Jump to content

CaveMan

Members
  • Posts

    84
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Contact Methods

  • Yahoo
    mariuspruna@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 524 td

CaveMan's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Da eu am incercat cu 2 pompe noi noute prima am montato dadea debit slab am mers am schimbato cu greu, mia zis : " Vai pai ai bagato in motorina nustiu sa vad cum facem",dar pana la urma am schimbato, mi dat alta si nu a mers nici cu aia asa ca m-am gandit ca poate problema vine din alta parte pana m-am decis sa mai incerc o data si uite ca acuma merge perfect..am gasit solutia :twoup:
  2. interesant nici mie nu imi merge turometrul si consumul instant.Ideea ar fi ca la diesel turatia se ia din alternator iar la benzina din inductie
  3. Ok dupa cateva saptamani de mers pe jos si dupa ce am cumparat pompa noua din magazin care nu m-a ajutat prea mult am mers la dezmembrari, am cumparat o pompa de rezervor aproape dubla ca marime si putere fata de cea initiala, am montato sus si merge brici. Concluzia ar fi ca unele piese chiar daca sunt noi nu sunt facute cum trebuie.{ pompa noua sa nu mearga la parametrii normali}
  4. Da la 524 e34 nu este rezervorul compartimentat si are numai o pompa in rezervor si pompa de injectie din fata in rest pe instalatie nu mai este alta poma PS: unde vine releul de la pompa ca nu stiu exact care este locul pentru el .O poza ceva m-ar ajuta foarte mult...Problema inca exista dupa atata timp ba chiar am dat de niste hibe
  5. stiu ca e masina buna o am de ceva vreme si asa stricat si cu defectele ei ma dus mult si bine,chiar nu m-a lasat nici o data la drum lung credca asta e a 2 sau a 3 oara cand mi se intampla ceva sa faca figuri.Ideea e ca dupa ce am pus pompa noua care am vazut eu ca mergea, acuma fara sa ii umblu nicaieri nu mai imi ajunge tensiune pe firele de alimentare la pompa ,m-am apucat cu un tester{un bec de 12 v} sa merg pe fir sa iau tesniunea in fiecare imbinatura dapai cred ca trebuie sa aduc un electrician cum trebe .
  6. m-am saturat credca cea mai buna rezolvare pt masina asta e o sticla de 2 litri de benzina si o bricheta buna
  7. mam gandit is la chestia astas sa nu fie ceva in regula pe acolo, mai incerc cu alta poma daca tot se poate si daca tot asa face tebuie neaparat sa vad elementele de plastic , suport, conducte fisuri sau daca nu sun prinse bine {cu regionalismele astea hai sa zic ardelean :twoup:}
  8. Ok gata munca degeaba , dupa montare pompa noua am aerisit conducte alte cele am ajuns exact acolo de unde am plecat , cu pompa noua merge sub 20 de litri{ credca vreo 15-17 mai exact}, doar la relantii si pe drum drept in panta sau in forta se opreste iar si se vede clar cum pe conducta vin bule de aer , sa fie pompa noua cumparata defecta? am sa o schim cu alta tot noua si am sa va tin la curent cu ce am mai rezolvat. [conform DEX : tolcÊr, tolcÊre, s.n. (reg.) 1. pâlnie. 2. vârtej, bulboanã. 3. trompa albinei.], deci o palnie cu sita :twoup: ,
  9. am vrut sa fac niste poze da chiar n am putut ca aveam pe maine de toate si imi pare rau de tel ca e nou numai ce l-am luat :}} dar am scos toata motorina afara cu o sticla taiat , si ce a ramas pe fundul rezervorui am scos ce sa putut cu un burete , a durat ceva dar a meritat si tot asa am tras cu un aspirator mai naspa ce era pe fund de 3 ori , ca trageam mai bagam umpic de motorina sa nu ramana foarte multa mizerie pe acolo , dar nu e de mirare ca am luat intr-un bidon care stiu sigur ca era curat ca l-am mai folosit la depozitat de motorina,am bagat de la pompa motorina euro 5 si cand am turnat in rezervor dupa cateva zile am ramas surprins ce era in ea , am tolcer de combustibil cu o sita mica si pe sita a ramasa reziduri din motorina de la pompa{ e vorba de zgarci sau os moale}
  10. ok am curatat rezervorul ,nici nu-mi vine sa cred ce am gasit acolo [ par, paie, oase pamant frunze si multe altele], cred ca am scos de acolo un pumn de reziduri, as sfatuii pe toti posesorii de masinute mai "old school"sa le faca o curatare in rezervor , te miri ce gasesti, toata manevra asta a durat vreo 2-3 ore dar merita fiecare secunda :twoup:.Am montat si pompa cea noua sus si intradevar alta viata , am bagat 4 litri de motorina si merge pe rosu :}}.Pana la urma pompa era de vina , era obosita.
  11. Ok am desfacut iar rezervorul, am scos sonda liptiometrica si in rezervor era suficienta motorina , am cautat pe acolo si surpriza gasesc in rezervor inca o pompa , o desfac foarte usor,( este prinsa intr-un suport de plastic in niste cleme)si cand ma uit la ea surpriza pe sita de la sorb era plin de depuneri.M-am dus la un magazin de piese auto, si am intrebat de niste preturi( 250 ron pompa, si intre 700-1700 ron pompa impreuna cu suportul respectiv), am scapat ieftin cu 250 ron, acuma astept sa ajunga piesa sa o montez si sa ii fac un test :twoup: am sa atasez si niste poze pentru niste ideei.
  12. pai am observat si eu ca pe furtunul de alimentare vine aer, dar culmea ca in rezervor erau cel putin 15 l,eram chiar pe loc drept cand m-a lasat nu panta sau ceva ,.
  13. Saluatre,bmw 524 td e34, cand imi junge acul la 20 de litri masina se opreste din mers,initial am crezut ca este sonda liptiometrica din rezervor problema si am scrhimbato cu una care stiu sigur ca functioneaza bine,fac plinu la masina si cand ajunge iarasi la 20 de litri surpriza se opreste in mijlocul orasului, am impinso pana intr-o parcare apropiata,am desfacut din portbagaj rezervorul si am constat ca mai aveam motorina suficienta in jur de 15-20 de litri. De ce ore imi face figura asta ?mai este alta pompa in afara de cea din fata? sub bancheta sau in rezervor?
  14. ba da vezi ca modelul asta mai are o pompa in rezervor undeva sub banchta din spate dar nu mai stiu sigur daca in partea stanga sau dreapta ,cunosc un caz similar cand pompa din rezervor oboseste exact asa se manifesta dezamorseaza instalatia de alimentare cand ajunge la un anumit nivel,cel mai des intalnit e cand ajunge la 15 litri ,la 30 e se intampla mai rar ,bafta
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.