Jump to content

juicecultus

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 316i

juicecultus's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. am iesit cu un amic care are folie pusa in curtea casei, deci nimic omologat si nu m avut probleme in 3 state : Ungaria, Austria si Germania. Cred totusi ca are importanta si cu ce masina esti - noi eram cu un c200. Cum am zis in Ungaria ne-a ars ca aveam farurile de ceata aprinse dar nici nu ne-a pomenit ceva de folie. Din contra era o gagica militian care era enervata ca de ce fumam in prezenta ei ... :twoup: , foarte acre femeile la Unguri, pe mine m-a pus sa dau inapoi aia de la frontiera si sa ma duc ultima masina cu toate ca ajunsesem primul la verificare pasapoarte, doar din cauza ca i s-a parut ei ca sunt obraznic !
  2. Nu ai nici o treaba cu foliile ... pe straini nu ii intereseaza. In schimb vezi ca in Ungaria este interzis sa mergi cu farurile de ceata aprinse cand nu e ceata. Am fost oprit si amendat :twoup:
  3. Viitorul socru e la OMV si mi-a spus ca toata benzina e made in Romania. Personal alimentez cu MOL -95, imi consuma cu 1,2 litri mai putin in oras fata de Carera aia prea scumpa pentru calitatea ei, foarte buna benzina. Ideal ar fi sa deschida ARAL benzinarii si pe la noi, Doamne cum mai merge motorul cu benzina aia ... din pacate ultima statie de alimentare ARAL e la Nadlac :twoup:
  4. Castrol EDGE Sport 0w40 Longlife-04 - asta mi-au pus la reprezentanta in Germania, asta bag si eu + unde mai pui ca poti rula 20 mii de km fara griji si fara adaugiri de ulei !!!
  5. Ieri am alimentat de la MOL ca mai erau vreo 200 ml de benzina Jetoil si azi am intrat pe noua benzina...merge bine acum, se infige la acceleratie ok si tremuratul e mai rar. Poate imi spune cineva totusi unde sa caut filtrul de aer ca nu l-am schimbat de 8000 KM si la ce praf am pe strada cu reparatiile astea de drumuri care nu se mai termina cred ca s-a dus pe copca.....
  6. Salut la toata lumea. Nu sunt de mult pe forum insa am citit cu interes topicul asta. Am un 316i din 2004 la 50000KM facuti de curand. Am adus-o din Germania. Acolo si pe drum inapoi (cca2300Km) am alimentat numai cu Aral, rupea asfaltul, tragea motorul ceva de speriat. Aici bag MOL euro4 si a inceput sa tremure cand pornesc masina, o trepidatie cam la cate 2-3 secunde plus ca turometrul sta la 1200 si scade treptat pret de vreo 2 minute pana ajunge si se stabilizeaza la 600. Am luat masina la 42.000 din Germania - au schimbat aia la reprezentanta ulei,lichid frana,filtre. De pasti am fost in Grecia cu ea si am alimentat de la Jetoil si nu stiu cum se intampla dar nu mai tragea ca lumea motorul si in treapta a 3-a stateam foarte mult sa turez pana sarea de pragul de 2500 de ture, parca era indracit...in treptele superioare la fel nu puteam sa ating 120 la ora .... ma si speriasem ca ma faceau grecii cu Matizurile alea care nu arata ca ale noastre. Ce era si mai ciudat era ca in panta parca se infrana masina care inainte in panta isi marea viteza din inertie. Sfatuiti-ma ce sa fac ? Si mai mult avand in vedere ca am 8000km facuti cu ea cand ar trebui sa schimb filtrele? La ulei imi rata ca e LongLife si sa-l schimb peste inca 16700km. La omologare mi-au zis ca mi-au curs amortizoarele pe spate...trebuie schimbate ? Nici macar nu stiu unde e localizat filtrul de aer sa ma uit la el poate imi puteti spune voi.... In rest pot spune ca e o masina extraordinara, o placere la condus !!!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.