Jump to content

chriss

Members
  • Posts

    2724
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

chriss last won the day on December 14 2013

chriss had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    chrisatotputernicu@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW e92 320d

Recent Profile Visitors

12013 profile views

chriss's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

24

Reputation

  1. Cumpar balast / droser xenon e92 LCI, 2011, bi-xenon, adaptive. Sau reparatie (mi-a intrat apa in el). Cod piesa 1 307 329 263 01
  2. Nu cred. Eu am roti pe 17 si rezerva pe 16. Daca vrei, hai sa facem schimb de rezerve
  3. Cele de iarna le am si eu runflat. Dar pentru vara vreau normale. Sunt mai confortabile, au indici mai buni (consum combustibil, aderenta pe ud si nivel zgomot) si sunt considerabil mai ieftine. Daca e pe 15 nu incape. Eu am luat pe 16 si i-am facut proba pe fata si se potriveste fara probleme. Da-mi un pm si iti dqu nr de tel al unuia care are, la acelasi pret. Eu am sunat la mai multi si am gasit la doi aceeasi roata, acelasi pret.
  4. Asta ca asta, dar ce te faci cu roata pe care o inlocuiesti? Unde o bagi? Ca din portbagaj scoti una de 16 slim si trebuie sa o inlocuiesti cu una de 17 sau 18 wide, ca sa zic asa.. Ma gandeam sa incerc sa o ancorez de tavanul portbagajului, dar presimt ca o sa vina putin in afara si n-o sa se poata inchida..
  5. 200 lei. Sunt asa necajit de cum arata in portbagaj ca imi vine sa-i dau foc!
  6. As vrea sa readuc la viata topicul asta. Inteleg ca sunt multi care au optat pentru roata de rezerva slim in portbagaj. Mi-am luat si eu azi, si mi se pare ca arata oribil aruncata asa in portbagaj. Ma gandesc sa caut sau sa ii fac o husa, poate arata mai decent. As incerca sa desfac suruburile alea din portbagaj sa vad daca chiar ar fi acolo un loc cat sa intre uratenia..
  7. Diseara va fac poza, ca mi-au dat pe hartie . Fulie+curea+rola = 2.000 lei Despre cei de la Filaret m-am convins si eu.. (e detaliat pe prima sau a 2-a pagina)
  8. Parca am mai citit ca nu as avea ce sa curat.. Cred ca pana la urma nu ma mai bag. La Filaret mi-au zis clar fulie, 1.000 lei. Am fost la un service si au verificat toate fluidele, cureaua, role, placute, etc. Si au zis ca nu e cazul sa schimb nimic. Si m-am uitat si eu la antigel si la lichidul de servo si intradevar erau curate si la nivel. Momentan nu ma mai bag sa schimb nimic.
  9. Ajutati-ma sa localizez valva EGR, va rog. Vreau sa o demontez si sa incerc sa o curat (daca va fi cazul).
  10. Nu sunt sigur. O sa o verific. Dar cand am cumparat-o mi-au zis la reprezentanta ca imi recomanda sa o schimb, pentru ca s-ar schimba la 100.000 km. Eu o sa o duc la cunostinta cu servicrul, si mai intai o sa verifice, si apoi schimb ce e de schimbat. Inclusic uleiul din cutie si diferential.
  11. Vreau sa fac o revizie "de primavara". In afara de cele de mai jos, ar mai fi ceva? Curea accesorii, fulie vibrochen, placute frana, lichid frana, antigel, lichid servo, ulei cutie, ulei diferential, verificare freon+presiune. Curatare EGR (eu).
  12. Nu cred. De fiecare data era pe maxim 22 grade. Iar zona era fierbinte, nu calduta.
  13. Serviceul la care merg (proprietarul imi e cunostinta) este multimarca. Nu stiu cat de priceputi sunt sa si interpreteze datele de la tester. Poate ma orientez la unul din baietii de pe forum pentru un test. Saptamana viitoare o duc la acest service sa-mi vopseasca bara spate. Din pacate in urma cu doua saptamani m-a lovit cineva din spate. Din fericire este doar zgariata (in poze cred ca nici nu se observa). Am incredere in ei pentru ca am fost si cu fosta masina si iese impecabil. Azi am mers cam 15 km pe centura cu ~3.000 rpm, si vad ca nu mai are lag-ul ala ca aseara, la accelerare. Modelul asta nu are martor in bord pentru dpf? Mai am o curiozitate: uneori, la drum lung, se incalzeste zona dintre schimbator si bord. Am observat cand am luat odata telefonul din sertarul acela si am constatat ca era fierbinte. Credeam ca asa face ea, mereu (am mai citit pe net ca ar fi normal). Dar alte dati am constat ca era rece. Sa fie cald atunci cand se regenereaza dpf-ul? Poate spun o prostie, dar am citit ca pentru regenerare sunt necesare temperaturi de 600 grade. O avea ea ceva scut de protectie, dar poate tot radiaza ceva caldura.. Nu stiu sigur unde este localizat dpf-ul, e doar o banuala.
  14. 5 km zilnic. Pe langa astia mai sunt unele drumuri mai lungi prin oras (seara sau in weekend). Insa diferenta de aproximativ 85% o fac in afara orasului. Cam 3 weekenduri din 4 sunt plecat din Bucuresti. Chiar si asa, probabil ca nu depasesc 20.000 pe an. Dar am vrut diesel si din alte considerente, nu doar economie: cuplu mare la motor de maxim 2l, abundenta de modele pe piata sh (la alegere ca sa zic asa), etc. Cand e weekendul ala in care nu plec din oras, se aduna 2 saptamani de oras si cred ca asta o omoara Vreau sa studiez zilele astea cum e cu dieselul, si in weekend poate ma bag un pic la demontat si curatat. Desi imi e cam frica. La 318i imi placea sa mesteresc singur. LE: prietena mea e in cautarea unui golf 6 1,6l. Drumurile scurte se vor imputina pentru masina mea
  15. Multumesc! Diseara cand ajung acasa o sa studiez ce mi-ai recomandat. Intradevar saltul a fost mare, dar mie asa imi place: cand fac o schimbare sa simt ca am facut-o
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.