Jump to content

bulmat

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW 116i

bulmat's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Cod OE: 51117837429 - Ornament bara fata Este vorba de capacelul de la carligul de remorcare. Daca este la culoare cu atat mai bine :SIDNEYBLAU METALIC
  2. Am un 116 i din 2005 si nu stiu cum dracu' se schimba bateria din telecomanda! Am manual, dar mai nou de 2005, iar cheia de acolo e alt model. Are un capac sub care e bateria. La mine n-are niciun capac. Daca veniti si cu poze e extraordinar. Multumesc!
  3. Am rezolvat de nu se poate! Am schimbat VANOS-urile si distributia. N-are rost sa intrebi cat a costat!
  4. Poate sa ma indrume cineva in Bucuresti, unde pot testa VANOS-urile date jos dupa masina, caci le-am inlocuirt, dar vreau sa fiu sigur ca intradevar trebuiau inlocuite?
  5. Imi spui te rog in ce consta aceasta re-initializare si cum se efectueaza?
  6. Am cheie gen-cartela si buton de start..... De o saptamana a aparut problema. Bag cheia, abreiaj, start. Porneste, se aprind martorii in bord, apare iconitza cu zapada si fix atunci(dupa ce a mers cam 2 secunde) pica de la 900 rotatii la 500 si moare. La a doua cheie apas si acceleratia(pana maxim la jumatate) si porneste si nu mai moare. Nu pot sa inteleg ce ar putea fi. Bujiile au doar 25.000km. Ar trebui sa tina macar 60k. Deci nu cred ca problema vine de aici. Si ai reusit sa-i dai de cap? La mine e la fel. Vezi topicul meu!
  7. Salut la toata lumea! Am un 116i, E87 din 2005 si de ceva timp am probleme la pornirea motorului rece. Se opreste acum pe timp friguros si trebuie sa dau start de 4-5 ori, zici ca merge in 3 pistoane, iar prin sept-oct daca nu se oprea variau f. mult turatiile pana se stabiliza la ralanti. Am pus-o pe tester si arata VANOS lateral ca nu lucreaza. Mecanicul mi-a spus ca Vanos-ul deschide supapele adm-evac la o anumita turatie marita (deci ma gandesc ca nu are legatura cu problema mea!). Nu stiu ce naiba sa mai cred si nici ce sa fac! Spune omul ca cu acest VANOS este cam complicata treaba cu el si ar costa enorm. Orice sfat si idee este bine venita. Multumesc. LA MULTI ANI TUTUROR!!!
  8. E service recomandat de asigurator ca stiu sa lucreze BMW-uri. Dupa toate concluziile de mai sus i-am re-intrebat ce fac? Cica in proportie de 90% il schimba dupa ce vor vedea ca nu iese la indreptat!!!
  9. nu exista decat pe original;schimba-l,nu-ti place cum iese nu semnezi factura,sa refaca.Si dc comenteaza RAR. e bun si punctul tau de vedere, dar nici nu vreau sa ma gandesc cum arata un lonjeron sudat si dat jos si pus din nou (refacut) N-au sarit air-bag-urile pt. ca viteza nu era decat de 40-45 km/h si in franare. Nu s-a spart nici radiatorul de apa.
  10. Am un Seria 1 in service care a avut o tamponare frontala, nu au sarit air-bag-urile si mi-au spus ca vor schimba faruri, capota, radiatoare etc., conf. constatarii si re-constatarii. Problema este ca un cap de lonjeron (sau mai bine spus partea de lonferon ce cu flansa pana unde incepe ranforsarea interioara) s-a strambat la 45 grade fata de pozitia normala dreapta. Asiguratorul si service-ul au spus ca-l indreapta de nu se va cunoaste (cu sculele lor de indreptat). Bucata acesta s-a fisurat in zona unde s-a indoit si nu vad cum vor face ei de nu se va mai cunoaste!. Unii mi-au spus ca daca se incalzeste cu flacara oxi-acetilenica metalul isi va pierde calitatile si la o eventuala lovitura in acea zona materialul nu va mai fi OK. Treaba este ca daca schimb tot lonjeronul mi-e frica de urmarile inlocuirii: motor, tampoane etc demontate/montate (doar mecanicii sunt mari meseriasi peste tot in tara asta!). Care este parerea voastra: indreptat sau inlocuit?
  11. Imi poti spune care este diferenta intre cele doua tipuri?
  12. 116i, din 2005. Deci ce jante pun: normale sau?
  13. Am cumparat anvelope de vara Michelin PRIMACY HP ZP (adica run flatul lor!). Vreau acum sa-mi cumpar si jante! Problema este ca nimeni nu-mi poate spune daca jentile de aliaj sunt cele obisnuite, ca pentru anvelope normale, sau sunt speciale pt. run flat!! In al doilea rand: senzorul care da informatia la computerul de bord, in momentul in care mergi pe pana, unde este montat? Pe janta, in valva? Nimeni nu stie, nici Auto bavaria nici dealerii de jante!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.