Jump to content

aweni

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    325

aweni's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Update, in caz ca va mai avea cineva nevoie in viitor, nu mai intru in detalii, motorul era inundat de combustibil, masina porneste acum.
  2. A fosr facuta cu un scaner universal, codurile nu mai apar din moment ce nu pot sa pornesc masina iar cand invart cheia check engine-ul dispare cum este si normal… momentan singura speranta este acel senzor part nr 12147518628 sau pe realoem pozitia 5… Daca a mai patit cineva ceva asemanator astept pareri/opinii
  3. Codurile au disparut presupun ca au aparut deoarece am tot scos din conectori incercand sa fac un troubleshooting rapid. valva disa n-a fost demontata ci scoasa pentru a avea acces sub admisie pt a schimba pcv/ccv am verificat si filtrul de benzina azi un furtun de vacuum cel ce pleaca din FPR din filtru in intake boot de a fost prins superficial la service practic doar statea atarnat, dar benzina trecea prin el si curgea in furtunu/tubu de admisie, l-am prins mai bine tot nu porneste. verificat pompa de benzina e ok verificat toate sigurantele din torpedou verificat releul acela negru de sub capota cu 5 sigurante verificat sa vad daca e plin motorul de benzina, nu era Verificat si bujiile daca fac scanteie si aparent nu fac, desi sunt noi, dupa ceva cautari am ajuns la “camshaft position sensor” aparent daca e defect nu fac scanteie bujiile. Il schimb maine, daca se rezolva problema fac update
  4. Salut, la un e46 325ci fl 2004, s-au efectuat mai multe lucrari de mentenanta : bujii, garnitura capac, garnituri cilindri vanos, garnitura de la “oil housing” si sistemul pcv/ccv cu tot cu furtune. +filtru aer si cabina S-a pus tot inapoi masina a pornit instant si mergea mult mai bine, s-a mers asa 2 zile Dupa care am mers la un service pentru filtru ulei, ulei, filtru benzina cel cu regulator si incarcare freon. Plecat din service, condus asa aproximativ o zi, sub 100km, dupa care urmatoarea dimineata masina masina proneste foarte greu, da sa se inece, lipsa putere, mers aprox 2 minute si se opreste masina. Am scos din conectori de la maf/disa/purge valve incercand s-o pornesc am resuit doar pt cateva secunde cu valva disa scoasa. Ca si coduri mi-a dat p1084+p1086 , p0444 , p0102. Care au disparut toate dupa ce am reconectat conectori. Bateria a fost verificata e buna. Acum ma gandesc ca la service au pus liniile de combustibil invers, sau ca n-au pus linia de vacum bine pe filtru, desi cand ii dau cheie curge benzine in admisie unde e conectorul F ce pleaca in filtru de benzina. Vreo idee ce ar putea sa fie? Ma indoiesc ca cei de la service ar fi pus liniile de combustibil/vacum gresit…
  5. Am verificat prin fata, nimic nu pare sa fie sarit, iar pe sub ea aveam un scut de caldura desprins dar era in spate... O voi lasa asa, toata vara am cautat o solutie, voi trece la 5w40 la urmatorul schimb, poate dispare sunetul. Edit; am dat peste un clip cu un e46 m47, acelasi sunet aproximativ, problema fiind de la injectoare...
  6. Salut , am un e46 2004 325ci fl m54b25 dublu vanos manual. Imi face de ceva timp cand accelerez dar nu mereu se aude ca si cum s-ar trage repede un soricel de prindere/greier. Video: , Masina in ultimii 10k km are schimbate toate filtrele inclusiv benzina , ulei 0w40 ll01 , antigel , maf , disa cu un an in urma , ventilator din consola + rezistor , recent am schimbat curelele + pompa de apa crezant ca aceasta este de vina. Am cautat pe forumurile de afara dar nu prea am gasit mare lucru... Am uitat sa precizez, "perfomantele" masinii nu au fost afectate consum,putere etc...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.