Jump to content

Remus330

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    330d xDrive

Remus330's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

3

Reputation

  1. Uita te la baterie, pe alternator sau unde mai sunt contacte de genul sa fie prinse bine șuruburile, eu de exemplu aveam pe alternator unu șurub prins mai mult de forma și mereu când se mișca acolo îmi făcea scurt.
  2. Salut! E90 330D xDrive 05/08/2010 (bixenon adaptiv) Au fost schimbate ambele xenoane in urma cu 3 luni (ceva ieftin) deoarece unu din ele era consumat (lumina roz). Acum cel de pe partea stanga nu se mai aprinde, nu mai merge corneringul si nici nu se mai adapteaza dupa pozitia volanului. Cei care v ati intalnit cu asta, este posibil sa anuleze celelalte dotari doar din cauza becului stricat sau, poate, ca nu face contact din cauza mufei (sarita)? Pare mai mult o problema din calculator/balast...? Multumesc!
  3. Nu am schimbat bujiile, se pare ca toate sunt bune, asta ĂŽn cazul in care verificarea e buna (fir pe caroserie și pe capul bujiei=scânteie), acum dau vina pe releu pentru eroarea de pe tester, e mai safe sa schimb prima data releul, iar bujiile când voi face distribuția cu chiulasa data jos. Sper sa fie acel releu ca fĂŁrĂŁ o bujie nu face regenerare DPF. Bujiile funcționeazĂŁ pana ajunge motorul la o anumita temperatura, dupĂŁ câteva cĂŁutĂŁri (bĂŁnuiesc ca fiecare mașina are sistemul ei). Alta bĂŁnuialĂŁ de a mea mai era galeria infundata, care s a dovedit a fi dezastru, dupĂŁ curĂŁțare (nu arata impecabil acum dar nici ĂŽn halul ĂŽn care era nu mai este, nu vreți sa știți ce era acolo) + anulare clapete nu mai am acele oscilații și tot pachetul de "probleme" la relanti ĂŽn primele 5 min de funcționare. Asta la o singura pornire dupĂŁ operațiunea asta și 15 ore de stat, sper sa rĂŁmânĂŁ asa și pe viitor. O problema pe care o aveam ĂŽn acele prime "5" min de funcționare era ca atunci când plecam de pe loc se "chinuia" (ex: când acceleram se ridica ĂŽn 1200 ture cobora la 1000, ca și cum s ar ĂŽneca, ceva o trĂŁgea ĂŽnapoi, și apoi mergea normal. Tot asa pana se ĂŽncĂŁlzea, trecea de acea "faza") o explicate de a mea logica (posibil sa aberez) ar fi ca capetele se deschidea mai târziu decât trebuie, (pleca mașina mai greu cu ele ĂŽnchise iar când se deschideau revenea la normal) mai ales ca am vĂŁzut ce greu se ĂŽnvârtea acea tija de la carbon depus.
  4. Deja am dat aproape 600 lei pe bujii, sa vad când reușesc sa le schimb, o sa curat și galeria de admisie. Sper sa rĂŁmân cu atât.
  5. Despre bujii ce știți, ele funcționeazĂŁ doar pentru pornirea motorului sau și dupĂŁ, pana ajunge motorul la o anumita temperatura (sau alte condiții, dacĂŁ știți mai mult spuneți mi și ĂŽn ce condiții mai functioneaza, vreau sa știu )? La o verificare cu un tester mi s-a spus ca am probleme cu o bujie (cilindru 2)
  6. Buna ziua! La trei zile dupa ce am cumparat o masina de la un proprietar din RO am avut un accident (a intrat unu in spatele meu la semafor). Problemele sunt mai multe, dar o sa enumar doar doua din ele: 1. O sa-mi mai repare cei de la city masina? Am deschis dosar de dauna in aceeasi zi, in doua maxim trei zile am reusit sa adun cam tot ce a fost nevoie pentru a duce masina in serivce (reprezentanta fiat, nu ma intereseaza decat sa imi repare masina si fara sa alerg eu dupa piese, nu sa iau mai multi bani decat face reparaia in sine). La service mi s-a facut o reconstatare in care cei de acolo mi-au zis ca o sa incerce sa ceara piesele pe original (dupa insistentele mele) si fix in aceeasi zi primesc un telefon de la ei in care mi se spune ca din toate piesele (portpagaj, bara spate, ornament evacuare finala si un scut micut) toate v-or fi originale mai putin bara (dupa ce au vazut ca nu prea sunt de acord cu acea bara mi-au precizat ca este de buna calitate chiar daca e ceva aftermarket, dubios...), dupa cateva zile in care am alergat la mai multe service-uri si toate celelalte mi-au recomantat sa merg pe varianta pe care am plecat deja ce e cea mai buna si sa accept acea bara ca una pe original nu o sa primesc am revenit cu un telefon la ei si mi-am dat acordul pentru reparatie. In momentul de fata, dupa 3 saptamani, revin cu un telefon la service si mi se spune ca dosarul inca nu a fost aprobat "ce?!". Sun la cel cu care am deschis dosarul, cer informatii, de aici aflu ca "cei de la bcururesti" trebuie sa aprobe acum solicitarea facuta de service, oferta pentru care deja am batut palma (sau cel putin asa am crezut eu) se pare ca inca nu a fost aprobata de ei, ei care nu raspund la telefon (sunt 5 numere de telefon pe site-ul oficial, din 5 nu se raspunde la nici unu). Cum vine asta, nu inteleg? Cat trebuie sa mai merg cu masina busita pana mi-o repara cu ce piese vor ei sau mi-o mai repara?! 2. Cand am deschis dosarul de dauna cei de la asigurare mi-au cerut ca contractul de vanzare cumparare sa fie stampilat de primarie (sa fie luata in evidenta pe numele meu). Daca vand acum masina (pe numele unui parinte) pentru a o putea inscrie si la politie si sa-i fac toate demersurile este posibil sa aiba alte motive de comentat si sa ma puna sa alerg dupa "x" documente, poate unele pe care nu o sa am de unde sa le mai scot? Nu m-as mira sa primesc o replica de tipul "Nu mai respectati conditiile pentru a putea fi despagubit" Multumesc! P.S. in tot acest timp pot lasa masina mea in service pana vin piesele si mi-o repara pentru alta de la ei, sa le umfle putin factura poate asa se misca mai repede (masina este functionala)
  7. Bine descris Atasez din nou acele link uri, de data asta de pe un desktop, sper sa le puteti vede chiar daca sunt doar cu oscilatiile turometrului. https://www.youtube.com/watch?v=Ch7HAsTtXSk&ab_channel=RemusB%C3%A2lu https://www.youtube.com/watch?v=dnlX97B6Q9g&ab_channel=RemusB%C3%A2lu
  8. Am acelasi topic in sectiunea "Seria 3" dar nu am avut succes deloc, sper ca nu e vreo problema ca revin aici cu aceeasi problema, poate gasesc macar o parere. "Salut. Dupa ce sta masina mai mult timp oprita (10 ore sa zic), la pornire am o oscilatie la motor timp de 4-5 min. Din toate cautarile mele de pe forumuri am inteles ca poate fi acea distributie cu probleme de fabrica sau trebuie curatata galeria de admisie. Dupa cum simt eu ca merge motorul as banui un ijector (sau cel putin prima data cand am facut contact cu asta la un injector m am gandit), imi lasa impresia ca unu din pistoane nu vrea sa faca treba (mentionez ca la unul dintre ele a fost umblat, cel putin asa mi a spus un mecanic dupa o verificare cu tester ul) Daca filmam mtorul nu prea se observa nimic din video si nici din exteriorul masinii nu prea iti dai seama, cel mai bine se vede problema din masina cand simti ca se misca cu totul (se simte ca motorul nu merge rotund, de asta m am gandit la un injector, lasa impresia ca un piston nu face treba) si se vad oscilatiile in turometru. Dupa cum se vede si in bord la una dintre porniri sunt 16 grade in cealata 22 si din cate tin eu minte mi a facut asa si cand afara erau 25-26. Deci nu prea as zice ca frigul influenteaza foarte mult (ma gandesc si ca daca pana la iarna nu rezolv asta o sa ma trezesc ca mi se opreste motrul). NU STIU DE CE NU AM REUSIT SA INCARC CLIPURILE AICI (www.bmwclub.ro Driver Error) https://www.youtube....=RemusB%C3%A2lu https://www.youtube....=RemusB%C3%A2lu Masina: 330d xDrive 2010, cutie atomata (245cp) clapetele si DPF inca sunt pe masina Multumesc !!!"
  9. Salut. Dupa ce sta masina mai mult timp oprita (10 ore sa zic), la pornire am o oscilatie la motor timp de 4-5 min. Din toate cautarile mele de pe forumuri am inteles ca poate fi acea distributie cu probleme de fabrica sau trebuie curatata galeria de admisie. Dupa cum simt eu ca merge motorul as banui un ijector (sau cel putin prima data cand am facut contact cu asta la un injector m am gandit), imi lasa impresia ca unu din pistoane nu vrea sa faca treba (mentionez ca la unul dintre ele a fost umblat, cel putin asa mi a spus un mecanic dupa o verificare cu tester ul) Daca filmam mtorul nu prea se observa nimic din video si nici din exteriorul masinii nu prea iti dai seama, cel mai bine se vede problema din masina cand simti ca se misca cu totul (se simte ca motorul nu merge rotund, de asta m am gandit la un injector, lasa impresia ca un piston nu face treba) si se vad oscilatiile in turometru. Dupa cum se vede si in bord la una dintre porniri sunt 16 grade in cealata 22 si din cate tin eu minte mi a facut asa si cand afara erau 25-26. Deci nu prea as zice ca frigul influenteaza foarte mult (ma gandesc si ca daca pana la iarna nu rezolv asta o sa ma trezesc ca mi se opreste motrul). NU STIU DE CE NU AM REUSIT SA INCARC CLIPURILE AICI (www.bmwclub.ro Driver Error) https://www.youtube.com/watch?v=dnlX97B6Q9g&ab_channel=RemusB%C3%A2lu https://www.youtube.com/watch?v=Ch7HAsTtXSk&ab_channel=RemusB%C3%A2lu Masina: 330d xDrive 2010, cutie atomata (245cp) clapetele si DPF inca sunt pe masina Multumesc !!!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.