Jump to content

324d-power

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e30 324

324d-power's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. acolo se poate sa nu curga la pistonasul acela ci pe la pompa la parghia de la acceleratie chiar dedesubtul ei, acolo nu mai ai ce sa ii faci si iti trebuie pompa:), problema aceasta apare mai ales daca pui aditiv in motorina, sau motorina are petrol in ea. instalatia si pompa nu e facuta pentru aditivi si se mananca oringurile de la ea. Gata am rezolvat s-au schimbat garniturile la pompa si acum nu mai curge.Operatia facuta la service-ul ala pt diesel de la Chibrit.
  2. acolo se poate sa nu curga la pistonasul acela ci pe la pompa la parghia de la acceleratie chiar dedesubtul ei, acolo nu mai ai ce sa ii faci si iti trebuie pompa:), problema aceasta apare mai ales daca pui aditiv in motorina, sau motorina are petrol in ea. instalatia si pompa nu e facuta pentru aditivi si se mananca oringurile de la ea. merci cj-05-urs, o sa verific mai exact parghia aia, aditivi nu am pus, doar motorina de la omv... Mai exact ce rol are pistonasul ala? Din cate pare face parte din corpul pompei nu pare prins pe ea.
  3. Am si eu o problema la 324d (din 86): Am observat de dimineata dupa ce am pornit-o (a pornit foarte bine) ca picura motorina sub ea :twoup: Din ce am vazut pare din pompa,mai de graba de sub pompa,la baza pompei este un fel de cilindru metalic din care iese o conducta metalica si are si o parte electrica ca are un papuc pe el.Ce rol are piesa asta de la baza pompei? Motorina curge parca de sub ea.....si se prelinge pe alternator si apoi pe baie..Curge mai ales cand merge motorul. Un service bun pe pompe aveti?Merci
  4. O intrebare... Pt un e30 cum se schimba becurile de la consola centrala, aia cu butonul de caldura si ventilatorul? La mine nu mai am lumina deloc pe cifrele ventilatorului si pe butonul de incalzire...cate becuri sunt si unde sunt ascunse? Am incercat sa scot scot butonul de la ventilator dar n-am vazut nici un bec pe acolo.. Merci
  5. Cum sta cu rugina? Motorul este cel original? Daca nu, este trecut in carte? Cati proprietari a avut? Poti sa pui ceva poze cu interiorul/ Multumesc Am si eu in ograda (merge tata cu el) un 324d din 86...al meu sta binisor la tablarie, ceva retusuri pe la praguri am avut. Mecanica e beton.Adevarate tancuri masinile astea.
  6. Niste poze cu interiorul si exteriorul poti sa faci? Cati propietari are pe carte?
  7. Salut, Am si eu un E30 324diesel din 86.Mergea foarte bine pana cand au aparut niste probleme la electromotor.M-am dus cu el la electrician si a schimbat bobina de pe electromotor. Bun, de acum, insa au aparut problemele nasoale. 1.Nu mai merge turometru....zboara acul de colo colo.... 2.Cand pun contactul nu se mai aprind pe bord martorii de preincalzire bujii si nu mai apare acel martor verde ca este ok sa pornesti motorul.Nu mai cred ca intra bujiile incandescente,nu se mai aude releul..si porneste dupa 4-6 chei cu mult fum alb de motorina. Ce au in comun 1 si 2? De unde-si ia semnalul pt turometru la acest diesel?Ce senzor? Cine comanda sa intre bujiile? Toate mufele par la locul lor...cei de la service se jura ca nu e de la ei...cunoasteti textul nu.. Exista un senzor sub galeria de admisie ,pe bloc,cilindrul 6cred,mai aproape de parbriz,in zona electromotorului unde au lucrat "maestrii" dar nu stiu ce face...cand pui contactul are pe el 12v insa.Ma gandesc ca el da comanda pt bujii.Ce senzor poate sa fie? Multumesc de ajutor!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.