Jump to content

dmishu34

Members
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    dmishu34@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bacau

Previous Fields

  • Masina
    Logan,E46-318d

dmishu34's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Cu un inbus desfaci surubul 2 (din atasament)iar bratul cu rola 8 iese prin tragere spre fata masinii.Va fi nevoie sa demontezi scutul de plastic de sub motor,iar accesul la surub e destul de dificil dar se poate.Odata scos bratul cu rola poti demonta si rulmentul de pe rola(al meu facea zgomot dar nu avea joc,asa ca l-am uns cu vaselina si l-am montat la loc. Acum e ok)
  2. Salut! rola de la intinzatorul curelei de AC. Demonteaza cureaua si vezi daca mai face.
  3. Salut! Si eu ma confrunt cu aceeasi problema.In sectorul albastru de temperatura face figuri,in rest porneste f. bine.Cred ca bujiile nu mai sunt alimentate cand face figuri(in bord nu se mai aprinde spirala) .
  4. Salut! Aceleasi simptome le-am avut si eu la E 46 diesel.Au disparut dupa forja luata la testul de noxe facut la RAR.Dupa funinginea lasata in spatele tevii de esapament, am concluzionat ca traseul de evacuare era colmatat rau(de la mersul prin oras-subturat) si afecta functionarea turbinei.Eu am filtru de particule(fara regenerare)pe evacuare si egr-ul anulat.Bafta!
  5. "Senzorul turbo" nu cred ca are treaba cu pornirea dar bujiile cu siguranta mai ales la vremea asta rece .Eu as rezolva intai cu bujiile si apoi m-as gandi si la altceva.Sau incearca s-o pornesti trasa,s-ar putea s-o ia mai repede chiar si fara bujii.
  6. Intreruperi intre 1800-2000 de ture am avut si eu. De la mersul urban subturat se infunda catalizatorul-filtrul de particule.Dupa testul de noxe facut la RAR, cu accelerarile alea nebune,am gasit multa funingine in spatele tevii de esapament. Dar de atunci nu mai intrerupe.Poate ca un drum lung cu motorul mai turat ajuta.
  7. Daca bornele bateriei sunt curate(fara oxizi),verifica firul de plus in zona capsei ce se declanseaza in caz de accident.
  8. Patina noua,pentru motorul M43. http://www.bmwclub.ro/forums/uploads/monthly_04_2014/post-10799-0-72989100-1398364556_thumb.png (piesa 10)/140ron negociabil. 0755922123
  9. Cel maj probabil ai aer pe conducta. Cand faci aerisirea pune un furtun etans pe aerisitor iar capatul celalalt intr-un bidonas cu lichid de frana.
  10. As miza pe un injector.
  11. Am aceeasi problema,am inlocuit "piesa cu tepi" degeaba. Decat sa tai firele mai degraba scoti siguranta de la clima peste noapte sau la o stationare indelungata.Eu banuiesc panoul de clima c-ar avea probleme.
  12. Mie mi-a ramas cuplat ventilatorul de la senzorul de temperatura al climatronicului,dupa ce am incuiat masina.In 4 nopti bateria avea 7 volti.Acum scot siguranta climatronicului in fiecare seara.
  13. Salutare!Al meu E 46 cu motor M47 suferea de aceeasi dambla(cum am scris in posturile precedente).Acum nu mai face desi n-am intervenit deloc la reglaje.Am fost nevoit sa-i fac ITP-ul la RAR si acolo au turat motorul cum doar ei stiu s-o faca(vreo 20 de accelerari in gol pana-n limitare).La final am constatat ca in spatele tevii de esapament era un strat gros de funingine desi masina are filtru de particule.Cand am plecat de acolo motorul tragea mai bine si nu mai trepida in zona 1800-2000rpm.Pt. ca eu circul mai mult in oras am tras concluzia ca dpf-ul si catalizatorul sunt de vina(infundate).Acum ma gandesc cum sa scap de dpf pt. ca face corp comun cu catalizatorul.Si asta cat mai repede pt. ca am inteles ca ar afecta si turbosuflanta. La cealalta problema cu pornirea ,un coleg de pe alt forum a rezolvat-o prin inlocuirea bateriei desi eu sunt sceptic, in conditiile in care a mea la prima pornire o ia la sfert la -20 de grade iar cu motorul caldut nu vrea nicicum.Mai adaug ca am EGR-ul anulat si consumul foarte mare.Bafta!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.