Jump to content

maciu1

Members
  • Posts

    234
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    maciu1

Profile Information

  • Location
    Craiova

Previous Fields

  • Masina
    E46 330d

Recent Profile Visitors

7780 profile views

maciu1's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

10

Reputation

  1. Topicul se poate inchide, masina s-a vandut.
  2. Salut, a venit timpul sa ma despart de ce am considerat mereu ca fiind proiectul meu de suflet.. E vorba de un E46, 330d, EURO 4, fabricatie 2004, OrientBlau Metallic (de origine) De cind o am, masina a "suferit" o multime de modificari, mai ales pe parte tehnica. Dupa parerea mea, asa ar fi trebuie sa se prezinte dpdv tehnic un model de performanta: - 320 CP / 630 Nm , turbina hibrida, injectoare stock, intercooler custom - evacuare facuta din teava de inox, diametru de 76,2 mm (3 inch), de la turbina la toba finala - suspensie - EIBACH PRO KIT + bari de stabilizare fata-spate EIBACH - jante RONDELL 0021 - 8,5J x 17" - ЕТ – 13 - FATA ; 10J x 17" - ЕТ – 15 - SPATE ; PDC 5x120 - kit ambreiaj Clutch Kit BMW OE 21207585994 - SACHS Racing ; Item number: 001243.999533D - volant Flywheel (DMF) ZF SACHS - BMW 21207533924 - rulment de presiune Clutch Release Bearing, ZF SACHS - punte spate complet reconditionata - diferential spate, modificat, transformat in LSD cu kitul Racing Diffs - inlocuit navigatia originala cu o navigatie ERISIN + camera marsharier + senzori parcare fata / spate - valve roti cu senzori de presiune si temperatura - becuri cu led MORIMOTO, faza scurta, faza lunga - interfata D-Can legata permanent - face legatura intre masina si navigatie - anvelope fata KUMHO - noi ; cele de spate sint uzate si ar trebui schimbate - si multe altele Pentru cine are rabdare, am pus intr-un pdf istoricul complet al masinii. Pentru ca fisierul e prea mare, am pus linkul catre el: descriere, poze etc Masina e inscrisa in circulatie, are ITP si asigurare valabile. Rovigneta a expirat. Nu e perfecta optic sau tehnic. Oricit am incercat de mult sa o protejez, tot a incasat fel de fel de zgirieturi prin parcarile supermaketurilor. Iar pe parte tehnica, dupa ce i-am schimbat epuratorul. a ramas cu un fum albastrui, ce isi face simtita prezenta pina in 2000 rpm. Cum depaseste turatia respectiva, cum se potoleste.. PRET = 3700 EUR, fara marja prea mare de negociere. Nu fac schimb. Cine e interesat sa o cumpere, sa-mi scrie in privat.
  3. Topicul a fost facut pentru a gasi niste raspunsuri obiective la comportamentul ambreiajului. Cat despre "cuplul imens"...nu inteleg ironia. Ai gasit vreo valoare scrisa de mine sau o afirmatie in acest sens? Am spus doar ca ambreiajul stock nu face fata noilor conditii la care este supus. A, si mai e o singura referinta in textul primit de la specialistul SACHS-textul in engleza. Deci?? In fine, ca de obicei, pe forumuri, pierderea concentrarii asupra subiectului dezbatut duce la discutii puerile. Asa ca, topicul se poate inchide.
  4. Multumesc tuturor pentru opiniile exprimate! E a 2 a zi cu noul ambreiaj si vad ca incepe sa se imblanzeasca. Vibratiile violente la cuplarea treptei I si marsarier s-au domolit in proportie de 80%. Acum pot pleca cu masina prin aglomeratie. Pentru cine e doritor, postez mai jos raspunsul primit aseara de la un specialist SACHS, la intrebarea mea daca sint normale vibratii violente la plecarea de pe loc. Yes, it's quite normal - sorry for this. But it's a racing clutch disk, and it's engineered to transmit the torque without issues, without slipping. This is why semimetallic, sintered material had been used. This has the highest friction coefficieny value, and as result of this, you can feel this shattering when engaging. At a racing clutch, the engineers try to make it as light as possible. In motorsports noise, vibrations or shattering isn't so important as reliable providing of torque... That is why we mostly recommend to use an organic material for a daily driver. Unfortunately, the E46 330 D produces so much torque, that an organic disk would easily be overloaded. That is why we only offer the Racing version...
  5. Noul tau ambreiaj e stock? Daca e asa, atunci e diferenta. Am spus, al meu e sport, modificat de SACHS
  6. Salut, volantul vechi era tot cu masa dubla. Am schimbat ambreiajul pentru ca nu facea fata cuplului dezvoltat acum de motor, dupa cateva modificari. Am asistat la inlocuire, operatie facuta de acelasi mecanic care mi-a montat si vechiul ambreiaj-stock Daca nu era ceva bine pus, nu intra in viteza etc Tocmai ce am vorbit cu o persoana ce modifica ambreiaje. Mi-a spus ca e normal sa faca asa, pina se rodeaza. 1000-2000 km...sper sa aibe dreptate
  7. Salut, am montat recent pe un E46 diesel, un kit de ambreiaj SACHS Performance constand din: volant dubla masa, disc, placa presiune, rulment. Montajul a decurs normal, fara probleme, totul fiind bolt on. Problema e ca, in momentul in care incep sa dau drumul pedalei de ambreiaj, dupa ce am bagat in viteza, vibreaza tot ansamblul transmisiei, destul de violent. In mers, nicio problema. Cu ambreiajul vechi, totul era OK, nicio vibratie. S-a mai intalnit cineva cu fenomenul asta? Multumesc pentru ajutor!
  8. Salut, mai are cineva prin "kituri" o versiune veche (9.26 sau pe aproape)? Multumesc!
  9. Dubioasa problema, deoarece debitmetrul de E60 e acelasi cu cel de E46 (pt anii de fabricatie specificati de tine). Deci DDE-ul original at trebui sa citeasca bine. Daca nu poti rezolva elegant problema, pune un switch pe firul de + al debitmetrului si amplaseaza-l in cabina. Macar asa nu mai stai sa bagi/scoti mufa toata ziua...
  10. Avand posibilitatea sa fac rost de un kit de furtune de frana de la Goodridge, n-am mai stat pe ginduri si le-am montat. Surpriza a venit cind am descoperit ca furtunele originale, cele de fata, erau crapate destul de serios, pina la impletitura de ata...Asa ca, o verificare nu strica la orice varianta de E46. Parerea mea
  11. Eeee, asa da. Merci ELS pt lamurire, dar asa cum a scris, asta se intelege (ca doar prin resoftare a castigat 100 CP)
  12. Salut, Vrei sa spui ca doar in urma resoftarii ai castigat 100 CP? Fara nicio alta interventie gen intercooler marit, injectoare, turbina schimbate etc? Intreb deoarece e prima oara cind aud de un M57TU30 care castiga 100 CP doar prin resoftare...
  13. Ce inseamna pt tine conversia de la AC la clima? Daca ai schimbat doar panoul de comanda, arunci sa stii ca asa o sa-ti cam mearga. Daca ai montat si motorasele electrice pe unitatea de ventilatie + cablajul aferent + codare, atunci e ceva dubios...
  14. Salut! Mai e valabila "oferta" cu clapetele? Te-am sunat dar n-ai raspuns...
  15. S-ar putea sa ai probleme cu actuatorul de la geometria reglabila a turbinei. Nu stiu ce model ai tu, cu capsula vacuumatica sau modul electronic, dar oricum, o scanare te lamureste.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.