3000km pana a fost necesara completare dar intr-un regim mult mai light de exploare. Ulei folosit in acest moment - BMW 5w30 LL04. La urmatoarea revizie voi utiliza Motul Specific LL04 dedicat BMW, cu specificatie 5W40. De unde ar putea sa fie aceasta problema legata de consumul de ulei? Unde pot merge in Bucuresti sa fac o verificare amanuntita, preferabil ar fi genul ala de service mic / garaj cu oameni pasionati care isi dau interesul, ai cu cine sa discuti, iti explica etc. Cei care ati mai avut probleme cu consumul de ulei, unde/cum ati rezolvat? Multumesc frumos.
  2. THX! Posibil sa fie acest modul dar face doar cand ploua sau la spalatorie...daca le schimb intre ele nu cred ca se rezolva problema cauzata de infiltrarea apei. Eventual o verificare cf indicatiilor anterioare si un schimb intre ele. Practic si un modul nou va fi inundat nu? O.
  3. Am incercat pe acest site, imi da un mesaj legat de o eroare request sau VIN. O.
  4. Ma puteti ajuta cu un site functional unde pot vedea toate dotarile masinii in functie de VIN? Multumesc, O.
  5. Salut Am urmatoarea problema cu 520D (F10 - 2011). Dupa ce ploua sau spal masina nu mai merge semnalizarea pe partea stanga o perioada (clipeste in bord ca si cum ar fi becul ars). Uneori am eroare semnalizare + eroare daylights tot pe partea stanga. Se mai intampla sa apara in bord uneori si o eroare de autoleveling, independent de spalare / ploaie. Nu este nevoie ca masina sa fie in mers cand ploua, eroarea apare si daca este parcata si a plouat mai mult timp. Ma gandesc ca intra apa undeva si se produce un scurt...cand se usuca isi revine la normal. Ce ar putea fi? Ce sa verific / ce sa izolez suplimentar? Mentionez ca la farul stang am dat jos capacul din spatele farului pt acces schimb bec deoarece se abureste (nu vad cum ar putea intra apa pe acolo). Multumesc frumos, O.
  6. Am cautat pe forum dar nu il gasesc. Se poate un link catre pagina respectiva?
  7. Am fost la service, mi-au aratat cu masina in D si frana apasata ca se misca f tare motorul deci ar fi tampoanele duse. Ce e drept...se cam misca. Recomandati un garaj unde sa le schimb? Ma gandesc ca trebuie sa fie ceva baieti priceputi prin Bucuresti fara sa trebuiasca sa ma duc in service. Pretul de service este 1500 lei ambele tampoame + montaj...probabil as rezolva ceva mai ieftin cu tampoanele luate online si schimbate la un garaj ok. Multumesc frumos.
  8. Pe N nu face...doar in D cu frana apasata pana se incalzeste.
  9. Pai asa tremura...cand o pun in D, frana apasata si masina pe loc in sarcina. Doar ca pe masura ce se incalzeste intensiatea tremuratului scade. In rest este fix cum ai descries (evident ca am factura)
  10. Salut! Asa cum am scris in titlu am efectuat schimb distributie la un 520D N47 (173.000km, service autorizat BMW. Dupa schimb dimineata apare un tremurat in caroserie care inainte nu a existat. Practic stau la semafor in D cu piciorul pe frana si tremura toata masina, se simte si atunci cand accelerez. Cateva secunde imediat dupa ce opresc tremuratul este mai puternic, dupa 2-3 secunde se mai linisteste ca si cum motorul s-ar aseza / echilibra. Dupa ce motorul se incalzeste nu mai tremura. Din pacate nu am foarte multe cunostinte despre mecanica, am tot citit pe forum si ma gandesc la urmatoarele: 1. Uzura tampoane motor - desi daca erau atat de uzate acest tremurat puternic la rece l-as fi avut inainte de distributie 2. Motorul nu a fost pus bine pe tampone sau nu a fost prins correct - nu stiu daca este posibil 3. Cutie / convertizor nu au fost prinse / pozitionate correct - nu stiu daca este posibil. Pe logica mea motorul diesel tremura mai tare cand este rece si de aici vibratiile care se transmit in caroserie urmare a ceva uzat / prost prins. Ce parere aveti? Ce trebuie verificat?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.