Salut, la un e46 325ci fl 2004, s-au efectuat mai multe lucrari de mentenanta : bujii, garnitura capac, garnituri cilindri vanos, garnitura de la “oil housing” si sistemul pcv/ccv cu tot cu furtune. +filtru aer si cabina
S-a pus tot inapoi masina a pornit instant si mergea mult mai bine, s-a mers asa 2 zile
Dupa care am mers la un service pentru filtru ulei, ulei, filtru benzina cel cu regulator si incarcare freon.
Plecat din service, condus asa aproximativ o zi, sub 100km, dupa care urmatoarea dimineata masina masina proneste foarte greu, da sa se inece, lipsa putere, mers aprox 2 minute si se opreste masina.
Am scos din conectori de la maf/disa/purge valve incercand s-o pornesc am resuit doar pt cateva secunde cu valva disa scoasa.
Ca si coduri mi-a dat p1084+p1086 , p0444 , p0102. Care au disparut toate dupa ce am reconectat conectori.
Bateria a fost verificata e buna.
Acum ma gandesc ca la service au pus liniile de combustibil invers, sau ca n-au pus linia de vacum bine pe filtru, desi cand ii dau cheie curge benzine in admisie unde e conectorul F ce pleaca in filtru de benzina.
Vreo idee ce ar putea sa fie? Ma indoiesc ca cei de la service ar fi pus liniile de combustibil/vacum gresit…