Jump to content

mst

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    skoda,opel,bmw

mst's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. salut, spune-mi te rog ce te intereseaza de aici http://www.realoem.c...1&fg=45&lang=en ? piesele 1 si 2 la stergator si pret pt brate fata si bucse. mersi salut. imi spui si mie te rog preturile?
  2. salut, spune-mi te rog ce te intereseaza de aici http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP71&mospid=47665&btnr=61_1281&hg=61&fg=45&lang=en ? piesele 1 si 2 la stergator si pret pt brate fata si bucse. mersi
  3. salut. pp28996 un pret pt stergator spate te rog. vine cu tot cu suport? ca s-a ciobit o parte din suport si brate directie fata
  4. Salut! pp28996 Filtru aer Filtru motorina Termostat egr (original/producator) 13717787863 , Ulei 5w40 07119906086 Mersi
  5. e moale, dar din ce am citit din modul de functionare al masinii doar cand turbo baga presiune ar trebui sa fie tare. deci e ok ca e moale.
  6. Salut! Mersi pt raspuns. La service mi-au zis ca turbo are un pic de joc la ax si ca poate turbo arunca ulei inapoi. Dar aceeasi chestie am citit-o si eu pe undeva cu presiune prea mare si in consecinta uleiul ajunge de la epurator la turbo. Scria si ceva de conducte de ulei infundate care pot duce presiune prea mare. Din pacate foarte greu gasesc informatii despre asta si ce ar trebui sa fac. Asta cu segmentii cum se poate verifica si rezolva? Ce e sigur e ca am schimbat din nou epuratorul cu unul original (ala vaico scotea fum) si am eliminat celelalte pierderi de ulei. Pe aici unde vine uleiul nu era bine bagat furtunul si curgea pe teava care pleaca de la turbo spre intercooler si automat se scurgea pe restul traseului, spre intercooler etc. Acum nu mai exista ulei decat pe traseul interior de admisie. In principiu nu e problema, masina nu face nici un fel de probleme, uneori scoate fum la o accelerare puternica dupa ce am mers mai mult lejer si neturata, dar se curata rapid. Insa nu vreau nici sa las sa apara probleme, prefer sa rezolv inainte.
  7. ma ajuta cineva? de ce e ulei acolo unde e incercuit? am schimbat intre timp epuratorul si astept sa vad daca mai curge ulei. pe urma curat si intercoolerul din nou.
  8. salut! ok, am schimbat intercoolerul, garniturile de la el, garniturile de la turbo(cea catre intercooler si cea dinspre filtru de aer). garnitura de pe turbo dinspre filtrul de aer fusese bagata rau si era ciupita. am zis ca pe acolo pierd ulei, dar nu. este de la teava care vine dinspre filtrul de aer. sub filtru mai este o chestie din care iese un furtun ce intra in furtunul care merge de la filtru la turbo. acolo era plin de ulei si pe acolo picura ulei pe teava dintre turbina si intercooler, care apoi se prelinge catre intercooler. de asemenea era ulei si pe tot circuitul de admisie, de la turbina la intercooler si la egr. eu schimbasem epuratorul cu tot cu capac, firma vaico.am presupus ca nu ar trebui sa fie probleme. totusi, acolo am vazut niste fum. la service mi-au zis ca e racordul flexibil care trebuie inlocuit(ala il schimb saptamana asta), dar de fapt fumul era de la filtrul epurator. in weekend l-am pus la loc pe cel vechi sa vad care e efectul. efectul a fost ca cel vechi scotea un fum groaznic, mult mai rau ca asta cu care il inlocuisem, asa ca am pus la loc epuratorul vaico si am comandat acum unul original cu tot cu capac. urmeaza sa vad daca dupa inlocuire problema cu fumul si scurgerea de ulei se mentine deci o intrebare: ce e chestia asta de sub filtrul de aer si de unde vine ulei asa mult? baltea uleiul acolo. http://i.imgur.com/2FO4WbVl.jpg?1
  9. Salut! revin PP28996 epurator 11127799224 il vreau pe oe(banuiesc ca il ai pe stoc daca ai zis ca ajunge marti) filtrul de polen: unul simplu si unul cu carbon. rezerva odorizant din semnatura ta. le vreau cat mai repede. am incercat sa te sun pe telefon. iti trimit mail sau cum fac? as vrea sa le trimiti azi daca poti. mersi
  10. Salut Nu mi-ai zis pret pt filtru polen Pt epurator oe in cat timp ajunge in timisoara din momentul comenzii?
  11. Salut! PP28996 11127799224 , ce variante sunt? exclus vaico filtru polen Multumesc!
  12. Salut! Nu inteleg cum e asta cu 'turbina da ulei' pt ca nu cunosc principiul de functionare. Ce e clar e ca la turbina si la garniturile de intrare si iesire din intercooler exista scurgere de ulei, plus intercoolerul probabil e fisurat, pt ca e ulei imbacsit pe el. Deci in mod clar aveam pe unde pierde uleiul. Am fost la un service si a desfacut un pic intre intercooler si radiator si era plin de frunze. Luni sunt programat la service sa schimb intercoolerul si o-ringurile alea de la turbina si intercooler. Adevarul e ca exista ulei in mai multe locuri: la turbina, la intercooler (la astea 2 mai mult), pe teava aia intre intercooler si egr, in interiorul egr-ului se observa ulei, inainte era si la busonul de completare este un pic de ulei(l-am schimbat si tot parca e ulei acolo), la separatorul de ulei(initial am schimbat garniturile, pe urma am pus si separatorul nou si capacul). Nu stiu daca in interiorul egr e normal sa fie ulei. Am pus dopuri la admisie. Daca o sa fie nevoie o sa duc si turbina la rectificat(banuiesc ca asta va opri scurgerea de ulei, daca asta e problema). Intre timp consumul de motorina oscileaza, iar a mai crescut un pic, iar scade etc. Am vazut ca nu e constant, nu inteleg ce anume determina oscilatia. Dupa ce schimb intercoolerul o sa mai curat un pic egr-ul pe cont propriu si vedem atunci. Daca stii sa imi explici cum e treaba cu turbo si uleiul care ar trebui sa fie sa sa nu fie prezent, sau sa imi dai vreun link, iti sunt recunoscator. Mersi.
  13. Salut! PP28996 Piesa 11617799397 Intercooler 17517793370 plus O-ringuri pt el si pt turbina. Mersi
  14. Un update: consumul a scazut. dupa ce am facut pozele la egr data trecuta am pus la loc furtunul si l-am strans un pic in mana ca sa vad cat e de tare. dupa ce am pornit motorul am strans din nou ca sa vad daca face presiune. nu stiu ce anume s-a intamplat atunci, dar consumul s-a modificat. Am observat ca ma invarteam pe la 9.2-9.5 in oras, chiar si cu clima. Am plecat la un drum de 100 de km si am avut totusi un consum de 5.7 afara cu clima, adica la fel ca inainte, ceea ce m-a derutat. La intoarcere, pe ultimii 35 de km am resetat consumul si am avut media cam 4.4 fara clima. Acum prin oras am cam 8-8.4 fara clima. Sau chiar 6.4. Oscileaza si in functie de cum prind traficul. Dupa cateva zile de umblat sunt curios care va fi media. Oricum, e clar ca s-a modificat. Ieri am fost la cristi de la mosnita si mi-a curatat egr+admisie si mi-a inlocuit clapetele de admisie+furtune vacuum. Dar cand a ridicat masina pe elevator s-a vazut ca imi curge ulei pe la turbina si intercoolerul pare fisurat. Asa ca de acum alta distractie, dar macar stiu de ce pierde ulei, pentru ca am tot discutat cu oameni si nimeni nu ma lamurea pana acum. Urmeaza sa vad ce fac cu turbo si sa schimb intercooler-ul si mai vedem si cum stam cu consumul/pierderea de ulei.
  15. Exact asta spuneam. eu scot consumuri de 5.7/10 la mers foarte finut, neincarcat. Practic pe oras pornesc clima doar cand nu mai pot fara. As vrea totusi sa am confortul psihic sa stiu ca nu depind de asta. Nu ar fi ceva exagerat ca bani, dar cand dau 400-600 ron pe motorina pe luna si nici nu umblu exagerat de mult... Am trait 3 ani cu consumurile astea deci nu am de ce sa ma plang, dar practic am hotarat sa investighez ca sa nu existe alte defectiuni ce se pot agrava in timp.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.