Jump to content

dorrnicu

Members
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • MSN
    dornicu
  • Yahoo
    dornicu

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Roman-Neamt

Previous Fields

  • Masina
    320D E92

dorrnicu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Spala compartimentul motor; lichidul de racire contine glicol(o substanta de cosistenta grasa); este posibil sa patineze putin curelele si sa nu asigure functionarea normala a compresorului si, posibil, chiar si alernatorului. Bafta !
  2. Bip-urile provin doar din zona setarilor temporale(data, ora); daca acestea sunt gresite sau ramase pe "ora veche", iar navi are setari active privind ora plecarii si sosirii, te avertizeaza ca nu este in ordine sa pleci astazi si sa ajungi ieri la destinatie. Daca nu ai navi ar bine sa verifici acumulatorul; cand "imbatraneste" putin, pentru perioade foarte scurte de timp, calculatorul scoate selectiv consumatorii considerati nesemnificativi : "par de exemplu" ceasul sau altceva si te avertizeaza sonor.
  3. Verifica setarile ceasului; este posibil sa fi programat, din greseala, o "alerta" sau, daca ai si navi, sa fie o neconcordanta intre setarile ceasului si programul acesteia.
  4. Turbinele mitsubishi se reconditioneaza cu "succes" in Ungaria, dar costa, asa cum spuneam zilele trecute, cam 700-800 euro. Mai bine comanda una noua.pentru ca E91 nu-ti ofera prea multe motive sa renunti repede la el; cel putin inca 100.000 km tot mai rulezi cu el. Multa bafta !
  5. Turbina este vinovata. Aceeasi "placere" am suportat si eu. Cred ca tipul de turbina utilizat de neamț pt. modelul E90-91 a fost cam "slabuț". Sa dea cel de sus sa nu fie turbina, dar daca este e cam ... "scumpica". Reconditionarea se duce pe la 700-800 euro, iar nou-nouțĂŁ cam 1000-1100 euro; la asta mai adaugi si manopera service-ului (demontare-montare). Atentie la montaj, trebuie bine pĂŁsuitĂŁ; altfel o sa ai alta masina - mult mai zgomotoasa. Pentru a evita, pe viitor, un eveniment asemanator este bine atunci cand ajungi la destinatie sa nu opresti motorul imediat; lasa-l sa "toarcĂŁ" la relanti cel putin 30 de secunde. Multa bafta !
  6. Sunt posibile ambele variante; eu as incepe cu schimbarea lichidului de frânĂŁ. PânĂŁ faci schimbul și aerisirea sistemului nu mai folosi frâna de parcare (de mânĂŁ) atunci când temperatura exterioarĂŁ este sub 0 grade. BaftĂŁ !
  7. Ma bucur ca ai rezolvat problema. Pornirea cu spray trebuie folosita numai in caz de stricta necesitate; este o pornire "uscata" si, deci, nesanatoasa pentru motor. Daca nu mai este necesar, cred ca ar fi bine sa soliciti inchiderea topicului.1 Multa bafta !
  8. Daca a pornit relativ usor cu spray cred ca ar trebui verificate injectaoarele; cel putin unul este putin "bolnav".
  9. Este perfect normal ! Anvelopele sunt mai dure, au inele pt. ranforsare. Baga presiune cu 0,5 bar mai mult si se mai reduce putin. Dupa primele sute de km. te obisnuiesti. In caz de pana poti rula pe pana cu max. 80 km./ora pana la prima vulcanizare, dar nu mai mult de 100 km. Nu mai ai nevoie de rezerva, ai castigat ceva spatiu in portbagaj. Felicitari, ai facut o alegere buna !
  10. Daca iti place fara navi si cartea de service este cu reviziile la zi nu mai sta pe ganduri...masina aia nu a plecat din DE oricum. Eu am un e91 din iunie 2008 si avea 79.000 km cand am luat-o. Am calcat peste 30.000 km si in afara de consumabile schimbate cu altele originale in service la scadentele recomandate de computer nu am schibat decat anvelopele de vara cu cele de iarna si invers. Nu ai nevoie sa mergi la service, computerul de bord iti spune tot, te atentioneaza pt.orce defectiune, chiar si atunci cand ai un bec ars. Este un model de ultimna generatie si este aproape complet, chiar si fara navi. Multa bafta !
  11. Daca ai facut operatiunea singur, undeva ai gresit la remontare, piesele enumerate nu se defecteaza din senin ... cel mai bine este sa mergi la un mecanic, chiar daca s-ar putea sa ceara mai mult decat ar fi facut el schimbul, riscul de gripare este prea mare. Daca a facut-o un mecanic mergi din nou la el sa-si faca treaba bine sau daca nu stie cum sa-l intrebe pe seful sau.
  12. Fratilor, va rog ajutati omul cu modul ZKE, ca altfel nici cu fungicide nu scapam de topicul asta ...
  13. ENDER nu te-a dat cu flit, dar nu crezi ca ar fi cazul sa mergi, totusi la un service adevarat si sa vezi care e beleaua... Nimeni dintre noi n-o sa vina sa-ti repare tie masina mai ales dupa ce ai facut gafa cu supravoltajul; chestiunea este mult prea complicata ca sa poata cineva sa-ti dea o solutie pt. ca sa-ti rezolve toate problemele create si semnalate de tine. Asa ca nu te mai lamenta, suna la reprezentanta la Brasov pt. programare si mergi cu masina in service ... Multa bafta !
  14. Cea mai apropiatã reprezentanÞã BMW de tine este la BRASOV, la iesirea spre Cristian. Sunt meseriasi buni acolo, dar ... sa ai BANI la tine.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.