Jump to content

laur_bmw_compact

Members
  • Posts

    28
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    laur_iubitziku_kiss

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    e46 bmw 320td compact 150 cp

laur_bmw_compact's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. mie mi se intampla acelas lucru cand pun roata de rezerva(ce mica si subtire)cand ii pun roata la loc se sting becurile.mi-a zis un mecanic k e din cauza unghiului de fuga
  2. Am si eu aceias problema cu becul dde sa aprin in mers si sa oprit mototrul,calculatorul imi arata ca mai puteam sa fac 120 km da se pare ca nu mai avem motorina.Am dat o fuga la benzinarie cu sticla de 2 litri iam bagat in masina si a pornit.Dar de 2 saptamani nu se mai stinge ,de obicei cand imi aparea un bec in bord dupa ce se rezolvam problema se stingea singur.E POSIBIL SA SE FI STRICAT CEVA SAU BECUL ACESTA IL POT STINGE NUMAI LA TESTER? MULTUMESC ANTICIPAT
  3. eu cand apas ambreiajul se aude un scartait stie cineva de la ce poate fi(de curand mi sa dus ambreiajul nu mai intra in viteze da nu cred k are legatura k mi se auzea zgomotul de mult)m gandeam k dak tot schimb ambreiajul sa rezolv si problema cu scartaitul.stie cineva de la ce poate fi.multumesc anticipat
  4. sal am si eu un 320 td compact 2002.09,cam cat ma costa kitul de ambreiaj si volanta la el.inca nu lam desfacut da maine vreau sa il desfac.nam mai schimbat pana acum la bmw ambreiajul,imi puteti da un sfat,dak sa ma bag io la el sau sa il bag in servuce,da totusi as vrea sa-l schimb eu k nu prea am incredere in mecanici din service.multumesc anticipat
  5. am tras uleiu vechi cu o seringa,la-m pus pe cel nou. am lasdat capacul de la servo desfacut si am facut vro 20 de rotati complete de volan
  6. am o problema la servo cand iau stanga de volan in mers uneori se aude un huruit mi-a zis cineva sa-i schimb uleiu, lam schumbat si se aude si mai rau.(oare nam loat ce ulei trebuia.am dat 30 de lei p el de la un magazin de piese)voi ce ma sfatuiti sa fac.multumesc anticipat
  7. si io am patit la fel cu senzorul de la far si imi statea semnalul dreapta aprin si pozitia de p dreapta nu mergea desi becul era bun.am rezolavato usor am miscat de mufa de la pozitie putin si sa aprin da becul de sdemnal tot aprin a ramas,iam loat contactul lam pus si sa stin si becul de semnal
  8. am un bmw 320td compact 2002.iarna cand porneam motorul imi dadea fum alb pana se incalzea si mia zis cineva k e posibil sa fie de la injectoare credeti k dak le curat rezolv ceva.multumesc anticipat
  9. am 18 ani jumate si am facut scola p un logan.am avut o dacie din 89 am conduso 2 luni si iam terminat motoru (a incepunt sa se auda o btaie puternik in el nus ce are`)dupa acea mi-am loat un vw golf 4 care lam condus 3 luni si mi-am loat si un bmw 320 care merg cu el de 2 luni.1 singur accidet am avut dupa ce am mers 1 luna cu bmw am zis sa mai merg si cu golfu si mam rasturnat cu el in sant din cauza unui scuterist http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=36463
  10. chiar vroiam sai fac (am zis sa-i fac mai intai aripa de pe fata k mio lovise unu in parcare si dupa imi fac casco)
  11. vroiam sa plc la tara si eram nehotarat cu ce masina sa plec(am un golf 4 si un bmw 320)pana la urma am zis sa iau golfu sa nu omor bmw prin gropile de la tara,mergeam linistit cu 60 in oras,stind k urmeaza o curba la stanga periculoasa am incetinit p la 40 la jumatatea curbei un inconstient cu scuteru p banda mea, am tras dreapta sa-l evit dupa acea stanga sa redresez masina dar pe maginea soselei fiin nisip mia alunecat roata din dreapta fata in sant si mam rasturnat dupa ce a ajuns masina p picoare mam dat jos sa-l bat p ala cu scuteru da nu lam mai vazut(lasu) credeti k daca eram cu bmw-ul il redresam tinand cont k la golf mia alunecat rota din fata prima in sant si bmw-ul avand tractiune spate poate nu-mi aluneca:bashwall:
  12. chestia cu turatul motorului cat nu este lichid in pompa => uzura sugura ai umplut caseta cu bucati de metal rezultate in urma frecarii lamelelor din excentric de peretele pompei -> parerea mea ca mai mult rau ai facut decat bine dupa ce goliti din pompa/rezervor lichidul completati cu lichidul nou cumparat daca se poate ridicati masina de fata dati de volan maxim stanga dreapta de 3 -> 4 ori apoi completati daca e neoie apoi porniti motorul fara sa il turati si repetati exercitiul cu volanul mare atentie sa nu intre mizerie => moarte sigura pt caseta si pompa eu am procedat in felul urmator am pus masina pe elevator sau cel putin ridicata de fata am dat jos aparatoarea din fata 1 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=55 am curatat bine bine de mizerie in jurul capacului cu WD40 si carpa am desfacut capacul de la pompa fara sa il dau jos :twoup: inainte de a face pasul urmator curatati bine de tot cu WD40 :P in jurul surubului marcat din poza :twoup: am desfacut surubul de pe caseta insa aici nu m-as fi bagat fara cheie dinamometrica nu l-am desfacut de tot doar cat sa curga ulei -> dupa ce nu a mai curs am facut execitii cu volanul max dreapta & max stanga de 3 -> 4 ori sa scot ce a mai ramas apropo sa nu uitati sa curatati sita din pompa e foarte important sa :D nu bagati mizerie in instalatie :D am strans temporar surubul si am turnat un juma de litru de ulei (am luat 2l) am repetat exercitiile cu volanul am regolit caseta -> strans surubul cu cu cheia dinamometrica (nu ami stiu cati Nm dar am sa caut) si am umplut pana peste sita din pompa urmeaza exerciitiile cu volanul (max stanga & dreapta de 3 -> 4 ori cel putin) completati daca mai e nevoie puneti capacul fara sa il strangeti (sa prinda un pas de filet) ca sigur este aer in instalatiie si s-ar putea sa stropeasca si e pacat abia acu pornim motorul fara al tura -> veti auzi un vajait pana ce iese aerul si voi nu stai si va utati :P ci faceti exercitii cu volanul (max stanga & dreapta de 3 -> 4 ori cel putin) opriti motorul si desfaceti capacul --> nivelul luchidului trebuie verificat cu joja din mijlocul capacului de pompa/rezervor (asta la masina din semnatura) trebuie sa fie la inceputul zonei mai groase piesa 2 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=32&fg=15 eu am schimbat si garnitura din capac pt ca era umed in jurul lui si pe pompa eu am dat toata pompa jos si am spalat-o asa -> am descris procedeul dupa ce am remontat pompa pt ca unuii sigur nu se vor incumeta la asa ceva dar e mai sanatos cu demontatul pompei daca o demontati sa bagati carpe curate care nu lasa scame in tevile de radiator piesa 8 din link-ul de mai jos si binenteles sa curatati in jurul lor cu WD40 (obsedat baiatu de WD40 ;)) pompa se demonteaza foarte usor prin desfacerea celor doua cuple rapide de pe radiatorul 8 din link-ul de mai jos si aveti acces la ele fara a mai demonta alteceva http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=32&fg=20 repet -> mare atentie :D nu bagati mizerie in instalatie :) eu va recomand schimbarea tuturor lichidelor fie ele si life time parere personala :P nu vreau sa incep polemici pe tema asta dar fie el lichidul/uleiul pacii la variatiile de temperatura care au loc -> chimicalele din el se descompun cu timpul si nu isi mai fac treaba cum ar trebui asta numa daca tineti la "dansa" succes ai inteles gresit lam turat dupa ce am schimbat lichidul pt a face aerisirea
  13. cum lai schimbat ??????? cu o seringa.am scosc pana nu se mai vedea nimic ,am mai pornit motoru sa iasa si lichidu din pompa am mai tras cu seringa iar am pornit motoru iar am mai tras si tot asa pana na mai ramas nimik.dupa care am pus lichidul nou iam facut aerisirea (ti motorul turat si invarti de volan stanga dreaptacu capacul de la servo deschis)si mai completezi pana ajunge la nivel
  14. lam schimbat si nu se mai aude nici un zgomot cand urc bordura cu volanul virat. adevarul e ca era fff degradat cred k nu a fost schimbat de mai mult de 2 ani se vedeau un fel de bule de aer inchise la cuoare in e a si iam rupt filtru intr-un colt. are ceval?
  15. am rezolvato cu un patent o cheie pt strans tevile de gaze(cheia aia reglabila cu zimti in capat ,un fel de franceza) si un fier tapan am apucat cu patentu partea care a ramas afara a filamentului,am apucat cu cheia de gaze de patent si am stran si varmiu cu fieru la sprijunit de culoasa sa faca pargie si varful fieului la bagat in gaura de la patent (acolo unde sunt lamele patentului pt a taia sarma ramane p o parte un loc gol)si a impins cu putere fierul si sa auzit un scartait.demontez parghia si filamentul bujiei a iesit :twoup: merci pt sfat
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.