Bine v-am gasit din nou . Haideti sa va spun bomba zilei . Asa cum am mentionat anterior , avand discurile originale pe masina se comporta la fel(tremura volanul pe franare intre 120-140 km/h) . Asadar astazi am fost inapoi in service sa descoperim problema ...Seful de service a facut intrunire cu toti mecanicii si le-a spus ca nu pleaca nimeni de acolo pana nu se rezolva problema . Asa ca au dat jantele jos de pe fata si au masurat cu ceasul comparator discurile . Discul de pe stg. nu batea deloc , dar discul de pe dr. avea o bataie de 0.1 mm. Nu intelegea nimeni cum un disc nou , original , sa bata dupa 300 km . Asa ca , "mecanicul meu" , a dat discul jos si a masurat cu ceasul comparator butucul , care avea o bataie de 0.03 mm. Dar acest butuc era putin murdar , asa ca l-a curatat cu un disc de sarma si a masurat din nou . Surpriza , nu mai batea deloc . A pus discul la loc si a masurat , si din nou surpriza , nu mai batea deloc . Ca sa vezi , ca din cauza murdariei de pe butuc , discul nu se aseza cum trebuie si avea o bataie de 0.1 mm ( bataia maxima acceptata de producator este de 0.03 mm )care pe franare se simtea in bataia volanului . Asa ca dupa ce am reparat caseta , am schmbat bucsile , am schimbat discurile de 2 ori , am reusit sa rezolv problema cu o perie rotativa de sarma , lustruind butucul )) Foarte tare , nu vi se pare ???