Jump to content

haby_baby99

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 525 D

haby_baby99's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Nu stiu sa iti explic mai exact ( in capatul injectoarelor ) . Apa ajunge in compartamentul motor si corodeaza capatul injectoarelor ( le scurt circuiteaza ) si fiind piezo electrice nu se pot repara , reconditiona. Te rog cauta pe google. Este o problema comuna de a E70-lui. O sa revin cu poze
  2. Salut, aceeasi problema am avut si eu . X5 , e70 ,2007 . La sofer baga aer rece iar la pasager mai cald ( sesizabil cu mana , fara termometru) . Pe tester imi zicea ca nu stiu ce clapeta e blocata, etc . Am fost in schimb la un service de a/c , mi-a facut completare de freon si acum masina baga rece , sofer si pasager. cea mai ieftina solutie, incearca completare de freon , 99% va merge
  3. Aceeasi problema am avut si eu dar cu 3 injectoare . Din cauza apei care se infiltreaza pe langa plasticele de la filtrul de polen. A mea se oprea in mers si pana nu am schimbat injectoarele cu unele noi + remediat problema cu infiltratia de apa ...nu si-a revenit.
  4. Zews , ne poti ajuta cu un sfat , service pt schimbarea distributiei? Ce costuri ar implica pt acelasi tip de motor ( M57306D3) . Mecanicul unde intretin masina imi zice ca M57 nu are probleme cu distributia. Cati km are masina ta ? Multumesc anticipat
  5. Salut, Am descoperit de cam vreo 2 luni forumul . mi se par interesante si de ajutor discutiile voastre. Sunt posesorul unui 525 D - 163 Cp ( E39 ) din 2001 si am masina de aprox 1 an. Este a 3-a masina BMW pe care o am si vreau sa zic sa cea din urma ( E39- ul ) am fost fff multumit de el, dar din februarie am inceput sa am probleme cu el. Prima prb a fost ca s-au ars pompele de motorina ( cea din rezervor si cea intermediara - de sub masina ). Le-am schimbat si totul parea ok. Dar in urma cu 1 luna am iesit cu masina din Buc si am dus-o pana la 200 Km iar masina a inceput sa nu se mai accelereze. Am redus viteza si am accelerat iar.. si-a revenit. ( nu am dat importanta ). Dar de vreo 2 sapt ... pornesc...merg cu ea vreo 5-10 min...nici o prb... Dupa ce schimb treptele 1,2 totul e ok ..se duce in ture pana in zona rosie.. dar cand schimb treapta 3 , 4 ,5 se duce in ture pana in 3.000 si apoi masina numai trage. Pedala mai este...dar numai trage. Am fost cu ea la service..totul OK . Am scos catalizatoare...nimic, am schimbat debitmetru ..nimic.. am zis ca a fi de la turbina.. nimic. .. am dat-o jos si e IMPECABILA ( s-a minunat ala de la service ). Nu pot sa-mi dau seama ce o fi... Tot ce apare anormal este ca presiunea in galeria de admisie este PREA MARE si ca turbina baga prea multa presiune . Masina ajunge pana la viteza de 120 Km/h si apoi numai trage. Am obs ca daca o opresti in mers, isi revine...merge un cuplu bine apox 5 min si apoi iar ii taie puterea. Va multumesc anticipat pt eventualele pareri Cu Stima, Cristi
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.