Jump to content

Florin2232

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E90

Florin2232's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. AsearĂŁ m-am uitat la ea, la turbina este numai ulei, nu pare sparta, axul ĂŽnvârte, are foarte, foarte puțin joc. Dar este ulei curs ĂŽn dreptul ei. Sa dau galeria de admisie jos și injectoarele sa ajung la pistoane și vedem ce este acolo. Uleiul este subțire de unde am motorina ĂŽn el. De moment nu pare nimic grav, cel puțin nu vad fisuri, nimic. Revin cu postare dupa ce dau jos galeria de admisie și injectoarele.
  2. Din ce am ĂŽnțeles, turbina e dusa, motorul, din ce m-am uitat eu, nu este spart, nu are ulei pe el, este curat. DisearĂŁ ma pun sa o desfac, sa vad exact ce și cum. MĂŁcar dacĂŁ schimb blocul motor și tot este mai bine decât sa schimb motorul. Mai ales ca ĂŽn ziua de azi, nu știi ce cumperi, ca este bun când cumperi și dupĂŁ ceva timp, cade. Mulțumesc mult pentru rĂŁspunsuri, va țin la curent. Eventual voi atașa și câteva poze. ĂncĂŁ ceva, dacĂŁ vreun piston ar fii dus, și sa zicem ca ar fii crĂŁpat motorul, dacĂŁ schimb blocul motor cu totul, am vreo șansĂŁ? Ideea este ca nu ma ĂŽncântĂŁ deloc treaba asta cu schimbatul motorului și de aceea prefer sa ĂŽl repar pe asta.
  3. Sunt niște bĂŁieți care se ocupa cu asa ceva și sunt extrem de buni ĂŽn ceea ce fac. ĂnsĂŁ, te va costa foarte mult o recondiționare. DacĂŁ vrei, ĂŽți pot lĂŁsa site-ul lor și intri ĂŽn contact cu ei sa ĂŽți faci o idee despre ce este vorba.
  4. DacĂŁ scot tot uleiul din ea, ii schimb injectoarele, crezi ca am vreo șansĂŁ sĂŁ o fac? Am ĂŽncercat sa o pornesc dupĂŁ ce am ramas cu ea pe drum, pana sa vina platforma și a ĂŽnceput sa scoatĂŁ fum și se tura singura. Am fĂŁcut motorul praf, sau mai pot face ceva?
  5. Salut! Sunt nou pe forum, sper ca postez unde trebuie. Am și eu o problema cu al meu e46 compact din 2003. DupĂŁ schimbul de filtre și ulei, dupĂŁ vreo 500km a ĂŽnceput sa se aprindĂŁ martorul de la ulei. Am fost cu ea la service, nu era nimic ĂŽn neregula. Acum câteva zile, eram ĂŽn trafic, martorul de ulei a ĂŽnceput sa se aprindĂŁ rosu. Se aprindea și se stingea, apoi a murit motorul, am ĂŽncercat sa o pornesc, fĂŁrĂŁ succes, am dus-o pe platforma acasĂŁ, a curs foarte mult ulei din ea, dar acasĂŁ când am verificat uleiul, era peste limita, am mirosit uleiul și mirosea a motorina. Ăntrebarea este: care credeți ca este cauza? Se mai poate repara sau trebuie motorul schimbat? Motorul este cel de 2.0 Diesel, 150cp. Mulțumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.