Jump to content

AzapC

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

AzapC's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Collaborator Rare
  • One Year In Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salutări,am mai făcut un topic in trecut despre această problemă dar încă nu am avut mașina ca să știu exact simptomele ei. Mașina în cauză fiind un E60 525d 197cp 2007 cutie automată cu joystick, când stau cu ea pe loc se aude un “huruit” ceva de sub mașină și în mers la fel ,în timpul mersului are trepidații , nu schimbă perfect vitezele iar dacă încerc să o accelerez mai puternic se turează ca și cum ar patina ambreiajul la una manuală , în viteză a 6 a după 2000RPM merge frumos doar ca dacă o accelerez mai puternic la fel se turează singură . Dacă o scad sub 2000RPM nu mai schimbă inferioară dacă accelerez , la fel se turează și îmi dă eroare pe cutie ( Transsmision faulty) și nu mă mai lasă să accelerez până nu opresc motorul și pornesc din nou. Poate a mai pățit cineva și știe care ar fi problema , se poate convertizorul de putere sau nu are cutia suficient ulei?
  2. Fiindcă cunosc mașina , are și ceva modificări și nu aș mai fi vrut să caut alta
  3. Salutări, sper ca am scris bine pe grupul de DIY As dori sa achiziționez un E46 330XD și vreau sa ii anulez tracțiunea din fata sa rămână doar spatele. Întrebarea mea este dacă se poate și care sunt pașii fiindcă am căutat pe internet și nu găsesc ceva care să mă ajute sau să îmi dea idei. Mă interesează să anulez tracțiunea față și dacă sunt consecințe după asta să nu mai funcționeze mașina în parametrii sau să fie erori în bord. Cine știe sau a mai făcut rog să îmi explice cat de cat ce e de făcut . Mulțumesc!
  4. Salut,vin și eu aici cu o problema la care nu știu ce sa mai cred și vreau și părerea voastră ca poate ați trecut prin asta. La un E60 525d 197cp din 2007 cu cutie automata joystick tremura când merg constant cu ea,dacă accelerez dispare tremuratul. Cutia schimba perfect nici o eroare pe ea, în rest totul ok. La cine am verificat cutia pe tester mi a spus ca trebuie doar completat/schimbat ulei în ea și problema dispare. Altcineva îmi spunea ca se poate sa fie cadranul ovalizat. As vrea câteva păreri și de la voi dacă se poate. Mulțumesc!
  5. Am verificat traseul de vacuum,la fel și supapa aia care întra în tulumba de frână, e funcțională, la fel și supapa din rezervorul de vacuum pentru turbo la fel funcțională. Vreau sa precizez ca problema a apărut după schimbarea motorului, înainte nu mi a făcut așa. As vrea sa verific traseul din poza 2 mai amănunțit cu fum, ce sursa se fum as putea sa folosesc sa se vadă și pe unde sa bag fumul?
  6. Salutari, am un e46 320d de 136cp. Mașina nu scoate fum decât puțin negru când ii dau tare, pornește foarte bine cald/rece. Am avut problema cu injectorul cu fir care era firul întrerup dar l am schimbat. Problema mea este ca în mers dacă o scot din viteză și calc frana si o țin călcată sau o las parca oscilează cumva relantiul,pe bord la ac nu se vede dar se aude ca și cum ar bolborosi motorul. Mi se pare ca nici nu trage cum ar trebui sa tragă normal (are un prieten la fel mașina și zici ca are soft). -egr verificat ,funcționează (am încercat și cu el anulat adică sa scot vacuumul) -traseu vacuum verificat -electrovalva turbo și egr schimbate (4 am schimbat și cu cele care le am momentan merge cel mai bine masina) -turbo ok nu consuma ulei nu are joc -traseu turbo/admisie verificat -curățat filtru electrovalve,debitmetru, MAP Nu știu ce sa ii mai fac,test nu am apucat sa ii fac,poate veniți voi cu o idee sau soluție. Mulțumesc!
  7. Problema cu "palpaitul" luminilor rezolvata, schimbat bloc de lumini. A mai rămas problema cu acul de la apa și o alta problema care am uitat sa o menționez, senzorul de temperatura exterioara. Mi s a desprins din suport și l am prins la roata și s au cam mâncat firele. Am cumpărat senzor nou am refăcut firele totul cum trebuie dar în bord continua sa arate -40 grade și nu știu ce sa ii fac. Cineva?
  8. Am și eu o problema la un e46 320d de 136cp. Când pun contactul din câte știe și din precedentul meu bmw (model la fel) acul de temperatura apa trebuia sa se ridice instant la temperatura care o citește (bineînțeles după ce merg chiar mașina și apa se încălzește) Problema mea este ca nu tot timpul când pun contactul acul se ridica,chiar dacă îl iau si îl pun de mai multe ori nu se ridica pana pornesc motorul și atunci se ridica după câteva secunde,asta ma duce cu gândul ca are o legătură cu alta problema de a mea, îmi pâlpâie sa zic asa toate luminile din interior (bord,bloc lumini, climatronic, cele de la geamuri și avarii) ,altădată se aprind mai puternic decât normal,altădată luminează foarte slab asta pentru câteva momente, menționez ca farurile nu au nici o problema cu palpaitul deci nu e alternatorul fiindcă l am testat și încarcă foarte bine. Din ce am observat îmi cam face figuri și mufa de la casetofon (casetofon aftermarket) adică dacă mișc mufa se aude mai cu bass sau mai mult pe înalte sau se stinge casetofonul și repornește dacă o mișc iarăși puțin și am observat ca dacă umblu la mufa aia îmi pâlpâie luminile în bord (luminează slab,normal sau puternic) dar nu întotdeauna. As dori un sfat dacă se poate înainte sa merg cu ea la un electrician, poate as reuși sa o rezolv eu. Mulțumesc!
  9. Salut, am și eu o problema la e46 320d 1998. Sa încep cu bordul ,îmi pâlpâie luminile în bord + cele de la butoanele de geamuri,asc, climatronic dar farurile și luminile care se aprins când deschid usa rămân la aceeași intensitate, deci problema asta e doar în interior. Precizez ca nu afecta mersul motorului ca am mers mult și bine cu ea asa. De câteva zile nu am mai avut pornire, dădeam din contact dar nimic,nici un sunet și nici încărcare prea buna (11.0/13.0 fluctua). Împinsă pornea și mergea. Astăzi zic sa schimb electromotorul și alternatorul fiind devina. Lucrând la ele am lăsat bateria la încărcat, după ce termin pun bateria și la fel,se aude doar un mic cârâit în electromotor și atât. După mai câteva minute ma trezesc ca nu mai merg geamurile,ștergătoarele, sa deschid portbagajul ,luminile din interior când deschizi ușa și cele din portbagaj ,contactul se pune,luminile în bord se aprind și ventilatorul de aer pornește. Ce ar putea avea? Am verificat mufele de la calculatorul mașinii, releul albastru de lângă calculatorul mașinii schimbat, modulul de confort scos mufele și dat cu spray de contacte.
  10. Am dus o sa îmi schimbe distribuția și capacul de la supape ca cică ala e de vina ca îmi baga ulei în admisia turbinei și îmi mănâncă palele. Cele 2 supape de la corpul filtrului de ulei cum se pot verifica? Nu merg cu ea tot timpul 3500-4000 dar asa ca idee acolo îmi are acel zgomot specific.
  11. Salut,am un e46 320d 136cp și de când am luat mașina,fără sa îmi dau seama atunci, am un zgomot ciudat la motor. În turatie mare după 3500-4000 se aude ca și cum îmi bat tachetii,un fel de clâncăit și pe loc și în mers,nu am dat importanta asa mare ca mașina trăgea bine dar în a 2 a trăgea în "șmâcuri" pana pe la 2500 ture,dădea cu fum negru, inițial am crezut ca are soft. Dimineața când m am trezit,dau cheie sa plec cu mașina și la rece scoate puțin fum albastru și trepideaza câteva secunde motorul, se plafoneaza mult până se încălzea. Am fost la cineva am avut turbo praf,l am schimbat cu unul sh,am făcut vreo 20 km s au mâncat palele de la admisie și la ala. Am cumpărat un turbo recondiționat, am curățat toată tubulatura turbo-admisie și la fel am pățit. Mașina a început sa se plafoneze tot mai rău să nu treacă de 3000 ture după viteza a 3 a. Mi a pus un mecanic tester Mi a zis ca am probleme la avans,am schimbat regulatorul de avans ( supapa aia mai micuta care e în partea de jos a pompei de injecție) cu una bună și nimic,tot la fel. Pe tester nu îl lasă să se logheze sa vadă valorile in timp real ale mașinii. Mașina da cu fum negru și fum gri dacă o turez tare pe loc. Precizez ca.cand mașina e plafonata nu se mai aude bătaia la motor nici pe loc nici în mers dar dacă o țin turata pe loc vreo 20 de secunde de câteva ori apare bătaia și mașina trage aproape ca înainte. Ca idee au fost verificate: debitmetru,senzor presiune de pe admisie,electrovalve egr/turbo,furtune vacuum,injectoarele cică sunt noi(asa a zis fostul proprietar),filtru epurator+toate filtrele și uleiul. P.S și la pornire am același zgomot de bătaie la motor vreo 5 secunde și îmi sta la fiecare pornire martorul de ulei cu galben câteva secunde. Mașina pornește sfert cald/rece
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.