Jump to content

susp3ctu

Members
  • Posts

    33
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    craiova

Contact Methods

  • Yahoo
    andu_2004

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318is coupe e36

susp3ctu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. exact asta am patit eu astazi..se pare ca asta e sezonu lor ;)) (99 e46 318i m42) nepornita de vineri..vin astazi repezit.. o pornesc.. o incalzesc unpic si plec.. ajunge temperatura la jumate (pe ceas) si astept sa bage caldura.. si tot astept..si tot astept.. si NIMIC. ajung la destinatie (pina atunci temp. a stat cuminte) si ramin unpic la relantiu, ca se aburisera geamurile. cind ma uit mai atent..crescuse temperatura la ultima liniuta inainte de rosu. poc opresc repede motorul! plec in viteza cu gindul sa-si faca racire dar caldura in masina deloc si ajung la un semafor cu o coada imensa (pe copou la giratoriu cu independentei, cei din iasi stiu) si stau, si stau.. si cind ma uit iara la temperatura iar urcase la liniuta dinainte de rosu. ei bine, imagineaza-ti cit de penal a putut fi sa pornesc motorul sa ma pun in miscare sa inaintez, apoi sa-l opresc, si tot asa, pina am trecut de semafor. m-am facut de toata rusinea, ce zicea lumea "uite-l si pe asta, face economie de benzina cu bmw-u, opreste motoru cind sta pe loc". nu stiu ce sa cred, o fi termostatu sau o fi altceva. eu am mai avut probleme anul trecut exact in perioada asta, dar a fost termostatul. l-am schimbat, a revenit caldura in masina si totul la normal. o sa incerc sa fierb termostatul cu otet cum zicea un coleg aici in topic, poate-si revine, daca nu, o sa incerc cu altul nou. e pacoste mare cu fierberea motorului.. am si scos-o,era vasco-cuplajul la mine si termostatul,schimbate amandoua,acum ruleaza fin :) se simte diferenta,inainte daca dadeam sa bage caldura treceau cateva minute pana incepea sa bage bine,acum o pornesc,dau caldura si in cateva secunde baga bine de tot la tine in caz ca e termostatul de vina chiar nu merita fiert in otet sau mai stiu eu ce...e 50 lei unu nou bafta
  2. aflu maine... :) si ceva nou pute vasu,baga gaze la greu,si scoate abur in draci pe toba... parca la chiulasa arsa trebuia sa bage apa in ulei,la mine a scazut nivelu
  3. Nu vreau sa te dezamagesc. Asa am sperat si eu ca nu e garnitura. Initial nu baga apa in ulei dar dupa ce am mai incins-o odata a bagat si apa. Presiunea din furtune nu poate fi decat din motor ( la mine era crapat si inelul din jurul pistonului nr.4 ) Inca nu iti baga apa pt. ca nu e crapata garnitura intre circuitul de apa si ulei. Miroase in borcan sa vezi daca miroase a gaze arse sau benzina. Nu e de la termostat ( initial l-am banuit si eu ). Scoate termostatul si fierbel in apa si inainte de a fierbe apa trebuie sa iti arunce cuiul afara. Ar fi bine sa ai si un termometru sa vezi exact temperatura cand se intapla treaba. Ca sa il mai reconditionezi fierbel cateva minute in otet. Al meu s-a facut ca nou dupa operatia asta... SUCCES!!! Si eu tot din Cv sunt. Pot sa-ti recomand serviceul unde am facut-o eu. zi`mi si mie service`ul totusi,ca parca la sec ia un pic cam mult
  4. keskin kt1,dau excelent pe pisic sau daca vrei ceva cu adevarat special poti cauta alpina clasic cam asa ar da pe masina ta
  5. Nu vreau sa te dezamagesc. Asa am sperat si eu ca nu e garnitura. Initial nu baga apa in ulei dar dupa ce am mai incins-o odata a bagat si apa. Presiunea din furtune nu poate fi decat din motor ( la mine era crapat si inelul din jurul pistonului nr.4 ) Inca nu iti baga apa pt. ca nu e crapata garnitura intre circuitul de apa si ulei. Miroase in borcan sa vezi daca miroase a gaze arse sau benzina. Nu e de la termostat ( initial l-am banuit si eu ). Scoate termostatul si fierbel in apa si inainte de a fierbe apa trebuie sa iti arunce cuiul afara. Ar fi bine sa ai si un termometru sa vezi exact temperatura cand se intapla treaba. Ca sa il mai reconditionezi fierbel cateva minute in otet. Al meu s-a facut ca nou dupa operatia asta... SUCCES!!! Si eu tot din Cv sunt. Pot sa-ti recomand serviceul unde am facut-o eu. deci ce sa inteleg,ca e toata chiulasa ?
  6. am aerisit`o,nu`i asta problema asa ma gandesc si eu ca nu e dusa chiulasa,ci doar termostatul blocat,din cate stiam cand e dusa chiulasa baga apa in ulei,mie nu mi`a crescut deloc nivelul la ulei,incerc sa vad cu termostatul intai,daca nu e el de vina trec la chiulasa...o sa vad si vasco-cuplajul
  7. ai idee cam cat e o garnitura de chiulasa noua sau second ? m`am gandit si la termostat
  8. dupa un drum ceva mai lung,facut cu ac`ul pornit,m`am trezit ca nu mai baga rece,cand m`am uitat la bord am vazut ca temperatura era pe rosu,am oprit,am lasat sa se raceasca,am pus apa in vas pentru ca nu mai era deloc,s`a scurs toata,pana la urma am tractat`o acasa,am descoperit ca erau 2 furtunele sparte,le`am schimbat,toate bune si frumoase,nu mai pierde apa,dar daca o tin 5 minute pornita clocoteste apa,si de presiune nu mai zic...acum mi`e frica sa mai merg cu ea sa nu crape altceva ce poate fi ? e vorba de un 318is din 93,motor m42b2 un baiat care imi mai repara pe la masina mi`a zis ca e posibil sa fie chiulasa fisurata
  9. 9-10% mers normal ...in iasi...in ceea ce priveste problemele pot spune doar ceea ce am intampinat eu..sub nici o forma nu pot generaliza...respectiv debitmetru, pivoti fatza, bielete, placute de frana, si mai nou vasco cuplajul...bielete+pivoti+ placute + manopera 8 mil, debitmetrul nu l-am skimbat inca...vasco cuplajul costa 2 mil la dezmembrari, am facut comanda deja ( apropos, pt cine stie, este ok pretul ? ). era suspecta la un moment dat caseta de directie...una noua acceptabila calitativ mi s-a spus ca ar fi 22 mil iar la dezmembrari gasisem cu 7 mil... in cele din urma nu a fost nevoie sa o skimb :twoup:..masina e din 92 si are 290 de mii km...dc e sa compari cifrele cu situatia in care nu ai avea deloc masina pare multisor....dc ar fi sa compari cu aceleasi piese la o alta masina de aceeasi bani nu stiu dc e diferenta asa de mare...mie mi se par rezonabile preturile...poti gasi o masina la care sa skimbi mult mai multe piese sau sa nu skimbi nimic in prima faza...eu am skimbat mai ales ca trebuia sa fac rar-ul. citind pe forum am aflat ca un 318 ar consuma cam la fel cu un 316i...caroseria are cam tot aceeasi masa, dar motorul fiind mai puternic o duce mai usor... o fi n-o fi asa, nu stiu...dc e adevarat, atunci recomand motorul de 1.8... un alt aspect care "trage masina in jos" (316-ele) ar fi lipsa aerului conditionat intr-adevar... dc te deranjeaza sau nu, tu stii mai bine :D de cand nu are 316 ac ? :twoup:
  10. de unde oi fi scos tu preturile astea... :twoup: ...cea mai ieftina cazare pe care am gasit-o oriunde in Germania,Austria,Franta,Grecia,Turcia,Ungaria...si conditii acceptabile,a fost 45 de euro.... :twoup: ...de mancare sa numai vorbesc(minim 10 euro de persoana la masa) ...poate daca mananci doar un sandwish de dimineata ,la pranz si unu pe seara.....a mea e diesel...si tot a luat 3 plinuri dus(pana in 800km cu un plin,mers 150km ca medie..).....sunt cam 2000 de km...depinde de locatia in care vrei sa ajungi... treci prin nurnberg,e mai aproape,si chiar atat e cazarea,nu e lux,da nici rau nu e
  11. am avut si eu o problema asemanatoare,mi s-a oprit si in mers,am lasat-o pe liber si m`am pomenit co motoru oprit dupa lungi incercari cu mecanicii de cac*t din craiova,a venit un mecanic italian si mi`a rezolvat`o rapid,erau sigurantele corodate,n`ar strica sa te uiti la ele
  12. hai sa zicem ca intr-un oras ceva mai liber ai scoate un 9 din el...in aglomeratie cum e in bucuresti de exemplu 10-12-14% nu te lua dupa toti ciumpalacii care abereaza ca au 7-8 in oras la bmw`uri,consumu ala nu`l scoti nici la diesel prin afara la un mers lejer ai 7-8%
  13. atunci ia-ti,ce mai stai pe ganduri ?cu bmw n`ai cum sa dai gres :twoup: la 12 mii pe an care zici tu ca o sa`i faci nu e mare paguba cu benzina nu iti lua 316i,risti sa nimeresti distributie pe curea...consumu e mai mare ca la 318,opteaza pentru un 318 sau 320,consuma la fel... orice ai face,du`te si ia`l din germania,kit ca nu vorbesti limba,ia pe cineva cu tine care vorbeste limba chiar daca ii mai dai si lui 100-200 euro,macar iti iei ceva pe gustul tau,o testezi acolo,ii faci tuv-ul... nu te speria cu drumu,cazarea,mancarea... in NĂźrnberg e 10 euro hotelul pe noapte,mancare mai mult de 10 euro nu ai cum sa iei pentru 2-3 zile drumu e 100 euro dus,cu autocar sau cu baieti care aduc,la intoarcere te mai costa 150 euro benzina pana aici,numerele,depinde de care vrei pe 5 zile sau 1 luna,2,3...50 sau 120,150 euro,depinde de regiune dar la 1500-2000 iti aduci de acolo pisica de sta matzu`n coada :twoup: si`a adus un prieten un 318 sedan de acolo,94,abs,servo,trapa,culoare impecabila,si stare tehnica ceva de speriat,folie,jante frumoase astia care aduc sa le vanda aici iau toate cazaturile,pe la 1000-1200 euro,masini rupte in doua.faci cea mai mare greseala daca nu pleci sa iti iei si inca ceva,pentru toti care`si aduc,nu luati masini de la autohouse`uri de arabi,turci sau chiar romani pentru ca acolo sunt toate epavele germaniei
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.