Jump to content

sevraj929

Members
  • Posts

    85
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    orasul hotilor

Previous Fields

  • Masina
    523i e39

sevraj929's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-2

Reputation

  1. oltcit la 3 ani in poala la tata si il mai bagam eu in gard cam in fiecare zi pana a picat gardul de tot si s-a prins tata si a inceput sa ascunda cheile
  2. pai de vreo 4 luni de cand am descoperit ca se blocheaza rotile o fac in fiecare intersectie cand e ud, in unele curbe de pe dealul negru (cu a doua) si cand ma mai apuca asa, dar nu trece zi fara sa fac cel putin o data chestia asta. am masina de 50.000 de km si nu am bagat bani in ea decat ce am cheltuit pe ulei, filtre, placute de frana si benzina. dau in ea de parca n-ar fi a mea si ea imi face in ambitie si nu se strica. motorul merge perfect, cutia merge perfect. cand se strica asta e dar din ce vad e destul de ambitioasa. si are 275 de mii de km
  3. asa e. e aproape imposibil sa adormi in timp ce mananci. totusi mie imi place sa conduc mai mult decat sa dorm. cel mai mult am condus 36 de ore fara alti stimulenti in afara de mancare (cand mi se facea foame), cola si tigari.
  4. eu la 50kmh bag in treapta intai si dau drumul brusc la ambreiaj, se blocheaza rotile cat sa fuga de spate si sa intre in drift. dupa aceea accelerez blana si iese ceva foarte marfa. fac chestia asta si cu a doua dar la peste 90kmh. de asemenea cand franez folosesc frana de motor in fiecare treapta, adica trec prin fiecare treapta de viteza si la retrogradare. pana acum masina nu are nimic (decat probleme la articulatii). si plus de asta ambreiajul ala nu e de plastic, e facut sa reziste. si gandeste-te ca atunci cand ii dai drumul usor intr-a doua e ca si cum ai pleca de pe loc cu treapta intai (tot atat iti ia pana ii dai drumul, deci tot atat patineaza). si in general bmw-urile sunt facute sa suporte multe chestii si parca cer intotdeauna sa dai in ele mai mult. nu stiu cum sunteti voi dar eu pentru un fier nu am nici un fel de sentiment. de ce sa tin la masina daca ea nu tine la mine?
  5. scuze ca iar ma bag... dupa ce am zis ca nu mai intervin pe topic deci domnule strees, nu sunt singurul care foloseste proiectoarele de ceata conform recomandarilor din cartea vehiculului. poate ma confunzi si il spoiesti pe altul. dar i-ati oo cate vrei tu ca am si eu solutii d-astea. si sa-ti relatez niste fapte de cand aveam dacia supernova. ma deplasam cu 110 pe autostrada a1 si in timp ce depaseam un tir vin in spatele meu niste pusti teribilisti cu un logan mcv. am accelerat la maxim sa grabesc depasirea dar la cum fugea supernova a durat ceva. intre timp astia cu loganul 1.5 dci flashuri flashuri. depasesc tirul si imediat ma mut pe banda din dreapta. astia ma depasesc si iese unu pe geamul din spate si imi arunca o revista fix pe parbriz. dau cu stergatoarele instinctiv (desi revista zburase deja), dau a patra instinctiv si ma iau dupa ei. si ii dam si ii dam si ii dam. loganul lui nu a putut mai mult de 160. dacia mea lua 170 cu benzina de 95 (de care aveam atunci), ii dau flashuri, nu se da la o parte. cand sa depasim un tir el s-a bagat pe stanga eu pe banda de urgenta, dupa ce am depasit tirul eu eram cu jumate de masina in fata loganului... il depasisem. mai iau un avans de cativa metri si acuma ce sa vezi? bag mana in buzunarul de la portiera si iau un pumn de bile de rulment, cu care imi dotasem supernova dupa niste incidente asemanatoare. ma si deschid geamul si arunc niste bile de rulment in spate. parbriz praf, capota praf, logan mcv oprit pe banda de urgenta. asa ca daca te tine arunca frate si cu cartofi dupa mine ca daca esti dobitoc sunt si eu dobitoc. cat despre suferinta bmw, nu stiu ce sa zic... nu sunt genul care traieste pentru masina, nu sufar deloc. asa conduc si octavia lui taica-miu, din contra, pe aia o omor mai rau ca e diesel si am boala pe dieseluri. si nu vad ce relevanta au numerele de bulgaria ca nu ascult manele si nu sunt nici tigan. bulgaria a fost masura luata de mine impotriva taxei imposibile de 5400 de euro, si plus de asta toate taxele anuale in bulgaria nu depasesc 200 de euro. deci de ce nu? mai cocalari sunt aia cu 316 cu numere preferentiale xxx, xxl, 06 cai, sex si alte cele. daca ar fi dupa mine nici nu as pune numere pe masina ca strica aspectul. si nu stiu cine sufera mai mult... eu ca mi-am luat masina cu 170 de cai pentru ca am nevoie de ei sau voi, copiii de bani gata sau patroni ingamfati ce sunteti si v-ati luat bemveu cu 200 de cai doar pentru ca mertanul lu` vecinu` are 190 si ati vrut sa fiti mai smeceheri, cand de fapt n-aveti bani de benzina sa va conduceti masina si doar o plimbati cu 50-60 de kmh si doar cand sunteti cu o pasarica in dreapta ii mai dati in 4000 de ture sa vedeti daca se uda fata. si de fapt voi va umpleti de transpiratie si va excitati la maxim si fata casca pentru ca tocmai s-a plimbat cu un sofer ca mine sau hornetb sau altii si voi nu faceti nimic decat sa le plictisiti si sa va bagati picioru` in libidoul lor. in fine... nu stiu daca are rost sa-mi pierd timpul cu voi bizonii asa ca o sa va las in pace. treceti-ma la capitolul "voi sa nu faceti ca ei" si conduceti cum vreti voi si cum va permite timpul. si ps: daca tu mergi pe ceata cu 90 si eu trec cu 200 cum imi arunci cu oua in proiectoare prietene? ca nu cred ca ai avea tupeu sa te iei dupa mine si sa ma depasesti. in schimb ai putea incerca sa arunci cu ele dupa mine si sa incerci sa-mi nimeresti luneta din spate... daca ai si trapa e si mai bine ca ai o pozitie mai buna :twoup:
  6. tot ce mai am de scris pe acest topic sunt urmatoarele: exista doua categorii de soferi: -soferi care plimba masina -soferi care conduc masina @THX-1: ce e mai imposibil... ce am scris eu sau ce ai scris tu? argumenteaza te rog PS: n-am nimic de pierdut dar port centura de siguranta in timp ce imi conduc masina PS 2: intr-un tanc precum e39 ma simt in siguranta si plus de asta, autostrazile sunt cele mai sigure drumuri asa ca daca se poate de ce sa nu incerc si eu? inca ceva si v-am lasat: 1. fac autostrada bucuresti - pitesti aproape saptamanal 2. in orice conditii de drum nu ma depaseste nimeni (de la valcea la bucuresti) 3. nu am mers mai mult de 2 km cu 200 noaptea pe ceata pe autostrada desi sunt sigur ca puteam sa merg toata autostrada... voi nu intelegeti ca se vede totul perfect? eu aici vreau sa ajung si vreau sa va invat sa folositi proiectoarele de ceata si mai ales lampa de ceata in maica masii de lampa de ceata 4. mai sunt multi ca mine si unii sunt chiar mai buni decat mine 5. ma urmareste moartea non-stop dar fiind un sofer bun... nu ma prinde si pese: legile de cirulatie au fost facute acum 60 de ani (aproximare personala) si va dati seama ca au fost calculate pentru masinile de atunci. nu comparati dacia 1100 cu e46 sau orice alta masina moderna si pese 2: tot ce fac la volan fac cu ajutorul unei experiente acumulata in 8 ani si in conditii de maxima siguranta. stiu dinainte ce manevra vreau sa fac si stiu dinainte ce urmeaza sa se intample. altfel... n-as mai fi scris acum pe forum
  7. eu am zis si am sa-ti si explic fenomenul care face treaba asta posibila. in momentul in care stingi farurile, nu se mai vede nimic si implicit, nu se mai vede ceata. proiectoarele de ceata, fiind pozitionate in partea de jos a barii fata, lumineaza doar in jos, adica linia discontinua si balustrada ce separa cele doua sensuri de mers. in timp ce tu vezi perfect linia, balustrada si triplele celor din fata nu vad de ce nu ai putea sa mergi cu 200 pe autostrada. ps: cel mai tare ma enerveaza lampile de ceata pe care soferii romani le aprind imediat ce vad putina ceata si pe care le lasa aprinse si dupa ce au trecut de ceata si chiar si a doua zi si chiar si a treia zi dupa ce au trecut prin ceata densa densa densa ce a necesitat punerea in functiune a lampii. pese 2: senzatia e marfa pese 3: senzatia merita riscul (care e comparabil cu riscul de a conduce noaptea cu 200) pese 4: a intrebat cineva ce rulez. rulez filme pe telefon :twoup:
  8. erau destule si atunci dar nu se vedeau din cauza daciilor, vectrelor si astrelor din 92 si mai stiu eu ce alte rable mai circulau. acum in valcea rar mai vezi o dacie 1310, cred ca la fel de rar cum vedeam eu bmw-urile pe vremuri. spamurile sunt de cand lumea, pe vremuri erau cel putin 2-3 pusti pe fiecare scara de bloc care se ocupau cu d-astea :twoup:)
  9. cand aveam 16-17 ani aveam perimis categoria A1 si conduceam motocicleta mea si supernova lui tata cand pleca el de acasa. intr-o zi, a venit la mine un prieten (el avea 15-16 ani) la volanul unui 325i compact. i-am zis sa ma dea si pe mine (nu mersesem cu nici un bmw pana atunci si nu condusesem prea multe masini). a zis sa ma urc la volan ca eu am permis si scap cu amenda administrativa (stiam si eu asta ca de aia conduceam supernova fara stres). am condus prin oras la 16 ani o masina de aproape 200 de cai... pe lanaga dacia mea asta era mai ceva decat un avion cu reactie. mie nu-mi placeau bmw-urile si nu mi-au placut pana am avut un e34 pe mana o vara intreaga si credeam ca de la ala am luat microbul dar acum mi-am dat seama ca de fapt, de la un compact m-am imbolnavit. deci n-as putea spune ca este o masina urata, nu exista bmw urat. la vremea aceea (acum am 23 de ani) vedeai destul de rar un bmw prin oras iar mie nu-mi placeau ca sunt fan mercedes de mic copil (am mers cu un mercedes 190 prin 1996 cand tata avea oltcit si de atunci mi-a ramas in cap). cred totusi ca in sinea mea admiram orice bmw pe care-l vedeam si imi placea compactul ala la nebunie. nu-mi placea cum arata, imi placea cum se conducea si cum tragea. am aflat mai tarziu ca asta e esential la o masina. nici acum nu ma intereseaza aspectul exterior (nici al masinii si nici al meu), nu ma intereseaza ca e plina de namol, sau zgariata sau ca mai are ceva puncte de rugina, ma intereseaza cum merge si cat de confortabil si de repede ma duce din punctul A in punctul B. nu uitati ca mergeti in masina, nu pe masina. deci la masini ma intereseaza mai mult interiorul, la motociclete... e alta treaba
  10. confirm si eu cele spuse de tine. metoda este folosita mai des decat credeti si nu dauneaza deloc. chiar se recomanda iarna
  11. buna ziua! la ce pret si cat de repede imi puteti livra la rm valcea o pompa de servodirectie noua sau sh (un pret pt fiecare va rog. e46 320i, motor m54, 170 cp, an 2001. va multumesc!
  12. astazi m-am intalnit cu seful de statie de la lukoil virtutii. a zis ca au mai venit oameni sa laude carburantii dar nimeni nu a vorbit atat de bine ca mine despre ei. m-a asigurat personal ca atat benzina cat si motorina sunt de calitate superioara si eco-friendly. ma simt obligat sa va spun ca, dupa aceasta intalnire, dansul mi-a promis anumite reduceri la produsele din benzinaria lukoil virtutii (crangasi) daca va creste considerabil numarul de clienti. pana acum nu am facut si nu am vrut sa fac reclama cuiva, doar mi-am expus parerea foarte buna despre un produs comun dar care se gaseste intr-un singur loc. acum ca mi s-a oferit oportunitatea pe care n-am putut sa o refuz ma vad obligat sa nu mai scriu pe acest topic. cine ma crede il provoc sa incerce cine nu e liber sa faca ce vrea. daca vrea cineva vreo recomandare sau parere din partea mea sau a staff-ului lukoil virtutii va astept pe privat. NU OBLIG PE NIMENI SA ALIMENTEZE DINTR-O STATIE ANUME, NICI NU GARANTEZ PENTRU VREUN PRODUS. P.S.: oamenii se nasc sa fie liberi sa aleaga. nu sa fie indoctrinati de cineva. fiecare e liber sa faca ce vrea, ce alege si nu ce zic eu. la revedere si mi-a parut bine. bafta!
  13. Pai daca masina este gata de ce sa mai dai cu cocktail-ul in ea? Se stie ca proprietarii de BMW sunt niste bogati, nu este nevoie sa se ajunga la asa ceva. Cu banii de ii da pe cocktail mai bine cumpara niste placute de frana originale. :twoup: ai si tu dreptate, dar cand o sa fie gata tot or sa "uite" ei sa lege nu stiu ce fir sau furtunas si nu o sa mearga nu stiu ce piston, pentru ca omul de aici imi cam pare luat de gaina. si cand se fute iiar masina o sa fie nevoie de motor nou de alti 15 mii de plm si d-astea. asa ca mai bine o parchezi frumos intre un m6 cabrio si inca ceva pe acolo (eventual 4-5 masini) si pisa-te frate pe ei si pe toata bavaria. daca ai bani de m5 de ce nu te duci frate cu ea asa lesinata cum e in germania si ti-o fac aia acolo mai tare decat cand ai luat-o. nu fi fraier ca in romania inca mai merge sistemul asta piramidal gen cioban - oaie. si voi sunteti cam oi... imi cer scuze ca am zis-o pe fata dar ganditi-va putin. de cele mai multe ori am idei bune.. bafta! P.S. te pisi si pe placutele de frana. mergi cu ele pana ajung fier pe fier si schimbi si discurile. dar ia un litru de benzina si baga niste servetele sus si fa ca mine. sa ma tii la curent :))
  14. in locul tau... cand e gata masina, as parca-o in fata la bavaria cu geamurile deschise si direct cocktail pe geam i-as da. ma pis pe ea de masina si pe service-ul lor. daca ai avut bani de asta banuiesc ca mai ai... doar nu esti sclavul masinii nu?
  15. vreau! 100% electric. vreau versiunea fara motorul dizal cand o sa apara
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.