Jump to content

holby

Members
  • Posts

    267
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanta
  • Interests
    E34 - BMW for LIFE

Previous Fields

  • Masina
    525 TDS E34

holby's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. tare asta :) iti trebuie TV diagonala minim 102 cm . Nu te gandi la tv cu diagonala de 102 cm pentru ca e posibil sa te taxeze suplimentar si pentru dimensiunea diagonalei TV-ului :twoup:
  2. E34 fara pic de rugina ? Cred ca este imposibil !!! E34 este o masina teapana la accident, stabila si foarte fiabila comparativ cu alte modele BMW si as recomanda oricui un E34 la an final de productzie //'95 - '96 decat un E39 in primii ani de productzie // '96 - '98.
  3. Cred ca va agitati degeaba stimati colegi oferind masina spere vanzare initiatorului topicului !!! Nu cred ca e cumparator .... , oricat de pretentios si tipicar ai fi 5000 - 5500 Euroi pentru un E34 este posibil doar pentru o masina din salonul ADAC sau din muzeul BMW !!!
  4. In principiu motorizarile mici sunt gandite pentru un condus rezonabil fara exagerari si turatii exagerate, doar asa se obtin consumuri decente la motorizarile mici ( indiferent de marca / model ). E posibil ca un motor de 1.6 condus in mod sportiv sa consume mai mult decat un motor de 2.0 condus sportiv montat pe acelasi tip de autoturism, motivul fiind optimizarea performantelor motorului in raport cu dimensiunea / greutatea caroseriei. Cel mic e mai solicitat pentru a face fatza solicitarilor soferului si dimensiunii // greutatii caroseriei, si de aici un consum aproximativ egal cu motoare mult mai mari ca si cilindree // putere. CU SIGURANTA daca nu il fortzezi exagerat vei obtine o reducere a consumului !!! Oricum mi se pare exagerat de mult ... pentru un motor 4 cil / 1.6L !!!
  5. Asa cum spunea si colegul "rmq" problemele tehnice ale TDS-ului tin de folclor ... TDS-ul este un motor excelent dar nu cel de pe E39 ( modelul la care te uiti u pentru achizitie), TDS-ul adevarat si usor de intretinut este pe E34 / E36 fabricat pina in 03/1996, ii lipsesc elementele "surpriza" care pot pica oricand gen - pompa de inalta presiune, debitmetru, electrovalva EGR si multe maruntisuri electronice. Ca si parere personala daca musai optezi pentru E39 mergi pe 525D-ul de 120 Kw, e un pic evoluat fata de TDS , are riscuri mai mari gen pompa common rail scumpa si greu de gasit SH, injectoare scumpe, etc etc, dar e mai usor de revandut... . Bft
  6. Consulta lista RAR cu EURO 3 si fa comparatie cu motorul // codul motorului acelei masini !!! Nu tipul motorului, ci codul motorului pentru ca dupa tipul motorului nu vei gasi informatii concludente. Bft
  7. Te rog fa poze mai detaliate si concrete la acea comanda, as fi interesat dar nu la pretul de 1200 Euro, banuiesc ca se poate negocia, pentru ca la banii astia sunt comenzi Veigel // Ortopedia Kiel noi si cu acte necesare omologarii in Ro. Ms. Ionut
  8. Super tare inventia cu ventilatorul ... :twoup:
  9. Domnilor nu va mai certati atat .... !!! Ce folos sa contrazicem pe cineva care a investit peste 10 000 Euro intr-o masina moderna ca a facut o investitie proasta ? Ce folos ... ? Si ca sa fiu in tonul ironic al topicului cred ca domnul initiator a gresit // in loc de 800 a tastat 8000 ... si de aici nebunia @ cum sa cosmetizezi mai "pompos" o biata pisica !!! :twoup: E totusi o biata pisica .... , sunt rezematoare pentru patrupezi prin parcari abandonate sau prin parcurile de dezmembrari !!!
  10. Ok, astept inca raspunsul la pachetul mecanica fata si ulterior discutam restul listei. Ms
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.