Jump to content

mik15

Contributors
  • Posts

    3114
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    39

mik15 last won the day on April 22

mik15 had the most liked content!

About mik15

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sibiu - UAE

Contact Methods

  • Yahoo
    mihai_t_81
  • Skype
    mihait81

Previous Fields

  • Masina
    BMW F10 LCI 520D

Recent Profile Visitors

25412 profile views

mik15's Achievements

  1. asa este, e un cart Cooper S si pentru un FWD se misca f bine, dar mai mult de atat nu apreciez la ea, nu mi plac materialele, nu mi place rigiditatea sporita, mai tot zdrangane pe la interior din cauza suspensiei rigide, galagioasa etc ...nu as da niciodata E46 pe un Mini Cooper S. Am mers si cu urmatoarele 2 generatii de Cooper S si desi au devenit mai rafinate si parca ceva mai bine facute, mai ales ultima, dar tot nu mi plac, fwd ramane fwd si cand ai si peste 200cp deja nu mai e asa fun.
  2. inca un weekend inca o plimbare prin imprejurimile Sibiului, constat cu placere ca toate drumurile judetene au fost asfaltate in ultimii ani si calitatea este super buna, e o placere sa conduci mai ales ca nu e trafic pe ele iar pesiajele sunt absolut superbe in perioada aceasta cand totul renaste. Alaturi de companionul de plimbari, un Cooper S prima generatie, care desi e mai usor decat E46 si dezvolta aceeasi putere, totusi E46 se tine de el foarte bine, motorul mai mare isi spune cuvantul.
  3. Eu il urmaresc inca de la inceput si imi place pentru ca e mult informatie tehnica pe care o impartaseste, imi place si modul lui de lucru, arata si unde greseste astfel ca si ceilalti au ce invata din toate experientele prin care trece. Vorba aceea, doar cine nu munceste nu greseste, asa ca nu poti avea pretentia ca el sa fie perfect, nimeni nu este, dar nu mi s-a parut vreodata ca ar fi facut vreo carpeala(din aia romaneasca gen ) sau ca ar trebui sa foloseasca doar piese OE, mi s-ar parea oricum absurd sa faca asta in conditiile in care pentru unele repere preturile sunt astronomice raportate la vechimea si valoarea unora dintre masini. Eu am facut de multe ori ce face el si stiu cat de multi bani intra intr-o aducere la zi a unei masini vechi daramite sa faci o reconditionare aproape totala, undeva trebuie sa pui o limita daca vrei sa fii si viabil financiar. Acum deja el poate ca nu mai baga banii lui in majoritatea pieselor ci vin din sponzorizari, si eu mi-as dori sa pot pune doar piese originale dar din pacate sunt pe bani mult mai multi ... Il apreciez pentru ca a ajuns sa castige din asta si pentru ca isi permite luxul de-a face aceste reconditionari fara sa fie pe graba sau sa aiba un deadline, e super fain cand poti sa faci astfel de lucrari intr-un ritm nu alert ci pe indelete.
  4. e 10NM daca retin bine cuplul de strangere si fiind de plastic se face strangerea incrucisat, daca ei fac asta des nu mai pun dinamometrica, au deja 'simtul" necesar, trebuie sa faci exces rau de zel sa strangi ca nebunul niste suruburi de 6 care intra in aluminiu, daca ajungi la astfel de oameni atunci cumva o meriti ca i-ai ales pe cei mai ieftini posibil . Poti sta linistit ca nu va curge, mai importanta e procedura de-a face nivelul, acolo e riscul mare daca nu o fac cum trebuie.
  5. pe la busonul de umplere, incearca mai intai sa pui invers garnitura, de obicei rezolva problema pentru o vreme indelungata, apoi iei un buson nou. La servo, pierde pe la furtun, nu pe la vas, e din ciclul boala lor, au o varsta si toate ajung aici, eu am schimbat toate furtunele si vasul de la servo pentru ca erau umede. Filtrul de ulei, pierde pe la corp filtru ulei, la fel, varsta, dar nu i un task dificil sa schimbi garnitura. C'est la vie cu astea vechi, mereu e ceva de facut la ele . Faptul ca mai mult sta decat merge nu ajuta, eu incerc sa le plimb cat mai mult pe batranicile mele cand e vremea buna asa ca incerc sa le folosesc pe rand cate o saptamana pe fiecare, luna de luna, plus weekend daca nu sunt plecat. Cu cat merg mai mult cu ele cu atat mi se pare ca merg mai bine, mai ales E46 care zici ca nu oboseste deloc, senzatia asta mi-o da, saptamana asta l-am folosit zi de zi si am facut vreo +300km cu el.
  6. stiu, am observat, am in plan sa le dau si pe alea jos, am vrut sa fac asta acum insa nu am mai vrut sa o tin pe dreapta, imi era dor sa o plimb :). Cand o sa ma apuc de frane voi curata si acolo.
  7. i-am schimbat stopurile galbene cu cele albe, tot OE, cred ca arata ceva mai fresh cu astea albe. In viitorul apropiat o sa ma apuc putin si de vopsit, am in plan sa revopsesc ambele aripi spate intrucat una a fost revopsita partial si nuanta e usor diferita, bara spate, bara fata, capota pentru ca are rugina deasupra farului parte stanga(aici am una pe culoare deja fara gram de rugina dar cu ceva defecte in vopsea din cauza depozitarii) si aripa fata dreapta care la fel, are deja mici bule de rugina pe arc si nu cred ca se mai poate salva. Am mai schimbat ornamentele de prag, cromul de pe ele incepuse sa faca mici bule si am gasit un set sh in stare perfecta. Cu ocazia asta am gasit ceva rugina de suprafata la cateva dintre ele acolo unde intra pinii in caroserie, le-am curatat, aplicat un sealant apoi primer si sper sa fie ok. De asemenea la suportii de cric, i-am dat jos si totul e foarte ok, era doar putina rugina de suprafata, am facut la fel ca mai sus, cu sealant si primer, am mai bagat si ceara prin praguri, sper sa ajute. Oricum nu o voi folosi iarna, va fi exclusiv masina de vreme buna si mai mult de weekend, dar vreau sa previn rugina.
  8. mai este capacul disponibil, kit ul de revizie cutie s a vandut! Pentru cine nu stie, capacul vine cu toate garniturile(unele nu se pot comanda separat) plus valva PCV. Pret capac: 1000Ron. Pozele sunt reale.
  9. deocamdata sunt super ok, nu am probleme cu tramlining, stiu ca la E46 era ceva comun sa faca chestia asta, nu cred ca avea legatura cu un brand de cauciuc anume.
  10. si eu am cautat sa fie silber asta, mi se pare clasica culoarea pentru E46, si in prezentarile de la vremea respectiva majoritatea asa aratau :). Intamplarea face ca masina asta chiar a fost de prezentare la vremea ei.
  11. Daca tot m-am apucat am schimbat in final si pompa de apa, rolele si curelele, un furtun de la racire pe care se scursese ulei de servo si il deteriorase, toate piesele erau cele originale cu care iesise masina din fabrica. A avut insa vasul de expansiune schimbat si radiatorul de racire, alea pica relativ relativ repede la E46. Deocamdata doar am schimbat lichidul de frana dar va urma curand si revizia completa a sistemului de franare, vreau sa reconditionez etrierii si sa schimb furtunele de frana pe spate, pe fata par a fi noi. Asa arata cu style 51 acum.
  12. eu cat timp l-am avut, F10 LCI B47 automat RWD, absolut nicio problema, am fost super multumit de ea, am tinut-o cca 10 luni si 25k km, avea aproape 245k km cand am vandut-o si era intr-o stare foarte buna. Cheia, ca la orice masina sh, este sa iei una care a avut parte de o mentenanta ok si apoi sa o tii tot asa. Cel putin varianta cu B47 nu are hibe cum avea N47, din ce am mai citit mai au unele problema cu senzorul de presiune de pe pompa de motorina care poate duce la prajirea ECU daca ajunge combustibilul pe cablaje, in rest nu am auzit sa aiba alte probleme fatale.
  13. ce sa zic decat felicitari ca ai avut nebunia asta si pentru un motor banal . Nu sunt nicidecum omul care sa judece, mai ales ca eu am zeci de mii de euro bagati in masini de-a lungul timpului in tot felul de reparatii si retrofituri, bani pe care intr-o buna parte pot spune ca am reusit sa i scot la revanzare pentru ca am avut parte de cumparatori care au inteles dar si pentru ca masinile era ceva mai deosebite, la genul asta de masina e aproape imposibil sa ti plateasca cineva nebunia :). Dar important e ca tu sa fii impacat cu ideea si sa te bucuri apoi de masina, banii vin si pleaca, fiecare hotaraste cum pleaca de la el :). Sper sa-ti aduca multe zambete apoi masina si multi km fara probleme!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.