Jump to content

Texx Jay

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318 Ci

Texx Jay's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. EURO 4; CUTIE MANUALA 5+1; 4 GEAMURI ELECTRICE; OGLINZI ELECTRICE INCALZITE; SERVO-DIRECTIE; 6 AIRBAGURI; CLIMATRONIC; PILOT AUTOMAT; COMPUTER BORD; PROIECTOARE; TAPISERIE PIELE; INCHIDERE CENTRALIZATA; ALARMA; SISTEM AUDIO CU RADIOCASETOFON PIONEER + SUBWOOFER CU BOXE MAGNAT ....MASINA ESTE IN STARE FOARTE BUNA....URGENT!!! BMW 318 COUPE 2,0 I 143CP ALBASTRU Pret: 8,000 EURO An Fabricatie: 2002 Carburant: Benzina Rulaj: 128,000 km Capacitate: 1,997 cmc Putere: 143 CP Locatie:BUCURESTI Inmatriculata RO Tel: 0742084645
  2. Buna seara....am si eu o problema cu un aerbag....ma poate ajuta si pe mine cineva?....trebuie regalat cu un tester.....daca se poate as vrea ca problema sa fie reglata la domiciliu....pentru ca nu ma pot deplasa cu masina...
  3. k brandex. te sun cum fac rost de bani...
  4. Vreau stop-uri pe led-uri pt un 318 ci din 2002. as prefera stopuri originale de la un coupe din 2003-2004, ca am auzit ca cele de la fk sau alte firme s-ar putea sa nu fie exact pe forma celui vechi. culoarea semnalelor alba. astept oferte....
  5. deci, am pus-o pe 2 testere... primul care mi-a dat cum ca ar fi debitmetrul...l-am schimbat si m-am dus in alta parte sa o pun pe tester... acolo mi-a dat 2 erori. cik de la 2 senzori de temperatura, unul pe ventilator si unul de la motor, dar temperatura e stabila.... ma rog, nici o alta eroare. am fost ieri la un prieten care a muncit la bavaria si acum are service; dupa 2 ore de verificari imi da rezultatul masina nu are decat bascula+pivot fata... la care il invit sa faca o tura cu ea.... dupa ce se intoarce imi da verdict-ul patineaza ambreiaju si debitmetrul e dus...hmmm.... aceste 2 lucruri tocmai ce le-am schimbat !!! la care a ramas gura casca... deci nu stiu ce naiba sa mai fac, masina incepe sa mearga din ce in ce mai prost pe zi ce trece: se accelereaza in gol, delay-ul de la pedala de acceleratie incepe sa creasca... si colac peste pupaza, azi e ultima zi in care mai pot sa circul cu ea ca-mi expira numerele provizorii si pana o sa-mi iasa nr si actele mai sta pe bara o sapt....
  6. sal. in urma cu o sapt am schimbat debitmetrul si kit-ul de ambreiaj...cand calc pedeala la podea nu se intampla nimic pt o sec chiar doua... dupa care incepe sa se simta foarte incet acceleratia... (i-am schimbat debitmetru si acum pot sa zic ca, cateodata are reactie imediata, dar deseori mi se intampla acelasi lucru...in orice caz, se simte o ameliorare...) daca incerc sa plec de pe loc, fara scart, la limita imi da in nas in ultimul hal si ma zdruncina de-mi sar capacele si cand deseori cand o calc se tureaza in gol...masina ramane pe loc, dar zgomotul si acul turometrului urca.... (astea se intampla dupa ce am schimbat kit-ul de ambreiaj complet de la sachs) nu stiu ce sa mai ma fac... pe tester nu-mi da nici o eroare dar masina zic eu ca nu are mai mult de 100 caluti in loc de 146 cat ar trebui sa aiba... nu stiu ce naiba sa mai ma fac si unde sa o mai duc. P.S. 2 zile dupa ce i-am schimbat kit-ul de ambreiaj a mers super... urmand ca dupa sa-si revina la stadiul dinainte... aaah si era sa uit... inainte sa-i schimb debitmetrul imi consuma 14-16 % in bucuresti in mers de pensionar. acum, dupa ce l-am schimbat (adevarat ca mi-am schimbat si stilul de condus...) imi ia 18-20 %...mie nu mi se pare nomal... totusi.... ma poate ajuta cineva ?
  7. Am fost azi la ausburg......surpriza!!! ei nu au doar partea electrica a debitmetrului (cand i-am zis s-a uitat la mine ca la nu stiu ce....) s-a uitat el pe catalog si imi zice ca are 2 modele complete (tot debitmetrul)... unul bosch la 1300 ron si unul original la 1400 ron....la care eu ii zic ca am bosch din fabrica.... iar el ramane perplex....daaa ca poate ala de la noi tot bosch e.... si atunci de ce 2 preturi....ma rog. in orice caz este extraordinar de scump...mi-am cam stricat parerea despre augsburg... so, cineva mai cunoaste alt magazin de piese de prin bucurestiul asta nenorocit ??? plzzz help me !!!
  8. butoanele de pe cheie nu mai functioneaza deloc. am tinut apasat pt a deschide geamurile masinii 5 sec, s-au deschis pana la jumatate (tot timpul am tinut apasat butonul - pt ca altfel nu se deschid) dupa care am luat degetul, s-au oprit si am apasat in continuare pt a le lasa pana jos.... nu a mai mers... si din acel moment, nu mai functioneaza nimic la cheie, nici armarea, nici dezarmarea, nici portbagajul.... am incercat cu cheia de rezerva, care merge fara probleme !!! ce naiba i-am facut... am continuat sa folosesc cheia defecta gandindu-ma ca se reincarca tinand-o in contact... nici un rezultat dupa 3 zile....
  9. cumva stopuri pe led de culoare alba pt seria 3 coupe dupa 2003 ? si la ce pret ?
  10. si este mai bun ca sachs, luk ? ca mai toata lumea s-a indreptat catre sachs... ?
  11. am fost azi si am pus masina pe tester. se pare ca doar debitmetrul este bulit. am uitat sa mentionez ca-mi consuma 15-16 in buc, mergand normal, gen pensionar... am descoperit azi ca imi patineaza ambreiajul rau de tot, dar nu stiu daca este posibil sa fie de la valva "CDV" de pe cutie.... dar, daca nu este de la ea stie cineva cam cat costa un kit de ambreiaj de e46, 318i ?
  12. m-am linitisit cu joja...asta era cea mai mare temere a mea.... cu suieratul fiind coupe nu are cadru la geamuri... m-am uitat la cheder dar nu pare a fi nimic in neregula cu el; eh, cand trec de 130km/h dau muzica mai tare si se rezolva problema :twoup:, dar chestia cu tremuratul motorului la pornire urmat de oprirea lui si faptul ca nu prea are putere... daca o calc treptat merge perfect, dar mi s-a intamplat cand veneam inspre buc sa ma bag sa depasesc un camion intr-a 4a la 120 si cand am calcat-o surpriza... timp de 2 sec nu am simitit nimic si am fost obligat sa dau inferioara pt ca mai aveam cateva secunde pana la impact... mai nou am auzit ca ar putea fi si pompa de benzina... in orice caz, maine ma duc sa o pun pe tester sa vad ce-mi zice.... multam de raspunsuri, m-am mai linistit si eu
  13. am o mare problema ! am luat un 318 ci din germania si la o sapt dupa ce m-am intors cu el, au inceput sa apara problemele... 1. cand acul sare de 130 km/h in sus, incepe sa se auda un suierat in partea dreapta, cred ca pe la geam.. 2. deseori se intampla cand o calc sa nu reactioneze de nici un fel, nici macar in turatii, nici in viteza. are un delay (si cam mare) pana incepe sa-si ia inima in dinti. 3. mi s-a intamplat de 3 ori din care de 2 ori la rand, sa o pornesc, dupa care incepe si tremura tot motorul, intr-un final oprindu-se. 4. si ultima si cea mai ciudata faza; cand scot joja sau busonul de ulei de la _chiulasa_ (cu motorul pornit) incepe si tremura in ultimul hal mai mai sa se opreasca. Astept parerile voastre ca sa stiu daca se merita sa mai platesc taxa de prima inmatriculare, sa o tin pentru mine... din cate am citit pe aici cel mai probabil ar fi debitmetrul. Va multumesc...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.