Jump to content

Ionut_GL

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E60 2.0d

Ionut_GL's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Update: azi am comandat si unelta speciala pentru extras pinionul de la pompa de inalte(HPP). Kitul meu de distributie, contine si lantul de la arbore la pompa de inalte, si fara acest tool, nu puteam sa il schimb.
  2. Salut tuturor, WIN60-am sa caut in insta, nu ma'm gandit, am cautat pe net tot ce am putut gasi si cred ca am cam tot dar o sa cercetez si acolo. Lucian01-multumesc, este un topic separat aici. Pe scurt motor rulat cu cureaua de accesorii rupta. bimmer90f30-marti imi vin si ultimile piese, ieri a venit si trusa de cale am mai copletat si trusa de scule, mai am sa sun la cei care se ocupa de chiloase, sa ma sincronizez cu ei. De vineri o sa fiu in concediu (am 10 zile la dispozitie,zic eu ca suficient). Am imrovizat deja un trepied, am un telefon care care va filma apoi de acolo scot poze pas cu pas + telefonul meu daca am unghiuri mai ascunse. Acum intru sa vad ce cadou mi-ai trimis, pentru care iti multumesc deja.
  3. Da deja am inceput sa strang schitele de la toate piesele ce trebuiesc stranse cu cheia dinamometrica si le voi printa. La pinioane inca nu am gasit ceva concludent (gasesc pentru 2.5 6 cilindri, pentru al meu 2 in 4 mai rar), daca este cinea ce le are, voi fi recunoscator.
  4. Buna ziua tuturor, in urama unui incident m'am procopsit cu o garnitura de chiloasa probabil ciupita. Beneficiind de un spatiu cat de cat adegvat scule capre ect. si speriat de pretul de manopera voi face eu aceasta lucrare si voi adauga aici fiecare pas. Am oricum nevoie de ajutorul vostru asa ca voi incepe cu lista de piese si scule si daca imi lipseste ceva, poate ma ajutati voi. Piese: SET GARNITURI CHIULASA(Gasit pe un site de piese auto set complet cu toate garniturile ce pot fi intalnite in proces), GARNITURA CHIULASA, SET GARNITURI AX SUPAPE, KIT LANT DE DISTRIBUTIE cu tot cu intinzator si ghidaje. Scule: trusa scule cu toate tubularele pana la 36, inelare/fixe, imbsuri,prelungiri ect. +scule speciale...cheie dinamometrica, Trusa fixare distributie bmw m47 m57(cale pentru fixat axa cu came si pin pentru blocare arbore cotit). Asta am pentru inceput daca am scapat ceva va rog sa imi spuneti. O mica confirmare am deja nevoie; cand o sa acuc motorul la punct, masina trebuie sa stea in N (fiint o transmisie automata) corect?
  5. Ok, multumesc. Voi deschide topic separat "Inlocuire garnitura ghiloasa & distributie BMW320d M47"
  6. Voi duce chiloasa la controlat/rectificat dar ma voi apuca eu sa o fac (am mai schimbat garnitura de chiloasa la un e 46 2.0 i din 2003), stiu ca e mult mai complicata operatiunea dar cu aceasta ocazie vreau sa schimb si distributia (si cam tot ce am in cale, garnituri, semering, tacheti ect). Manopera la un service este de 6000 RON(au estimat 40 de ore) pret fara rectificare chiloasa . Inafara de trusa de scule completa si trusa de blocare/fixare distributie, aveti idee daca mai sunt necesare ceva scule speciale. Nu am gasit un video/forum tutorial excat pentru masina mea(drept pentru care am sa fac eu unu cu poze si tot ce trebuie sa il pun aici) si nu vreau sa am suprize. Daca a mai facut cineva treaba asta la o masina ca a mea dau o bere doua trei pentru cateva tips and tricks. Multumesc anticipat si multumesc si celor care miau dat sfaturi si ideii pana acum.
  7. Azi am fost la un test de chiloasa.....un dispozitiv cu un lichid albastru in el si o pompita bagat in vasul de expansiune (in loc de buson) am stat 1 minut la relanti si nimic, prima ccelerare pana la 2000 ture lichidul a devenit instant verde, noxe in antigel, drept urmare garnitura chiloasa au zis baietii. Am intrebat daca poate fi raciturul si mi'au spu instant nu, nu am vrut sa insist. Matose, poate fi racitorul in conditiile date? Stiu ca acolo e "un loc de taina" intre vapotii de ulei si antigel, dar sa fie intalnirea intre ele doar cand o accelerez? Multumesc mult pentru sprijin.
  8. Din pacate da, a aparut Engine overheated, stop engine and allow too coll. Cam asta l'a facut pe sofer sa realizeze ca e ceva in neregula. Crezi ca pot fi afectati si segmentii?
  9. Buna ziua tuturor, vin cu o problema la care sper sa primesc cateva parareri pentru al meu BMW e 61 520D din 2006 automat, motor M47(cel cu distributia in fata). Long story short, am imprumutata masina , s-a mers cu ea tare (200 pe autostrada) timp in care s-a gripat un rulment de la o rola(ce-a intinzatoare) si a rupt cureaua. S-a mai mers cu masina maxim 5 minute apoi a fost tractata incocuite piesele si a venit acasa cu ea pe roti. Acum am observat ca am presiune foarte mare pe instalatia de racire, arunca afara pe langa buson si pe la imbinaturile dintre furtune. Acest lucru se intampla cand merg cu masina mai turata (ex: mers usor 90-100km pana in 2000 de ture instalatia de apa ramane normala, data pe manual mers in 2500-3000 de ture face presiune). In plus a inceput sa scoata si ceva fum la prima accelerasie mai brusca, e negru albicios, nu pot sa imi dau seama excat, e cantitate foarte mica. De aici vin dubiile, sa ma duc direct catre garnitura de chiloasa sau sa iau la mana pompa apa termostat si mai impotant care ar fi cel mai precis test de facut sa determin buba. Ps: nu am antigel in ulei si nici ulei in vasul de espansiune, si da consuma ceva antigel. 10km de mers cu ea turata a ajuns de la max la min, verificare facuta la rece. Va multumesc anticipat pentru sfaturi si idei.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.