Jump to content

Swamp

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    swamp_v1

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    Multiple...

Swamp's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. ar trebui sa verifici si tu _chiulasa_ ca si eu am crezut initial ca sunt doar segmentii dar pana la urma s-a dovedit a fi si _chiulasa_ grav ranita si un piston.(pe langa segmenti varza...)
  2. Swamp

    M40 pe 5

    Vreau sa-mi iau un motor M40 clar cu performante mai reduse decat minunatu 2.0 24V pe care l-am mucit. Are cineva idee cum e motoru asta de 1.8 120 cai? Face treaba? Merge pe 5 (adica nu daca se poate fixa ci daca face fata la "vaca") ca am inteles ca el e de pisicutza defapt... A avut cineva... Raport cutie cum e? Consum? Zgomot? Mersi.
  3. Bun deci in sfarsit am gasit ce-mi trebuie. poate shtie cineva niste preturi si unde as putea gasi urmatoarele... : 1. Garnitura Chiloasa 2. Set Segmenti 3. 1 Piston + biela 4. _chiulasa_ intreaga de 520i 24V E34 Singurul lucru care-l shtiu este ca Garnitura de _chiulasa_ ar fi 150 de lei. insa piston segmenti si _chiulasa_...nu shtiu cat costa si nici nu stiu daca as gasi _chiulasa_ de 520i 24V
  4. Deocmadata trebuie schimbate simeringurile de supape , garnitura de _chiulasa_ si ghidurile de supape. Asta in prima faza dupa un calcul aproximativ cu piese de la Auto Karma (Colentina in spate la Circ) sau Paneuro cu tot cu manopera la mechanic mah duce la vreo 200 de euro. Treaba e ca eu nu am gasit inca variante de motoare sub 500 euro avand in vedere ca am gasit o masina completa la 500 de euro pentru recarosare...insa nu as baga mana in foc pentru ea. E adevarat ca nici nu m-am agitat, adica sa ma duc din dezmembrari in dezmembrari...si de-aia...mi se pare relativ mic ca pret 3-400 de euro pentru motor. Daca imi zici si de unde il iau ar fi extraordinar :blink: Oricum mai am probabil un 2 segmenti pentru ca inca nu i-am desfacut si evacuarea...
  5. Mersi mult. Primul lucru maine incerc. Deocamdata am de investit numai in garnitura de _chiulasa_ care am inteles ca e vreo 300 lei si in evacuare care datorita shocului mi s-a facut cam pilaf. (De la saxofon in jos) deci probabil inca vreo 7-800. Segmentii nu s-au terminat si sper ca nici vreun piston sa nu fi cedat intr-un fel sau altu. Eu am luat-o de nici 1 luna pentru ca mi-am dorit foarte mult masina asta (sunt fan a tot ce inseamna E34 pentru ca pur si simplu mi se pare cel mai BMW...dintre toate...) Treaba e ca, clar mi-am luat o tzeapa cat mine de mare avand in vedere ca sunt mai multe probleme care trebuie rezolvate insa tin mortis sa o pun la punct intr-un final pentru ca oricum cred ca asa voi merge cel mai sigur cu ea. Si acum sa enumar lipsuri peste care am trecut cu vederea initial (shtiu...bravo mie...) 1. Compresorul de Clima...Nu e...(Vreau sa-l iau la primavara pentru ca nu am nevoie acum si chiar as fi curios daca shtie cineva cam la ce bani e....si nou si SH) 2. Directia (putin joc si putin trage stanga...vreau sa rezolv acum daca sunt tot cu ea aici..) 3. Parbriz Crapat si 4. cea mai mare problema pe care inca nu mi-am explicat-o complet anume... a 5-a 5000 ture / 140km/h si sincer ma asteptam la ceva mai mult de la 525 24v pentru ca am avut un 530 din acelasi an care la aceasi turatie era la 195 si era si motor generatie veche adica nu capsulat... Asta nu mi-am dat seama decat la drum lung. Mi s-a explicat ca e posibil sa fie calibrata pentru vana in oras dar raspuns mic la viteza mare de fostul proprietar si sincer n-as vrea sa ajung sa schimb si cutia. Oricum tzeapa fiind luata acum imi ramane sa o fac si poate prin februarie sa am o masina buna buna. O tin pentru ca in rest e bine intretinuta, are jante pe 17, piele originala si foarte ingrijita, interiorul inafara de 2 tigari stinse pe plafon este foarte ok si sincer am vazut si mai rau si vreau sa cred ca am scapat usor...
  6. Am un BMW 520i din 89 24 V etc... Am patit o treaba foarte nasoala, acum o am in service si sper sa o rezolv. Pe 2 ianuarie in drum spre Ardeal mergeam linistit spre Brasov dupa Predeal, a inceput sa-mi vibreze masina de am crezut ca am pana si nu... Imi facea motoru ca un elicopter. 10 km mai departe nu-mi mai tragea, am verificat uleiul care il verificasem si la plecare din Bucuresti insa acum nu mai era, am completat cu 3 litri de 10W40, nu mi-a mai tras deloc si a inceput sa arda doar ulei (fum alb miros de ulei ars...) pe evacuare... S-a depistat problema... probabil ca e de la _chiulasa_ avand in vedere ca nu am distrus motorul pentru ca nu bate. Am crezut ca sunt niste segmenti insa nu... Treaba interesanta este ca nu mi-a aratat nici un indicator ca s-ar intampla ceva insa am o mare problema... Mesajele de la computerul de bord care-mi apar pe bord sunt in limba germana si cum eu nu prea am treaba cu aceasta limba as vrea tare tare mult sa-mi ziceti daca shtitzi careva vreun site unde sunt traduse macar in engleza. Am cautat pe net de mi-a venit rau si ma gandesc ca probabil daca as fi shtiut ce ma anunta nu s-ar fi intamplat... Mersi anticipat.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.