salutare la toti, sper ca nu deranjez cu topicul dar de aproape un an am achizitionat un E30 2 usi care avea un M10 de 1.8 pe care l-am schimbat luna asta cu un M40 de 1.6 pe care il aveam pe alt ursulet. Problema e ca dupa ce a stat mult timp(M40)parca nu lucreaza bine injectoarele...am schimbat bujiile, curatat delco, scanteie are dar parca merge innecat, filtru benzina nu am schimbat, si as dori sa stiu daca are rost sa bag aditiv de curatat injectoare in benzina? erau 2 furttune crapate la galeria admisie pe care le-am improvizat momentan deoarece la piese auto nu a gasit dupa cod sa imi aduca. A doua problema e ca in timpul mersului temp apei e ok sta acul drept dar dupa ce opresc dupa 100km rulati si sta masina, arunca apa afara, aerisirea am facut-o de 2 ori, caldura baga in habitaclu..sa fie termostatul blocat? Eventual cateva sfaturi daca aveti ce sa mai fac la el. Vreau sa schimb si partea de bucserai daca st6ie cineva un pret bun..la un set..am gasit ceva pe okazii..merita?set brate 150E. As avea nevoie si de toata linia de evacuare deoarece era crapata toba in fata la flansa de prindere la galeria motor si toba finala mancata de rugina..daca merita noua sau gasesc seccond? m-ar interesa si alte piese eventual fara modificari mari ale masinii vreau sa o pastrez clasica putin lasata ..ma refer la idei despre interior..as vrea sa pun in curand piele eco..merita? si mocheta de jos e scoasa ..daca are idee cineva cum ar fi mai bine sa o curat. Multumesc:)