Salut, ...dupa ce am lecturat destule topicuri de pe forum m-am hotarat sa postez cu speranta ca alti utilizatori mai experimentati pot oferi raspunsul de care n-am dar nici in manual-ul Haynes... Am fost nevoit sa inlocuiesc fisele si capacul distribuitorului cu produse noi la un bmw 520i (E28) an fabricatie febr 1984 motor M20B20 1990 cmc distributie curea L-Jetronic (din cate am observat acest model de injectie/motor este intalnit si pe ursulet 320i (E30) care cu siguranta l-au avut/il au mult mai multi in posesie decat cincearul meu). Problema este ca, desi fisele nou puse nu au numar pe ele ca cele vechi le-am identificat usor numarul stiind ca cil 1 esta cel de langa radiator - deci cu fisa cea mai scurta pana la distribuitor si 6 cu fisa cea mai lunga. Stiu de asemenea si ordine de aprindere 1-5-3-6-2-4, insa cum noul capac al delcoului nu mai are numerotate pozitia fiselor si NU mai stiu unde este pozitionata fisa nr 1 (adica la "ora 7" sau la "ora 1" daca consideram capacul de delcou ca fiind cadranul unui ceas analogic). Am omis sa mentionez ca distribuitorul il am montat in partea dreapta jos in spatele alternatorului (nu in fata sus la supape/curea distrib). Asadar problema mea arzatoare este pozitia fiselor pe capacul delcoului mai exact unde anume sa infig fisa Nr. 1 (nici macar nu mai am vechiul capac original care avea numere pe el!!!). Daca ma puteti ajuta cei care stiti, ati avut de-a face sau chiar mai detineti E28/E30 cu motor de 1990 cmc - desigur fara sa fiu nevoit sa aduc arborele cotit la punctul mort TDC, sa scot fixarea galeriei si capacul de la colbutori pt a vedea pozitia valvelor/cilindrului nr.1, raman recunoscator tuturor! E vorba de motorul din poza atasata...