Jump to content

solomonleroi

Members
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Bucuresti

solomonleroi's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Daca am inteles bine, este vorba despre antifurtul de la roti. Este un magazin cu vulcanizare pe Floreasca, imediat dupa intrarea la stadion. Eu de acolo am cumparat, pentru ca niste baieti destepti mi l-au stricat cand mi-au desfacut roata. Se vinde setul intreg, adica prezoane pentru toate rotile plus antifurt. E pana intr-un milion si gasesti pentru toate modelele.
  2. Este celebra rezistenta cu tzepi, arata ca un arici. Cauta pe forum, foarte multi au avut aceasi problema. 80 de euro la reprezentanta. Iarta-ma, WLF, am cautat pe forum ,,rezistentza cu tzepi'', dar nu am gasit nimic. Sau poate nu am stiut sa caut. Tot ce am inteles este aceea ca este vorba despre o piesa si ca nu am alta sansa decat sa cumpar acea piesa. Dar oare o rezistenta se uzeaza asa, putin cate putin? Fii, te rog, amabil si da-mi mai multe detalii. Iti multumesc frumos.
  3. Indurare daca repet vreun topic; eu am cautat dar n-am gasit un raspuns. 520 D, 2001, dublu climatronic. Totul a fost ok pana catre sfarsitul verii, cand a inceput sa nu mai bage aer (nici cald, nici rece) la debitul pe care il arata panoul climatronicului. Cresteam viteza ventilatorului, panoul imi arata ca a fost preluata comanda, dar in realitate debitul de aer ramanea acelasi, adica slab. Dupa un timp de mers, dar numai uneori, brusc ventilatorul prelua comanda si crestea debitul. In acest moment, pe orice setare - de viteza, de temperatura, etc. - nu primesc nici un raspuns: pe panou imi apar comenzile, dar aer nu baga deloc. Dar deloc!!! Am incercat la sigurante (9 si 20 parca -atat am putut descifra in germana) si raspunsul a fost urmatorul: sigurantele pareau intacte, ba chiar isi faceau treaba, adica atunci cand le scoteam, pe rand, panoul climatronicului se stingea. Mai mult nu stiu ce sa fac si deja au inceput sa mi se abureasca geamurile ca la Dacie. Singurul lucru pe care il mai pot face este sa verific filtrul de polen, desi nu cred sa fie prea incarcat (l-am schimbat in primavara, il schimb odata cu uleiul si filtrul de ulei si de motorina). Se poate intampla asta din cauza filtrului de polen? Chiar nici o molecula de aer sa nu permita...? Sau e vorba de altceva?
  4. Nu. Important este ca dovada de la politie sa fie in afara oricaror interpretari
  5. Acesta a si fost motivul pentru care le-am declarat furate. Aveam doar o cheie, iar fostul proprietar al masinii era foarte brunet. Ideea mi-au dat-o cei de la Bavaria.
  6. daca pierd eu cheia ca is uituc plateste casco o alta cheie??? Nu doar iti plateste cheia, ci, daca doresti, iti inlocuieste tot setul de chei, inclusiv calculatorul de chei si butucul de contact. Cu mine asa s-a intamplat
  7. Eram nervos pe un aurolac care incercase sa-mi spele (manjeasca) parbrizul la semafor. I-am dat a-ntaia si am turat-o, dar nu exagerat. Apoi a 2-a si in acel moment verdele de la semafor s-a facut galben. Am accelerat intr-a doua cat am putut. Eram si cu aerul conditionat pornit. Nu m-am uitat pe turometru sa vad daca am ajuns cu acul la rosu, dar cred ca eram pe undeva pe-aproape. E prima data cand fac asta, de obicei conduc calm. Deodata am auzit o pocnitura, dar nu metalica, ci mai degraba pneumatica ( n-am cum sa-i zic altfel) si maneta mi-a sarit pe liber. M-am gandit ca s-a intamplat ceva rau; imi era teama s-o mai bag in viteza. Banuiesc ca atunci cand am bagat a 2-a am facut operatiunea bine, adica pana la capat, pentru ca altfel cum as fi putut demara vreo 20-30 de metri pana sa-mi sara din viteza? Am bagat-o in viteza, dupa eveniment, am incercat toate treptele, nu s-a intamplat nimic. Ce sa fi fost oare? Vreo protectie la supraturatie...? NB: 520 D din 2001
  8. Tine cont ca dupa schimbarea parbrizului sistemul ( rain sensor) trebuie initializat. Mai vorbeste-mi despre asta. De ce ar trebui reinitializat, atata timp cat senzorul de ploaie nu va fi schimbat, ci doar scos din locasul lui si apoi asezat intr-un alt locas al unui alt parbriz? Pe de alta parte, reinitializarea cum se face? Pe tester, nu?
  9. Nu pune parbriz aftermarket.Este posibil sa nu mai functioneze corect senzorul de ploaie/lumina. Voi comanda parbriz nou, pentru ca intra pe asigurare. Am vorbit cu cei de la service si mi-au spus ca parbrizul costa in jur de 8 milioane iar manopera vreo 11 milioane (!!!). Se inlocuieste si chederul, care nu mai poate fi salvat la dezlipire. Asadar, si senzorul de lumina se afla tot acolo, impreuna cu cel de ploaie. Masina mea nu este prevazuta cu senzor de lumina, dar as putea, oare, sa-i pun acum? Cat ar costa si ce interventii suplimentare (de manopera) ar trebui facute?
  10. Nu e nici o problema, sensorul este lipit pe parbriz. Va trebui sa desprinda cutiuta aia de dupa oglinda interioara. Sa fii atent sa cumperi parbriz cu loc pentru sensor. Asadar senzorul nu este in parbriz, ci pe parbriz, in interior. El nu ,,simte'' ploaia, umezeala, ci o ,,vede''. Ceea ce inseamna ca senzorul nu se inlocuieste odata cu parbrizul, iar calculatorul nu va simti nici o eroare. Multumeeeesc!!!
  11. Urmeaza sa inlocuiesc parbrizul la BMW-ul meu 520 D din 2001. Nu am de gand sa merg la Bavaria, pentru ca nu este agreata de asigurator, ceea ce inseamna ca trebuie sa achit eu toata suma in avans si apoi sa-mi recuperez banii. Voi merge la un service unde ii cunosc pe baieti. As vrea sa stiu, insa, ca sa-i pot avertiza inainte de a dezlipi vechiul parbriz: este necesar sa fie atenti la vreo conexiune prin cablu intre parbriz si calculatorul masinii? Pentru ca parbrizul meu este prevazut cu senzor de ploaie. Iar dupa aceea, trebuie resetata vreo eroare, astfel incat calculatorul sa recunoasca noul parbriz? Va multumesc frumos
  12. spuneti-mi si mie, va rog, cat va consuma in oras? Ca mie in Bucuresti imi ia 11%. Fie ca e vara, fie ca e iarna. Mi se pare cam multisor. Si masi am si un tremurat nu foarte mare in volan si maneta de viteze. La drum intins, cu 130 la ora imi sare foarte putin peste 5%. 520D din 2001. Si nu prea imi place demarajul. Vreo parere?
  13. In manualul 520-ului meu D exista un tabel ce contine diverse dimensiuni de pneuri, fiecare dimensiune avand recomandata o alta presiune de umflare. Nenorocirea este aceea ca pneurile mele nu se incadreaza in niciuna dintre dimensiunile enumerate de manual. De exemplu, pneurile mele (de iarna) sunt 195/65 R15 - 91T, iar, din cele enumerate in manual, cele mai apropiate , ca si cote, de ale mele sunt 205/65 R 15 - 94V pentru care presiunea recomandata este 2/fata si 2,3/spate. Eu ce sa fac? Exista, cumva, o formula, o ecuatie pentru a calcula presiunea in diverse dimensiuni de pneuri? Se calculeaza presiunea si functie de greutatea masinii? Etc... Multumesc!
  14. unde scrie sa pui tu 50% .... am contractul in masina si mi'e lene sa ma uit acum dar nu cred ca scrie nicaieri ca ma oblig eu sa dau 50% ! 8.13.La solicitarea expresa a Asiguratului se poate acorda un avans de maxim 50% din contravaloarea partilor componente avariate in baza unei facturi proforma emise de unitatea reparatoare, plata efectuandu-se numai in contul acesteia.
  15. nu ma deranjeaza sa stau mult cu ea pe tusa.... adika sa nu depaseasca 10-14 zile.... ca deja e de @#$@#$ .... oricum comanda cheii dureaza cel putin 2 saptamani... ce ma uimeste e ca nu au dat acceptul platii :blink:( .... sau au dat acceptul si nu au trimis avans ???? nu au decontare directa cu AB ? Se pare ca dosarul meu se plimba dintr-un birou in altul. Pentru vize si aprobari: juridic, contabilitate, etc. Joi era, se pare, intr-un birou pentru ultima viza. Am promisiunea ca luni o sa mi se trimita avansul. Doar avans de 50%, restul completez eu si recuperez banii pe parcurs. Nu, nu au decontare directa cu AB. Ai grija cand iti face nota de constatare inspectorul de asigurari, sa nu fie cazul sa revii cu ea, asa cum mi s-a intamplat mie: BMV nu inlocuieste cipuri sau alte alea, ci schimba integral kitul de chei, cu broaste, butuc de contact si calculator de chei. Citeste mai sus.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.