Jump to content

damian12

Members
  • Posts

    60
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    X5 3.0d, 750i E65

damian12's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Din pacate nu. Acest ulei este folosit pentru servodirectie. Este alt tip de ulei.
  2. Multumesc frumos. Dar din pacate il expediaza doar in Austria si Germania. Nu si in Romania. Tabelul de mai sus postat de mine este cel cu echivalente... pt Mobil Texaco Castrol etc. Dar tot nu il gasesc. Multumesc mult oricum.
  3. Buna ziua, Ma poate ajuta cineva cu un ulei hidraulic pt porbagaj - ulei - pompa hidraulica soft close si portbagaj. Eu am gasit dupa lungi cautari tipurile de ulei cu care functioneaza dar sunt rare si de negasit. Trimit in acest topic si lista : Manufacturer’s Designation: PQ 2890/2863/2903/2905/2950/4140/3808/4328 Mobil Aero HFD Stauffer Aero Hydroil 500 Brayco 757B/756F/756ES/756E Brayco Micronic 756ES TEXACO Aircraft Hydraulic Oil 15/TL-10711 Cheveron Aviation Hydraulic Fluid D PED 5225 Penreco Petrofluid 4606/4146/4607 Royco 756C/756D/756E Castrol Hyspin A Aeroshell Fluid 41 APPROVED DOMESTIC COMMERCIAL FLUIDS FOR MIL-H-83282 Cel boldat este cel de fabrica. Astept cu nerabdare un ajutor din parte voastra cu privire la aceasta problema.
  4. damian12

    BMW X5 E53

    Nu am reusit sa ma documentez inca... dar sunt 2 pompe... ? Ma gadeam ca exista un repartitor.. nu doua pompe... am incercat sa intru in soft... dar nu am gasit nici un modul care sa se ocupe de pompa de apa a lichidului de parbriz. Dar iti multumesc frumos o sa ma documentez... sa vad pompele... si sa le testez separat. Cu stima. Gata am vazut ... sunt doua pompe... e cam 2 mil aia de parbriz. Dar esti sigur ca e de la aia... ? http://www.realoem.com/bmw/showphoto.do?id=67128362154
  5. Sunt uimit de toate cele scrise aici .... nu vreau sa iau apararea nimanui.... dar sunt 100% sigur ca 50% dintre mecanicii de la BMW fac shmenuri cu piese si uleiuri... pe care ei zic ca le schimba si uita..... eu am avut o experienta asemanatoare... bine de departe de ce s-a intamplat cu acel x5... Eu am avut probleme cu schimbul de ulei la un 750i - ulei pt cutia automata... la care obligatoriu se schimba si baia + filtru. Problema e ca dupa o perioada relativ scurta am observat picaturi de ulei in garaj... si am fost la un elevator sa vad de unde .... am constatat cu stupoare ca este de la cutie... Am fost la un alt mecanic(binenteles) si am refacut revizia... Surprindere.... uleiul era vechi iar capacul(baia + filtrul) erau vechi ... Poate o sa va intrebati de unde stiu ca era baia cea veche nu cea noua pe care am platit-o ? Pt ca inainte sa fac aceasta revizie am avut curiozitatea sa ma uit sub masina si sa-i creez din greseala o mica zgarietura... ce semana cu o parte din semnatura mea .... am ramas surprins sa vad aceeasi semnatura pe capacul nou hehehehe... la ulei nu am facut teste... si imi pare rau si acum... Asa ca revin la acest subiect... lucruri de acest fel se intampla.. si se intampla foarte des intr-un service in care tu nu-ti poti vedea masina in timp ce se lucreza la ea. Tin sa mentionez ca, conform legii, ei sunt obligati sa-ti ofere posibilitatea de a supravechea masina in timpul servisari... dar Bavaria .. cred ca e mai presus de lege... nu inteleg cum ei pot sa faca acest lucru.. iar aia din cold sunt obligatii sa faca acest lucru. Dar traim in Romania ...
  6. damian12

    BMW X5 E53

    Buna ziua, Am urmatoarele probleme. In momentul in care vreau sa dau sa-mi spal parbrizu cu apa... prima data imi spala farurile... si tot in cerc si incerc... si la un moment dat dupa vreo 2-3 minute de pompare.... incepe sa ii dea drumul si pe parbriz. Aveti si voi aceleasi probleme... se poate remedia cumva.... ??? Ma exaspereaza... mai ales ca in acest moment am mare nevoie de un ceam prin care sa pot zari
  7. Imi cer scuze... am uitat sa continui aceasta rubrica.... am rezolvat problema la Bavaria - Constanta. Super ok baietii au facut si acea stergere din sistem (resetare). Acum totul e ok nu imi mai apare pe tester acea eroare. Tin sa mentionez ... nu existau probleme... doar o eroare in soft cand ii dadeam un check . Va multumesc frumos.
  8. Vreau sa aflu valorile exacte pentru o functionare normala a unui motor de 750i(rpm la relatii, temperaturi in regim normal de exploatare binenteles cu marjele corespunzatoare pentru ulei motor, cutie de viteza si apa). Eu am folosit un live scan pentru aceste informatii. Nu vreau sa supar pe nimeni, ideea e ca vreu informatii cat mai curate. Tu de exempku de unde ai informatiile astea ? Iti multumesc frumos pentru raspuns. Cu stima
  9. Multumesc mult de tot. E o parere avizata (specializata) sau neavizata, nu vreau sa se interpreteze, dar as dorii informatii cat mai corecte. Iar referitor la regimul de rotatii la relatii ? Ai idee unde ar trebuii sa fie?
  10. Nici o noutate cu privire la parametrii ???
  11. Basme cum vreti... intradevar masina e din basme, confortabila, rapida, impunatoare, are prestanta si ...na si economica daca voi numiti economie la 16%??? eu nu o numesc economica. Eu numesc economic X5-ul cu care mai merg si care imi consuma 8% in oras. Nu mai vreau sa comentez pe aceasta tema... cred ca cine a vrut sa inteleaga a inteles. Eu conduc aceasta masina si nu imi dau cu parerea de la prieteni. Va urez o zi minunata.
  12. Nu stiu daca se numeste resoftare. Daca a disparut eroare din tester... pe care eu nu o puteam sa o sterg? Nu stiu... Cred ca doar au sters eroarea... nu si resoftare. Trebuiau sa-mi faca si resoftare???... ca ma intorc la ei nu-i problema hehehe
  13. Dimineata pe racoare Glumeam..., nu am ore pre stabilite sa circul prin Buc. Eu sunt din Cta... in Buc ajung cam de 2 ori pe saptamana. Dar nu ajung la mai mult de 16%. Daca te crezi in "The Transporter", da ajungi cu usurinta la 20%. Sunt tare curios ce masina conduci tu... daca ti se mare asa putin cat iti spun eu...
  14. Da ok Astea le stiu si eu ... multumes frumos. Aici sunt valorile de performanta a motorului Pe mina ma intereseaza valorile de fabrica...STAS-ul pentru, regimul de relantii la turatie si temperaturile normale de functionare a motorului si a cutiei de viteze. Eu am impresia ca in momentul in care motorul merge fara compresorul de AC scade in turati cu aprox 100 rpm... de la 640 aprox la 540 rpm. De aceea sunt curios de turatii in regim relanti si temperaturi de functionare. Va multumesc frumos.
  15. Comfirm cele spuse de tine... si la mine se auzea ceva asemanator in aceasi pozitie a rotilor. Azi am schimbat uleiul la Bavaria Motor Constanta, si nu se mai aude nimic. Gata am rezolvat si aceasta problema... Era sa uit - 280 RON pretul
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.