Jump to content

Sinner

Members
  • Posts

    66
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    E92 - 325 - LCI - 2010

Sinner's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-2

Reputation

  1. Eu ma gandeam la kitul acesta de la ESS: http://esstuning.com/ess-n51-52-vt1-supercharger-system/ problema este ca am prea putine info cu ce se intampla dupa / in timp. nu vreau sa ii dau mai mult de 50-60 de cai. Nu vreau un kit care sa necesite anulat de sonde si alte porcarii de genul acesta. Apoi patesti ca initiatorul topicului de nu-i mai arde sa scrie pe forum, fireste. Eu am N53-ul - si ma gandesc la faptul ca engine managementul ar fi ceva mai riguros decat in cazul injectiei indirecte.
  2. ar fi o idee oarecum pe directia pe care o vreau eu, dar mi-ar trebui niste reviews, cineva care a avut si etc. Degeaba citesc forumuri de afara pe problema suspensiilor, pentru ca drumuri proaste ca la noi.. mai rar
  3. Inca din capul locului, cand am trecut de la e46 coupe la e92, am simtit mai multe neajunsuri fata de my sweet e46. Garda la sol mai ridicata putin, pozitia in scaun similara cu sedanul ( (( ) si, cea mai grava, suspensiile fleasca - simt ca sunt intr-un sedan cu sotia si copiii cand iau un viraj. Bun, targetul ar fi undeva 1000 euro de investit. Masina nu vede circuit (pentru asta am un Ducati 1098) Nu vreau sa-mi resimt rinichii, dar nici sa ramana doar foarte mici modificari fata de stock. Vreau sa o cobor nitel, de bun simt, nimic radical. Trebuie un balans echilibrat. Am inteles ca B14 de la Bilstein ar face treaba. Nu vreau sa aud de FK. Expuneti aici va rog experientele voastre personale (cu orice tip de configuratie), pentru ca din forumuri si carti pot citi si eu. (exlus taiat arcuri OEM si alte giumbuslucuri) Multam fain.
  4. nu am citit 25 de pagini dar: 335 pro: putere look ul este subiectiv. 335 contra: probleme grave cu injectoarele, schimbi la ele ca sosetele probleme cu pompele de alimentare, inalta si joasa probleme cu pompa de apa toate acestea insumate inseamna costuri de exploatare de niste mii de euro. directie asistata electric (depinde de an) => o basina de feeling artificial M3 pro: masina extrem de fiabila. avea initial probleme cu scaunele de supape, dar in 2015 deja toate sunt tasate dupa atatia mii de km deci nu mai e problema. pui ulei la timp si n-are moarte este un M : genuinely M chassis - suspensii - diferential - si etc directia hidraulica, simti masin, drumul, esti conectat organic la masina. contra: ...??? doar daca e verde. am un e92 - regret ca nu am luat M3 e46 cand am facut alegerea
  5. cum s-a terminat povestea asta? sunt interesat si eu de un asemenea upgrade si eram curios ce a implicat si daca s-a terminat cu succes, ori pacientul a murit ?
  6. Produs de origine - BOSCH - echipare standard (OEM) pre-facelift ->2001 partea stanga. Farul a fost schimbat pe asigurare. Motivul: era zgariat. Dupa inlocuire i s-a aplicat polish => farul este 100% OK. Pretul in magazin este 2 100 ron, il dau cu 1 100 ron. neg. 0768 808 641
  7. Produs de origine - BOSCH - echipare standard (OEM) partea stanga. Farul este in cutie. Neinstalat Pretul in magazin este 2 100 ron, il dau cu 1 600 ron. neg. 0768 808 641
  8. din fericire pentru mine, nu le mai am. nu se potriveau masiii mele, deoarece in afara de usi nu mai avea alte elemente optice schimbate si er precum nuca in perete, si chelului tichie de margaritar ii trebe. Le-am dat asadar, acum ma bucur de o deschidere facila si confortabila a usii.. god.. i hated those things. Sunt dragute doar cand stai in parcare si vrei sa te dai mare.. dar.. am stat sa ma gandesc de cate ori fac asta intr un an.. si de cate ori in fiecare zi nu am nevoie de treaba asta.. :)
  9. m-ar interesa si pe mine un astfel de service, am niste bani pe asigurare care e pacat sa ii pierd.. stock.
  10. hmm.. nu stiu exact. am intrat la LSD pe site si nu am gasit varianta pt e39
  11. care esti dornic de un schimb, imi vreau balamalele normale inapoi. eu asa am cumparat masina si nu am avut de ales, asadar, care doriti, faceti un PM cu oferta si vorbim. vreau balamale originale la schimb si o diferenta pe care o negociem.
  12. Coupe 2001 tre sa o fac pe asigurare. capota, aripile laterale fatza, si spoiler. Asadar as vrea sa pun ceva aftermarket dragutz dar.. nus tiu ce cum unde. M-a batut un gand sa ii fac moaca de M dar e pre amulta bataie de cap si am renuntat. asadar.. sugestii?
  13. mia bine pune o pe un tester si scapi de grija. te costa 50 lei
  14. si eu ma pricep la oina.. tre sa dai cu batul intr-o minge.. nu..!? prietene daca iti holbezi ochii mai bine vezi ca exista si sistem de spalare a farurilor, daca eventual te mai interesezi in stanga si in dreapta.. afla ca numai pe instalatiile xenon exista la vremea aia optiune de spalare far. Asadar, intru lamurirea dilemei tale existentiale referitoare la masina asta, afla ca sune xenon echipare bmw. stai jos. 4 (patru).
  15. Sinner

    E46 vs E90

    Eu cred k ar trebui categorisite treburile in felul urmator 1. design 2. .. toate celelalte aspecte Dupa mine totul se rezuma la asta. Singurul motiv care se dezbate in acest versus este DESIGNUL. pentru ca nu poate fi vorba la nici un alt capitol, ca e46 sa fie superior lui e90. Ar fi impotriva firii si a profesionalismului celor de la bmw. Asadar un versus impropriu, atata timp cat la mijloc nu se afla decat subiectivismul. Designul este o variabila ce tine de gust si preferinte. Sunt clar iubitori de e46 care ar crea masina perfecta (pt ei) daca ar avea caracteristicile lui e90. Asadar subiectiv si eu, implicit. SI poate impotriva valului mai departe decat restul.. imi place E46,modelul pre facelift mai mult. Am un coupe si dracu sa ma ia daca nu il gasesc.. mult mai masculin decat ce a urmat. Facelift ma duce cu gandul la .. ochii unei femei. asa.. dati frumos cu un creion de contur si care urmeaza sa dea ding enele lungi date cu rimel. Din pacate.. nu am ce face.. cand voi schimba masina cu una mai noua, va fi un facelift, dar sufletul imi va ramane la asta. Pt mine simbolizeaza nervul si co**l pur.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.