Jump to content

inspectorul

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    520i rechin

inspectorul's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Se poate sterge anuntul. Multumesc de gazduire - masina s-a dat astazi 16 septembrie!
  2. BMW 535i model E28 an 1986, 182 cp. Masina e completa si functionala, insa neinscrisa - doar pentru piese. Mai multe detalii telefonic: 0722.610.454 detalii motor: 182 hp Low Compression Specications: 182 bhp, 214 lb-ft torque (SAE) 8.0:1 Pistons Different Camshaft P/N Exhaust manifolds different from High-comp unit Catalytic converter with O2 Motronic Unit input Cat-back exhaust section is the same as High-comp unit Charcoal Cannister system
  3. Salut, ...dupa ce am lecturat destule topicuri de pe forum m-am hotarat sa postez cu speranta ca alti utilizatori mai experimentati pot oferi raspunsul de care n-am dar nici in manual-ul Haynes... Am fost nevoit sa inlocuiesc fisele si capacul distribuitorului cu produse noi la un bmw 520i (E28) an fabricatie febr 1984 motor M20B20 1990 cmc distributie curea L-Jetronic (din cate am observat acest model de injectie/motor este intalnit si pe ursulet 320i (E30) care cu siguranta l-au avut/il au mult mai multi in posesie decat cincearul meu). Problema este ca, desi fisele nou puse nu au numar pe ele ca cele vechi le-am identificat usor numarul stiind ca cil 1 esta cel de langa radiator - deci cu fisa cea mai scurta pana la distribuitor si 6 cu fisa cea mai lunga. Stiu de asemenea si ordine de aprindere 1-5-3-6-2-4, insa cum noul capac al delcoului nu mai are numerotate pozitia fiselor si NU mai stiu unde este pozitionata fisa nr 1 (adica la "ora 7" sau la "ora 1" daca consideram capacul de delcou ca fiind cadranul unui ceas analogic). Am omis sa mentionez ca distribuitorul il am montat in partea dreapta jos in spatele alternatorului (nu in fata sus la supape/curea distrib). Asadar problema mea arzatoare este pozitia fiselor pe capacul delcoului mai exact unde anume sa infig fisa Nr. 1 (nici macar nu mai am vechiul capac original care avea numere pe el!!!). Daca ma puteti ajuta cei care stiti, ati avut de-a face sau chiar mai detineti E28/E30 cu motor de 1990 cmc - desigur fara sa fiu nevoit sa aduc arborele cotit la punctul mort TDC, sa scot fixarea galeriei si capacul de la colbutori pt a vedea pozitia valvelor/cilindrului nr.1, raman recunoscator tuturor! E vorba de motorul din poza atasata...
  4. Revin cu o singura intrebare punctuala de aceasta data: care este metoda de a verifica buna functionare a valvei cu codul 11731286269 pe circuitul de Vacuum la un 520i (E28) motor M20 L-Jetronic ? (din cate am observat acest model de injectie/motor este intalnit si pe ursulet 320i (E30) care cu siguranta l-au avut/il au mult mai multi in posesie decat cincearul meu) link: http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=11731286269&showus=on&showeur=on&series=E28
  5. Ai PM cu multumirile anticipate...ideeea este ca masina functioneaza si nu as vrea sa umblu aiurea decat daca am certitudinea ca de acolo este cauza si nu din alta parte (...vre-o alta valva/regulator de presiune de pe circuitul de vacum sa fie defecta). Poate imi lasi si tu adresa ta de mail prin PM ca sa detaliez mai multe ...
  6. consuma in jur de 18 - 20 in oras fara sa mergi sportiv, uneori si mai mult, deci f mult si cam 8,5 - 9 in afara. multumesc pt raspunsuri...da este varianta L-Jetronic si crede-ma ca daca as avea consum de 12-15 in oras m-as declara multumit, insa asa cum am spus mai sus consumul se invarte in jurul cifrei 20 !!! ...sa inteleg ca tot reglajul consumului se face doar din cele 2 surubele ale cablului de acceleratie care se regasesc deasupra galeriei de admisie ?!?
  7. Doresc sa pun la punct functionarea benzinarului meu 520i / E28-ul din 84 (consum carburant/emisii noxe), si caut pasionat/atelier service autorizat care chiar se pricepe la aceste modele mai vechi. Motorul functioneaza bine, trage ok, atata doar ca are consum exagerat de mare - evident in oras. Mentionez ca toate injectoarele au fost curatate si verificate, senzorii de temperatura inlocuiti cu altii noi de origine, debitmetrul schimbat tot cu unul Nou original Bosch corespunzator codului motorului. De asemenea pompa de benzina mentine si livreaza 3 barr. Cine a mai avut de-a face cu astfel de probleme/situatii si ma poate indruma, ii multumesc anticipat. Desigur orice sfat informatie este bine-venita.
  8. ce marca de cauciucuri au pe ele cele de 15? si ce dimensiuni ex: 205/55/R15
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.