Jump to content

radu46

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Buzau
  • Interests
    Fete, masini si motociclete

Previous Fields

  • Masina
    BMW E34 525i 24v 192hp

radu46's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. care ma poate ajuta si pe mine cu un link sau o solutie pt harta romaniei sa mearga pe e 39 cu loc pt cd navigatiei in portbagaj?
  2. Tind sa cred ca daca intra mai mult de 6.5 mananca masina ulei, la mine n-am reusit niciodata sa bag mai mult si cu greu mi-a intrat 6.5 de scurs l-am lasat mai mult de juma de ora la scurs si chiar si dupa 1000km km n-a fost nevoie sa completez deloc iar motorul merge bine dar probabil ca la diesel e altfel iar nici un diesel n-o sa se auda ca benzina nici in cele mai ude vise :twoup: http://img38.imageshack.us/img38/1064/engieneoil.jpg eu i-am pus cat a cerut indicatoru de ulei. eu zic ca 40min au fost suficiente sa se scurga in baie aproape tot uleiul ca sa ii fac o completare corecta. Chiar si cu 7 litri tot a fost 2mm sub maximul jojei. nici la mine nu a papat gram de ulei intre schimburi :) o sa-l mai verific cand ma duc acum la garaj dupa o saptamana de stat si s-ar putea sa fie la nivelul maxim si nu cred ca vreo cateva grame de ulei in plus o sa faca presiune in motor. e posibil sa zica acolo 6,5 l pt ca ei nu inclina masina intr-o parte cand schimba uleiul ci o tin dreapta si sa mai ramana aprox 0,3l ulei prin diverse locuri in motor.
  3. L-am inclinat spre dreapta ca sa iasa tot uleiul i-am dat jos capacu de completare, i-am desfacut capacu de la filtru de ulei, l-am lasat sa se scurga bine vreo 30min, l-am dus la nivel plan si a mai curs ceva iarasi, i-am scos filtru si i-am curatat interioru suportului de filtru cu un servetel uscat, am strans surubu de la baie cu grija sa nu se farfece, am pus filtru imbibat cu ulei nou in cutia filtrului, si apoi i-am turnat 6,5litri de ulei nou si l-am lasat la nivel plan fara sa il pornesc si dupa 5min i-am luat nivelul. Era la maxim. Dupa l-am pornit am mers cu el vreo 20km , l-am oprit la nivel plan si l-am lasat sa astepte vreo 40min dupa care i-am luat nivelul din nou si a trebuit sa ii completez cu fix 500grame ca sa fie 2mm sub maxim. deci 7litri in tototal. imbunatatiri evidente: -daca inainte nu se auzea acum zici cai benzina :) si pentru ca a fost cuminte si nu mi-a facut figuri in timpul schimbului i-am echilibrat si jantele ca trecusera vreo 15mi de km peste cauciucurile de vara luate de noi anu trecut.
  4. sambata acum o sa incerc sa scot siguranta aia pt piesa cu tepi. off topic: im ajung 7litri de ulei pt un schimb? si 5w40 edge turbo disel e bun in detrimentul 5w30 de bmw?
  5. intrebarea mea este ce nu o sa mai functioneze la masina? o sa mearga tare ventilatia sau deloc?
  6. scz ca am pus de doua ori aceeasi intrebare :) daca decuplez siguranta din spate de la baterie si o sa intrerup piesa cu tepi nu o sa mai imi mearga clima sau treptele de viteza? are vreun efect negativ daca merg fara un anumit timp?
  7. piesa cu tepi e regulator de turatie? la treaba cu siguranta din dreapta daca o dau jos ce nu mai merge si ce nu mai trebuie sa folosesc? piesa asta cu tepi ce rol are?
  8. toate ce le ai zis mai sus sunt bune si sigur functioneaza corect , problema e piesa cu tepi de la sistemul de ventilatie . cauta aici pe forum si ai sa gasesti mai multe detalii ce functie are aceasta piesa cu tepi? ca nu prea am inteles ce face. oricum acum am mai incercat ceva : -i-am scos cutia cu cd din magazia de cdiuri
  9. Am un 525d cu navi mare , magazie 6cd, multe becuri pe interior (carora l-am si scos becurile crezand ca rezolv problema), alarma originala bmw. Problema e ca ma trezesc din ce in ce mai des ca nu mai am baterie si tre sa o conectez cu cabluri sa o pornesc. Am verificat urmatoarele: -releul incarca deci e in regula -am scos toate becurile din masina si din usi si portbagaj pt ca porneau ori de cate ori deschideam o usa -nu imi suna alarma de nebuna -mi se pare aiurea ca imi porneste displeiul si ventilatia la prima treapta chiar inainte sa se stinga becu ca sa ii pot da la automat. E normal? -si alta ciudatenie cand deschid usile cateodata imi sta displeiul aprins fara imagine si dupa ce le inchid se stinge si el. E normal? CE mai ramane de facut ca nu am dat 10000euro pe masina sa stau cu cablurile in portbagaj? A mai avut cineva problema asta si a rezolvat-o?
  10. sal. am si eu un e39 din 2003 si as vrea sa ii schimb si eu uleiul. problema e ca vreau sa stiu daca pot sa ii fac singur resetarea celor 5 liniute verzi. eu am auzit de la cineva ca se face din bord lucru asta stie cineva cum?
  11. nu am avut timp sa ma documentez . voi stiti ceva concret?
  12. cand am vazut-o cu lupele ei in oglinda retrovizoare parca ma incerca o lacrima. e mult mai frumoasa in timpu mersului decat mi-am imaginat. Sa o stapanesti sanatos si de data asta sa ii pui un blocaj de volan cel mai mare si mai voinic sa nu o fure nimeni, ca tare trist as fi sa aud ca a ajuns piese. bafta.
  13. Variante cu o Nubira din 2000? sal nu stiu daca ai vazut dar masina mea care o conduc acum este un e39 din 2003 si motivu pentru care dau e34 asta alb e ca nu mai are cine sa mearga cu el zi de zi si sa-i plateasca taxele ca le-as plati degeaba. nevasta-mea are un logan 2009 15dci deci nu are nevoie nici ea de masina. daca nu mai aveam alta masina poate as fi acceptat combinatii cu masini mai ieftine care sa le pot da usor. Zi un pret pt nubira, o poza ceva, cam cat ai mai fi dispus sa dai diferenta si poate mai vb. ********Pentru cei care au fost si sunt interesati, de saptamana trecuta mai precis 22.02.2010 masina a fost spalata, ceruita, siliconata, facut presiunea in roti,verificat toate lichidele si dusa pe drum curat in noul garaj pe care l-am inchiriat special pentru ea. macar acum daca tot asteapta sa astepte in cele mai bune conditii si ferita de umezeala*********
  14. mai fac un efort si mai scad la pret :) doar sa o vad pe mana cuiva care sa-i pese de ea cum sunt eu. incepand de azi va fi 140mil cu tot ce am la ea.
  15. RE: am un tachet care bate putin cand e uleiul rece dar dispare imediat, motoru nu are nici o bataie, distributia nu a fost schimbata am schimbat toate curelele la 252000km, nu s-a umblat niciodata in motor la nici o piesa mecanica deci nici la _chiulasa_, ambreiajul nu s-a schimbat niciodata dar nici nu a avut motive sa fie schimbat deoarece nici eu nici tata nu am scartait-o sau fortat-o la plecarea de pe loc *(fara cerculete sau alte tampenii), catalizatoru a fost schimbat de tata cred 1 data iar acum toba finala de pe ea s-a ruginit dar am una noua boysen de rezerva, aeru conditionat functioneaza foarte bine si a fost schimbat freonu in ea cand mi-a dat-o tata adika la 252000km, nu are cip si nu as face asa ceva ca sa ii elimin protectia motorului are doar filtru aer k&n si buji iridium schimbate la 254000km cu aprox, eu personal nu am depasit 220 ca mia fost teama dar cand era la tata a mers el odata cu ea cu peste 240kmh, proiectoarele sunt intregi si au halogene osram blue, pragurile sunt impecabile si nu prea am avut pene cu ea ca am avut gume noi mai tot timpu (in partea din fata a pragului are pe stanga o mica umflatura care ascunde niste rugina de narimea unghiei ), parbrizu are o mica crapatura acolo unde sunt rovineta si rca pe care am fost de am reparat-o cu solutie speciala si freza si este matuit un pic de pietricele doar are 262000km , toate geamurile sunt impecabile ca noi inclusiv cel de la sofer, stergatoarele sunt bosch noi iar bratele le-a mai schimbat tata si nu au nici un joc, schimbatoru nu are nici un joc si chiar si la km astia vitezele se trag singure doar impingi putin si intra. mi-a luat ceva timp sa iti dau toate detaliile astea si crede-ma ca masina nu are vicii ascunse. de schimbat la ea mai tre schimbat: bieletele antiruliu, bratu superior stanga si dupa vreo 15000-20000km amortizoarele spate. alte persoane nu dau atatea detalii poate nu le observi cand vi sa o vezi, eu ti le-am dat pe toate si sper sa nu imi zici ca e terminata sau treburi de genu asta pt ca de scazut nu mai scad dar recomand sa vii sa o vezi inainte sa iei o decizie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.