Buna ziua tuturor, vin cu o problema la care sper sa primesc cateva parareri pentru al meu BMW e 61 520D din 2006 automat, motor M47(cel cu distributia in fata). Long story short, am imprumutata masina , s-a mers cu ea tare (200 pe autostrada) timp in care s-a gripat un rulment de la o rola(ce-a intinzatoare) si a rupt cureaua. S-a mai mers cu masina maxim 5 minute apoi a fost tractata incocuite piesele si a venit acasa cu ea pe roti. Acum am observat ca am presiune foarte mare pe instalatia de racire, arunca afara pe langa buson si pe la imbinaturile dintre furtune. Acest lucru se intampla cand merg cu masina mai turata (ex: mers usor 90-100km pana in 2000 de ture instalatia de apa ramane normala, data pe manual mers in 2500-3000 de ture face presiune). In plus a inceput sa scoata si ceva fum la prima accelerasie mai brusca, e negru albicios, nu pot sa imi dau seama excat, e cantitate foarte mica. De aici vin dubiile, sa ma duc direct catre garnitura de chiloasa sau sa iau la mana pompa apa termostat si mai impotant care ar fi cel mai precis test de facut sa determin buba. Ps: nu am antigel in ulei si nici ulei in vasul de espansiune, si da consuma ceva antigel. 10km de mers cu ea turata a ajuns de la max la min, verificare facuta la rece. Va multumesc anticipat pentru sfaturi si idei.