Jump to content

silviu

Members
  • Posts

    77
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    dubai

Recent Profile Visitors

1429 profile views

silviu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. silviu

    Seria 3 E30

    am facut treaba asta s-a deschis la 90 aveam termometru in apa!! miine il pun din nou pe masina. am ajuns sa ma obsedeze chestia asta . stau cu masina in parcare de ceva timp si nu pot sa ii dau de cap!. daca termostatul e bun ce poate fi? pina cum furtunul care ducea in radiator era rece restul termostatului fierbinte. sa vedem miine. poate fi pompa de apa? am pus termostatul vechi si merge perfect. culmea e ca in apa fierbinte se deschide......
  2. silviu

    Seria 3 E30

    am facut treaba asta s-a deschis la 90 aveam termometru in apa!! miine il pun din nou pe masina. am ajuns sa ma obsedeze chestia asta . stau cu masina in parcare de ceva timp si nu pot sa ii dau de cap!. daca termostatul e bun ce poate fi? pina cum furtunul care ducea in radiator era rece restul termostatului fierbinte. sa vedem miine. poate fi pompa de apa?
  3. silviu

    Seria 3 E30

    am facut treaba asta s-a deschis la 90 aveam termometru in apa!! miine il pun din nou pe masina. am ajuns sa ma obsedeze chestia asta . stau cu masina in parcare de ceva timp si nu pot sa ii dau de cap!. daca termostatul e bun ce poate fi? pina cum furtunul care ducea in radiator era rece restul termostatului fierbinte. sa vedem miine.
  4. silviu

    Seria 3 E30

    ma laudam mai sus ca am pus un radiator de m40 pe m10 voi reveni cu toate detaliile si foto. acum problema: motorul se supraincalzeste pina la 3 sferturi! suspectez termostatul ca furtunul care duce la radiator e rece iar el si celelalte furtune sint fierbinti. nedumerirea mea mare e ca termostatul e nou luat de la BMW, mi l-au trimis din germania ma costatat 40 E. e posibil ca sa nu se deschida deloc? acul la indicator nu ajunge pe rosu dar uneori se duce putin peste 3 sferturi. . o singura data a stat putin timp la normal. e posibil sa fie de 120grade? in loc de 90???? nu am insistat am oprit mototul. instalatia e aerisita nu ies bule de aer pe la surub. daca aveti ceva sfaturi in afara de ala sa ma duc cu termostatul innapoi caci sincer pare suspect nou si defect...
  5. silviu

    Seria 3 E30

    iubesc moderatorii.. ne-au dat iar drumul la topicul nistru. traiasca E30. acum eu cu a mea problema. radiatorul de la masina, motor M10, era praf, nu am gasit unul la fel decit la reprezentanta si cereau aia 400$ asa ca am adaptat unul de M40, sper sa n u gresesc, cel cu vas de expansiune lateral in stinga cum te uiti spre fata masinii. am scnimbat si furtunele de la uleiul de racire de la cutia de viteze cu unele noi, facute binenteles ca modelul vechi nu se mai potriveste, am pus termostat si furtune noi, un furtun l-am adaptat restul sint cele originale. voi posta si foto. acum intrebare. cum pun lichidul de racire? :blink: nu rideti ca am o dilema. busonul e pe la vasul de expansiune. vasul comunica cu radiatorul printr-un orificiu extrem de mic 1 mm car ecred ca e mai mult pentru expaniune /tragere a lichdului. radiatorul nu are alt orificiu de umplere. daca bag prin vasul de expansiune ia poate 3 luni pina curge in instalatie! sa pornesc mototorul si vacuumul va trage? am dubii. trebuie sa il umplu pe la furtunul de retur? si daca fac asta si am sa presupunem indeajuns lichid cum fac aerisirea sa elimin aerul? pe la surubul ala de linga vasul de expansiune. stiu, povestea lunga dar am nevoie de o idee dat fiind ca nuam avut de a face cu sistemul asta pina acum. al vostru prieten pe veci si al lui E30 M10
  6. starterul meu imi face probleme nu vrea sa porneasca decit daca il lovesc. Masina e automata si va imaginati ca daca starteru nu mai vrea intr-o zi..... deci. masina e model 1986 si e cam greu sa gasesc unul. chiar la dezmembrari nu am gasit. se potriveste unul de la modelele mai noi ? 90 innainte? daca nu este vre-o sansa sa se potriveasca ce parte trebuie inlocuita , cred ca solenoiodul , poate gresesc ca sa il repar. multumesc.
  7. nu, intrebam in general pe toata lumea, m-am bagat aici ca nu vreau sa deschid un topic pe motivu asta numai
  8. ma bag ca musca. pot imatricula o masina in alta tara a uniunii si sa o folosesc in romania?
  9. l-am trimis eu daca nu priomesti nimic mail back la jitianu@emirates.net.ae
  10. silviu

    mecanic bun

    pai i vine de la injection. dar .... sa nu fie altceva sa fie schimbat motorul cu unul cu carburator. am mai discutat cu unii aici si ei au fost sceptici. oricum asta e off topic , nu rezolva problema ta. e bine de trecut pe injectie dar sint citeva modificari majore discuta cu tipi care stiou bine ce spun si fac ca pe linga toate modificarile mai ai nevoie si de un ECU (unittatea de comanda a injectiei) ca injectoarele sint comandate electric. Am citit pe undeva pe aici de cineva care avea o injectie comamndata mecanic. nu stiu daca merita toata investitia mai bine vezi ce e cu contactul ala pe OEM e numai 36$
  11. silviu

    mecanic bun

    pai uite ca problema ta seamana cu a mea. cit motorul rece porneste greu si daca nu moare daca am atins acceleratia moare complet. am sapat un pic si ar fi cauzele: termocontatctul care controleaza injectorul de pornile la rece sau injectorul respectiv. 1.termocontactul ala il gasest in partea de fata sus a motoruluie ala mai din fata. cica cu motorul rece ar trebui sa aiba conductivitare adica daca ii scoti mufa si verifici cu un ohmetru arata ceva. daca scoti numai plasticul si verifici cu un ohmetru ar trebui sa ai voltaj pentru 6-10 sec cit timp dai la cheie. daca inca conduce curent (ohmi) cind e motorul cald e dus. al meu conduce in orice clipa. 2. daca nu conduce e bun si e stricat injectorul. ala e in capul coloanei de admisie acolo unde se despart galeriile de admisie. detalii cum poti verifica toata chestia in manualul pentru E30 Heynes. daca nu il ai mail la silviu@emirates.net.ae si ti-l trimit ps stai ca am mai citit ceva tu ai motor cu carburator? suna ciudat ca si eu am acelasi model; E 30 M10 pe lant acelasi an 86 si e pe injectie. sigur nu e E21?
  12. silviu

    ulei

    la motorul de pe E30 M10 merge ulei de tipul asta? sau numai pentru motoarele mai noi?
  13. nu vreau sa fiu rau sau sa fac o gluma proasta dar... ai apa in rezervor?
  14. pai asta e. culoarea e sa fie rosie si asa ai sa stii ca e ATF
  15. alt sfat e bine sa fie de tip Dexron II eu asa am inteles de la mecanicul meu dar nu conteaza sa fie ulei de transmisie automat ATF - automatic transmision fluid bafta
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.