Jump to content

ciprian10

Members
  • Posts

    29
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Suceava
  • Interests
    Inormatii depre masini BMW.

Previous Fields

  • Masina
    E39 525d

ciprian10's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Eu am auzit ceva de genul: "far incalzit in cuptorul cu microunde" :lol: comic tare, nu? Cred ca mai simplu ar fi fost: "far incalzit prin tratament termic", si nu ar mai fi fost situatia asta hilara :) Oricat de comice sau nu, ar fi toate situatiile descrise, daca privim partea practica si economica a lucrurilor, ne dam seama ca toate ideile de pe acest forum sunt constructive, si avand in vedere ca traim in Romania, cred ca merita macar sa citim parerea fiecaruia dintre noi. Eu am avut cateva probleme la masina, si trebuie sa recunosc ca datorita acestui forum le-am gasit rezolvarea :lol:
  2. Am rezolvat cablul. Merge de minune! Doar cu 3 lei, putin cositor, o piesa confectionata manual, si putina munca meticuloasa. Singura problema e sa vad rezistenta in timp a operatiunii pe care am facut-o. Pt. cei interesati, va stau la dispozitie cu sfaturi si idei.
  3. Va salut domnilor! Aceeasi problema o am si eu: cablul s-a rupt exact de la parghia de actionare deschidere capota. Cablul pe original costa 100 de lei cu tot cu mansonul pt. transmisie, dar am fost azi la un magazin specializat in vanzari de biciclete, si am gasit un cablu asemanator. Inca nu l-am montat, o sa ma apuc azi dupa amiaza de treaba, si cum rezlov ceva sper sa revin si cu poze. Cabul a costat 3 lei, are 1,8 m lungime, si are pastila de otel doar la un capat, de aceea ziceam eu ca e un pic de treaba, dar sper sa rezolv.
  4. Se poate schimba, dar nu cred ca are rost. Cel mai bine e s-o cureti, iar daca e uzata rau o schimbi, totusi nu vad ce uzura ar putea avea aceasta valva... Daca te apuci de curatat, sau o duci la service, o sa fii surprins de ceea ce se poate depune in interiorul valvei. Iar daca vrei s-o curati tu, da-i cu "search" pe forum, pt ca era un ghid DIY, despre curatarea EGR-ului. Totodata tin sa multumesc pe aceasta cale, celor ce contribuie pe forum, cu astfel de materiale gen DIY.
  5. oricum, eu cand voi depista problema, voi reveni asupra subiectului cu detalii. :twoup:
  6. ce am vrut eu sa zic, e ca: sunt alea doua lampi de iluminare din interior, situate in dreptul tetierelor spate. pe acolo imi intra apa.
  7. Foarte curios cu apa asta. Eu am un e39 tot din 2000, si imi intra apa pe la lampile de iluminare interioara a pasagerilor din spate. Am desfacut, m-am uitat atent, nici urma de apa. Din cate cred eu, am miscat antena care se afla pe cupola in timp ce spalam masina, sau in timp ce o stergeam. Daca a mai patit cineva asa ceva, sa scrie pe forum.
  8. Nu, nu era dimineata, era in miezul zilei si cald afara, sa fie vreo doua luni de atunci... Am vorbit cu un amic de-al meu de la un service local (destul de bine cotata unitatea service), si mi-a confirmat si el, ca atunci cand au o masina pe elevator, mai ciocanesc (cu scule potrivite probabil) sistemul de evacuare pt desprinde funiginea depusa in interior, si uite asa una cu alta se aduna, si pana la urma se rezolva problemele cu fumul :twoup:
  9. Aceeasi problema am uvut-o si eu la masina. Eu am un e39 525d, din 2000 si in unele momente la cald, deci dupa ce mergeam cu ea, daca o lasam la ralanti, incepea sa scoata fum alb. E drept nu scotea gros, dar scotea. Repet la "talpa" nu avea nicio treaba, dar cum o lasam in ralanti, mai precis imobilizata cu frana de mana, dupa cateva minute scotea fum alb. Am fost cu ea la tester, (la un super meserias din Suceava) nicio problema la motor, dar mi-a zis omul ca de vina ar fi EGR-ul, altul mi-a zis ca epuratorul; eu am facut altceva: am dat jos valva EGR, am curatat-o, si de atunci nu am mai avut probleme. Mentionez ca saraca valva, mai avea putin si se infunda cu totul, de altfel am observat ceva funingine si in galeria de admisie, dar asta o s-o rezolv mai tarziu. Nu pot confirma daca si-a revenit imediat dupa ce am curatat valva, sau daca a fost pura coincidenta, cert este ca nu mai scoate fum alb, totodata tin sa multumesc si user-ului "ciupanezu", caruia ii sunt dator moral pt informatiile oferite. Baiatul asta chiar se pricepe, si datorita lui am aflat foarte multe despre BMW. Daca prin ceea ce am relatat, poate fi ajutat pe cineva, m-as bucura foarte mult!
  10. Salut Baieti! Ideea e in felul urmator: eu m-am chinuit singur sa desfac magazia de CD-uri, am reusit sa extrag CD-ul blocat, sm montat-o la loc, dar cand inceram sa dau "eject" sertarului, nu mai iesea. Treaba e ca, pana nu s-a bagat omul in ea, nu s-a rezolvat problema, adica omul a reglat toate motorasele care comanda "platanul", sau "tavita" aia care preia CD-ul. Sunt trei la nr. si din cuza CD-ului blocat, s-au dereglat toate trei. Nah... daca ar fi fost simplu la mine, v-as fi spus, dar asta a fost patania mea. Ce sa mai zic? Sfatul meseriasului ramane valabil: este de preferat sa schimbam CD-urile pe timpul stationarii autovehiculului, sau pe drumuri cu denivelari mai putine, adica pe asfalt perfect. Daca vreti totusi, si nu aveti nicio scapare, imi dati pm, si o sa va dau mai multe detalii, legate de firma, si meserias.
  11. Am reusit si am ajuns la o unitate specializata pe electronice, si nu mare mi-a fost mirarea, cand am observat ca mesterul avea pe un raft doar magazii de cd-uri. L-am intrebat ce e cu ele si mi-a zis ca apartin mai multor marci auto, dealtfel marci dintre cele mai populare, si ca toate au o problema comuna. cand l-am intrebat ce problema au magaziile, mi-a spus prima data: cd-uri blocate, a doua problema: mecanica dereglata, si a treia problema: circuite electronice cu probleme. In fine mi-a scos cd-ul blocat din magazie, am mai palavragit noi putin despre electronice, si in final dupa ce a montat magazia pe masina, a facut testele de rigoare, si bineinteles totul a fost OK, mi-a dat explicatia magica, si totodata un sfat: "nu mai schimba cd-urile in timpul mersului, si incearca sa utilizezi magazia sau optiunea pt. cd player, pe drumuri cat mai fine si fara denivelari". Mi-a zis ca asta e cauza tuturor problemelor la magaziile de cd-uri, si inspecial cd-urile ajung sa se blocheze din cauza socurilor mecanice. Cam asta a fost patania mea, si m-as bucura ca si altii sa invete numai lucruri bune prin intermediul celor relatate de mine. Aaa... uitasem sa va spun: toata problema m-a costa 40 ron, asta daca va mai ajuta cu ceva. :twoup:
  12. A avut cineva probleme cu magazia de cd-uri? Eu da. :twoup:
  13. Eroarea de airbag mai poate sa apara si de la manevrarea scaunelor "inapoi-inainte". In special cei de la spalatorii produc asa ceva. Mai poate intra si apa sub mocheta, sau umezeala infiltrata tot pe parcursul spalarilor, etc. Alta situatie, poate fi cea in care posesorul isi monteaza tuburi-neon sub masina. In momentul in care podeaua e gaurita, devine un mediu propice pt. umezeala, sau mai rau apa, ceea ce nu e bine deloc, si de unde poate aparea din nou eroarea de airbag, prin faptul ca mufa (mufa airbag de sub scaun) este afectata de apa sau umezeala. De fapt orice contact electric este afectat de apa. Deci luand in calcul aceste apsecte, se poate manifesta o mai mare grija in prevenirea problemelor de acest gen.
  14. Du-o la tester. Doar acolo iti va fi rezolvata problema. Iti spun din proprie experienta, pt. ca asa ceva am avut si eu. Nu e nimic grav.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.