Jump to content

mik15

Contributors
  • Posts

    3111
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    38

mik15 last won the day on April 3

mik15 had the most liked content!

About mik15

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sibiu - UAE

Contact Methods

  • Yahoo
    mihai_t_81
  • Skype
    mihait81

Previous Fields

  • Masina
    BMW F10 LCI 520D

Recent Profile Visitors

25389 profile views

mik15's Achievements

  1. e 10NM daca retin bine cuplul de strangere si fiind de plastic se face strangerea incrucisat, daca ei fac asta des nu mai pun dinamometrica, au deja 'simtul" necesar, trebuie sa faci exces rau de zel sa strangi ca nebunul niste suruburi de 6 care intra in aluminiu, daca ajungi la astfel de oameni atunci cumva o meriti ca i-ai ales pe cei mai ieftini posibil . Poti sta linistit ca nu va curge, mai importanta e procedura de-a face nivelul, acolo e riscul mare daca nu o fac cum trebuie.
  2. pe la busonul de umplere, incearca mai intai sa pui invers garnitura, de obicei rezolva problema pentru o vreme indelungata, apoi iei un buson nou. La servo, pierde pe la furtun, nu pe la vas, e din ciclul boala lor, au o varsta si toate ajung aici, eu am schimbat toate furtunele si vasul de la servo pentru ca erau umede. Filtrul de ulei, pierde pe la corp filtru ulei, la fel, varsta, dar nu i un task dificil sa schimbi garnitura. C'est la vie cu astea vechi, mereu e ceva de facut la ele . Faptul ca mai mult sta decat merge nu ajuta, eu incerc sa le plimb cat mai mult pe batranicile mele cand e vremea buna asa ca incerc sa le folosesc pe rand cate o saptamana pe fiecare, luna de luna, plus weekend daca nu sunt plecat. Cu cat merg mai mult cu ele cu atat mi se pare ca merg mai bine, mai ales E46 care zici ca nu oboseste deloc, senzatia asta mi-o da, saptamana asta l-am folosit zi de zi si am facut vreo +300km cu el.
  3. stiu, am observat, am in plan sa le dau si pe alea jos, am vrut sa fac asta acum insa nu am mai vrut sa o tin pe dreapta, imi era dor sa o plimb :). Cand o sa ma apuc de frane voi curata si acolo.
  4. i-am schimbat stopurile galbene cu cele albe, tot OE, cred ca arata ceva mai fresh cu astea albe. In viitorul apropiat o sa ma apuc putin si de vopsit, am in plan sa revopsesc ambele aripi spate intrucat una a fost revopsita partial si nuanta e usor diferita, bara spate, bara fata, capota pentru ca are rugina deasupra farului parte stanga(aici am una pe culoare deja fara gram de rugina dar cu ceva defecte in vopsea din cauza depozitarii) si aripa fata dreapta care la fel, are deja mici bule de rugina pe arc si nu cred ca se mai poate salva. Am mai schimbat ornamentele de prag, cromul de pe ele incepuse sa faca mici bule si am gasit un set sh in stare perfecta. Cu ocazia asta am gasit ceva rugina de suprafata la cateva dintre ele acolo unde intra pinii in caroserie, le-am curatat, aplicat un sealant apoi primer si sper sa fie ok. De asemenea la suportii de cric, i-am dat jos si totul e foarte ok, era doar putina rugina de suprafata, am facut la fel ca mai sus, cu sealant si primer, am mai bagat si ceara prin praguri, sper sa ajute. Oricum nu o voi folosi iarna, va fi exclusiv masina de vreme buna si mai mult de weekend, dar vreau sa previn rugina.
  5. mai este capacul disponibil, kit ul de revizie cutie s a vandut! Pentru cine nu stie, capacul vine cu toate garniturile(unele nu se pot comanda separat) plus valva PCV. Pret capac: 1000Ron. Pozele sunt reale.
  6. deocamdata sunt super ok, nu am probleme cu tramlining, stiu ca la E46 era ceva comun sa faca chestia asta, nu cred ca avea legatura cu un brand de cauciuc anume.
  7. si eu am cautat sa fie silber asta, mi se pare clasica culoarea pentru E46, si in prezentarile de la vremea respectiva majoritatea asa aratau :). Intamplarea face ca masina asta chiar a fost de prezentare la vremea ei.
  8. Daca tot m-am apucat am schimbat in final si pompa de apa, rolele si curelele, un furtun de la racire pe care se scursese ulei de servo si il deteriorase, toate piesele erau cele originale cu care iesise masina din fabrica. A avut insa vasul de expansiune schimbat si radiatorul de racire, alea pica relativ relativ repede la E46. Deocamdata doar am schimbat lichidul de frana dar va urma curand si revizia completa a sistemului de franare, vreau sa reconditionez etrierii si sa schimb furtunele de frana pe spate, pe fata par a fi noi. Asa arata cu style 51 acum.
  9. eu cat timp l-am avut, F10 LCI B47 automat RWD, absolut nicio problema, am fost super multumit de ea, am tinut-o cca 10 luni si 25k km, avea aproape 245k km cand am vandut-o si era intr-o stare foarte buna. Cheia, ca la orice masina sh, este sa iei una care a avut parte de o mentenanta ok si apoi sa o tii tot asa. Cel putin varianta cu B47 nu are hibe cum avea N47, din ce am mai citit mai au unele problema cu senzorul de presiune de pe pompa de motorina care poate duce la prajirea ECU daca ajunge combustibilul pe cablaje, in rest nu am auzit sa aiba alte probleme fatale.
  10. ce sa zic decat felicitari ca ai avut nebunia asta si pentru un motor banal . Nu sunt nicidecum omul care sa judece, mai ales ca eu am zeci de mii de euro bagati in masini de-a lungul timpului in tot felul de reparatii si retrofituri, bani pe care intr-o buna parte pot spune ca am reusit sa i scot la revanzare pentru ca am avut parte de cumparatori care au inteles dar si pentru ca masinile era ceva mai deosebite, la genul asta de masina e aproape imposibil sa ti plateasca cineva nebunia :). Dar important e ca tu sa fii impacat cu ideea si sa te bucuri apoi de masina, banii vin si pleaca, fiecare hotaraste cum pleaca de la el :). Sper sa-ti aduca multe zambete apoi masina si multi km fara probleme!
  11. gheata la mal :)...nu chiar, ultima iesire cu ea a fost pe 11 Ianuarie si apoi chiar a hibernat pana acum, intre timp am adunat ceva piese pentru o revizie mai mare care va include ulei si filtre, tampoane motor+cutie, furtune servo si vas lichid servo plus alte maruntisuri gen ulei CV si diferential si mai vedem ce mai gasim. I-am luat 4 anvelope noi de vara Goodyear Eagle F1 A6 pe 17(225/45/17) ce vor fi montate pe style 51, nu sunt convins de model ca da wow pe e46 dar mi-a placut ca este ceva rar si OE, s-a pus pe E36 cu precadere dar si pe E46 NFL, dar pe cel din urma sunt extrem de rare. Am dat de jante la vulcanizarea unui prieten, i le lasase un client sa le vanda, suma a fost mica( 100eur), insa nu aveau capacele centrale, a fost ceva chin sa le gasesc pentru ca nu se mai fabrica, am reusit in final sa dau de ele si au costat aproape cat am dat pe jante .
  12. il cumparasem initial pentru masina mea intrucat ma asteptam ca in viitor sa fie nevoie sa schimb garnitura si daca umblam aveam de gand sa schimb tot capacul pentru ca vine cu pcv si deja la cca 250k km cat avea masina cu siguranta ii facea bine si un pcv nou. Am vandut insa masina intre timp si evident nu-mi mai este de folos. Pret: 1000Ron(pretul in magazin este de 1600Ron) De asemenea am si un kit de revizie cutie ZF pentru 8HP, codul: 1087.298.364, vine cu filtru, suruburi baie si 7L de ulei ZF8. Pret: 950Ron(in magazin, cel mai ieftin este 1100Ron).
  13. frumoasa masina si e o piesa rara in zilele noastre, personal as fi luat-o manuala dar daca o folosesti mult in oras, merge si asa, desi nu i masina de chinuit prin oras. Daca iti da antigelul pe afara e mai degraba pompa de apa care nu mai duce debitul necesar, nu i de la ventilator problema mai ales ca din tester merge, comanda din tester tot prin ecu se face deci si releul functioneaza. Daca tot dai baia jos sa o resigilezi, verifica cuzinetii, si astea au problema cu invartitul lor din cauza uzurii, asa ca mare atentie la acest aspect. Nu ai zis nr de km, dar daca esti aproape de 200k km, neaparat fa inspectia cuzinetilor!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.