Jump to content

HPE92320

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    320d e92 LCI

HPE92320's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

-2

Reputation

  1. Saptamana trecuta i-am aplicat un tratament motorului ( adica forja maxima pe cativa km ). De atunci am facut mai mult de 2000km si eroarea nu a mai aparut. Sper sa ramana asa si pe viitor. Daca se modifica ceva o sa revin cu informatii.
  2. Am incercat acum. Nu se poate misca deloc.
  3. Am incercat sa scot bratul de actionare si sa misc cu mana de tija dar nu premitea sa il scot de pe actuator datorinta tolerantei mici intre axul de la actuator si gaura din brat. Nu am vrut sa il fortez si nu am mai continuat atunci.
  4. Salut. Intr-o zi era masina parcata in garaj si de sub capota se auzea un sunet ciudat. Am atasat un link cu video. Eu cred ca venea de la actuatorul de la turbo. A doua zi am descoperit eroarea (483C Boost pressure actuator). Am atasat fisierul cu detalile despre eroare. Sa fie de vina actuatorul electronic sau vanele gometriei se blocheaza cateodata? Link video: detalii eroare.pdf
  5. Aici zice ca doar modelele dupa 2011 cu motoare I4 sunt afectate. Sa inteleg ca a mea din 03.2010 nu este afectata, chiar daca este tot N47 de 184cp? Link Articol EGR Recall
  6. There are no open safety related recalls or technical enhancements on this vehicle.
  7. Pana la urma nu am reusit sa descopar problema... Dupa ce am mai studiat pe internet despre problema cu EGR-ul am vazut ca au fost mari probleme pe motorul asta cu racitoarele de gaze. Atunci m-am gandit sa pun un racitor nou. Am sunat la reprezentanta iar pretul este in jur de 750 euro pentru kit-ul complet de recirculare a gazelor. Mi se pare cam mare pretul si mi-ar conveni sa schimb doar racitorul, fara supapa EGR. Cautand pe internet am gasit dupa codul de piesea ( 11717810751 ) racitor fabricat de BTS Turbo la 450 euro. Chiar daca este piperat pretul, totusi este mai bine decat cei 750euro la reprezentanta. Prolema este ca nu stiu cat de ok este firma asta: BTS Turbo. Acum am gasit Racitor NRF la pretul de 300euro. Pe site spunde ca se potriveste pe modelul meu 320D 184 cp doar ca difera codul de piesa. NRF- OE 11717823210
  8. Mai am o nelamurire. Este normal sa bazaie asa electrovalva dupa oprirea motorului? ↑↑↑
  9. Mersi de raspunsuri. Luni o sa iau o siringa mare si trag aer pe furtun in partea cu electrovalva si verific daca se misca clapeta. Revin apoi cu rezultatul.
  10. Nu am verificat. Cum as putea sa procedez? Se poate demonta capsula?
  11. Am schimbat electrovalva dar nici-o schimbare... La fel scoate zgomot dupa oprirea motorului si nu misca deloc tija de actionare a valvei de bypass din racitor. Este normal zgomotul asta pana la urma sau a venit electrovalva cu defect de fabrica? Un video cu zgomotul pe care il face.
  12. Acum a pornit cineva motorul si am ascultat in fata la motor, iar dupa oprire, electrovalva care contoleaza supapa de bypass de la racitor a scos un bazait cam 3 secunde si vibra. Oare sa fie de aici problema? Este defecta electrovalva si nu mai controleaza corespunzator supapa?
  13. Despre e92 facelift 184cp este vorba. Unde pot verifica daca am rechemare pentru EGR?
  14. Salut. Azi am verificat daca am vreo eroare cu ISTA D si in pacate am gasit (4873 Exhaust gas recirculation cooling, plausibility). Pe instructiuni in ISTA zice sa verific traseul de vacuum si daca totul este in regula sa schimb racitorul EGR. Daca a mai avut cineva eroarea asta, cum ati rezolvat-o? Am atasat 2 PDF-uri cu informatii despre eroare.fault code details.pdf fault description.pdf
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.